Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-22
Kielce: Świadczenie usługi z zakresu dozoru w zakładach Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach
Numer ogłoszenia: 76522 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. , ul. Młoda 28, 25-619 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3450781, faks 041 3451494.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk-kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi z zakresu dozoru w zakładach Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z dozoru na targowisku przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach oraz w Centrum Handlowym przy ul. Planty 11. 1.1. Zadanie 1 (część 1) - Świadczenie usługi z zakresu dozoru na Targowisku Miejskim przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach: Powierzchnia Targowiska Miejskiego ok. 23 000,00 m2 Dozór w każdy dzień tygodnia w godzinach 15.00-7.00. W zakres czynności na Targowisku Miejskim przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach wchodzi: - dozór terenu; - ochrona obiektu i mienia znajdującego się na terenie targowiska, informowanie zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach; - systematyczne patrolowanie terenu szczególnie w godzinach nocnych; - zapewnienie zakazu wjazdu na teren Targowiska pojazdów po zamknięciu targu; - zapewnienie zakazu wstępu na teren Targowiska osobom nieuprawnionym po godzinach zamknięcia targu; - zamykania bram, furtek; - niezwłoczne powiadamianie przedstawiciela Zamawiającego w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu dewastacji mienia, innego czynu przestępczego w stosunku do mienia; - niezwłoczne powiadomienie przedstawiciela Zamawiającego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku na terenie obiektu; - prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby, notatkę z przebiegu dyżuru w tym spostrzeżenia w zakresie ochrony obiektu, -podejmowanie innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikają w trakcie realizacji umowy. 1.2. Zadanie 2 (część 2) - Świadczenie usługi z zakresu dozoru w CENTRUM HANDLOWYM przy ul. Planty 11 w Kielcach Centrum Handlowe przy ul. Planty 11 to budynek dwukondygnacyjny o powierzchniach: wewnętrzna wynosi około 1100,00 m2 oraz zewnętrzna wynosi około 2000,00 m2. Dozór w godzinach: - od 16.00 do 10.00 w dni robocze; - sobota , niedziela -całodobowo; W zakresie czynności w Centrum Handlowym przy ul. Planty 11 w Kielcach wchodzi: - dozorowanie wewnątrz budynku i jego najbliższe otoczenie, oraz parking za obiektem, szczególnie w godzinach nocnych i dniach wolnych od pracy oraz niedopuszczanie do przebywania terenie zakładu osób nieuprawnionych po godzinach pracy; - ochrona obiektu i mienia, dozór terenu zgodnie z zapewnieniem najlepszego praktyki; - prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny; pełnienia służby, notatkę z przebiegu dyżuru w tym spostrzeżenia w zakresie ochrony obiektu - otwieranie(godz.10.00) oraz zamykanie (godz.19.00) drzwi wejściowych; - nadzór nad kluczami od pomieszczeń; - natychmiastowe informowanie o każdej zaistniałej kradzieży, pożarze, wypadku itp. odpowiednie służby oraz kierownictwo CH planty, - włączanie i wyłączanie oświetlenia - stałe monitorowanie sygnału z kamer zainstalowanych na zewnątrz budynku i ppoż. ochrony obiektu, -podejmowanie innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikają w trakcie realizacji umowy. 2. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizji. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. 5. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników lub osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5, 79.71.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: - część I - 1 000,00 PLN( słownie: tysiąc złotych) -część II - 1 000,00 PLN( słownie: tysiąc złotych) Jeżeli wykonawca składa ofertę na 2 części, to wadium powinno być sumą tych części przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi wykazać, że posiada Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zm.) -Wykonawca musi wykazać, że posiada status Zakładu Pracy Chronionej lub firmy zatrudniającej osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (zgodnie z ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych z dnia 27.08.1997r (Dz. U nr 123, poz. 776 z późn. zm.)) i uprawnionej do wystawiania oświadczeń/dokumentów uprawniających Zamawiającego do skorzystania w okresie obowiązywania umowy z ulgi w odpisie na PFRON o wysokości nie mniejszej niż 70%. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia oraz koncesji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 usługę odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usługę dozoru i ochrony obiektów, o wartość min 30 000,00 zł brutto. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia oraz wykazu wykonanych lub wykonywanych usług. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 20 000,00 zł,. Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie załączonego oświadczenia oraz dokumentu ubezpieczeniowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - lub w przypadku składania oferty wspólnej dla pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu ( wspólników, lidera konsorcjum ) - w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodnością z oryginałem. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów, tj. o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu tych podmiotów (oryginał);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puk-kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Młoda 28 ,25-619 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Młoda 28 ,25-619 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi z zakresu dozoru na Targowisku Miejskim przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest isługa dozorowania na Targowisku Miejskim przy ul. Seminaryjskiej w Kielcach, o nastepujacym zakresie czynności: - dozór terenu; - ochrona obiektu i mienia znajdującego się na terenie targowiska, informowanie zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach; - systematyczne patrolowanie terenu szczególnie w godzinach nocnych; - zapewnienie zakazu wjazdu na teren Targowiska pojazdów po zamknięciu targu; - zapewnienie zakazu wstępu na teren Targowiska osobom nieuprawnionym po godzinach zamknięcia targu; - zamykania bram, furtek; - niezwłoczne powiadamianie przedstawiciela Zamawiającego w razie usiłowania dokonania lub dokonania kradzieży, włamania, napadu dewastacji mienia, innego czynu przestępczego w stosunku do mienia; - niezwłoczne powiadomienie przedstawiciela Zamawiającego w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku na terenie obiektu; - prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny pełnienia służby, notatkę z przebiegu dyżuru w tym spostrzeżenia w zakresie ochrony obiektu, -podejmowanie innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikają w trakcie realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5, 79.71.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi z zakresu dozoru w CENTRUM HANDLOWYM przy ul. Planty 11 w Kielcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru W Centrum handlowym przy ul. Planty 11, o nastepujacym zakresie czynności: - dozorowanie wewnątrz budynku i jego najbliższe otoczenie, oraz parking za obiektem, szczególnie w godzinach nocnych i dniach wolnych od pracy oraz niedopuszczanie do przebywania terenie zakładu osób nieuprawnionych po godzinach pracy; - ochrona obiektu i mienia, dozór terenu zgodnie z zapewnieniem najlepszego praktyki; - prowadzenie książki dyżurów zawierającej imię i nazwisko pełniącego służbę, godziny; pełnienia służby, notatkę z przebiegu dyżuru w tym spostrzeżenia w zakresie ochrony obiektu - otwieranie(godz.10.00) oraz zamykanie (godz.19.00) drzwi wejściowych; - nadzór nad kluczami od pomieszczeń; - natychmiastowe informowanie o każdej zaistniałej kradzieży, pożarze, wypadku itp. odpowiednie służby oraz kierownictwo CH planty, - włączanie i wyłączanie oświetlenia - stałe monitorowanie sygnału z kamer zainstalowanych na zewnątrz budynku i ppoż. ochrony obiektu, -podejmowanie innych czynności niezbędnych do ochrony osób i mienia, które wynikają w trakcie realizacji umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10-5, 79.71.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg wojewódzkich w roku 2025 w różnych technologiach na terenie działania ŚZDW w Kielcach w podziale na zadania częściowe
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA DACHU BUDYNKU C2 URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO WRAZ Z DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWĄ
- SUKCESYWNA DOSTAWA PAPIERU DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
- Kompleksowa usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia z zakresu specjalizacji I stopnia w zawodzie pracownik socjalny
- Kompleksowa obsługa misji przyjazdowej i organizacji konferencji
- Zakup i dostawa monitorów interaktywnych z akcesoriami.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa obsługi portierni oraz bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Pszczyńskiego Centrum Kultury, a także ochrony osób znajdujących się w budynku PCKUL przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie
- Ochrona mienia znajdującego się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz obiektów administracyjnych położonych na terenie obejmującym obszar działania KOWR OT w Koszalinie"
- usługi ochrony osób i mienia oraz transport wartości pieniężnych dla Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
- "Zapewnienie ochrony dozoru mienia na obiekcie ogrodowo-pałacowym oraz placu folwarcznym znajdującym się na terenie Ogrodów Przelewice"
- Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Oczyszczania oraz monitoring systemu alarmowego budynków w 2025 r
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.