Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-22
Lublin: Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania remontowego: O/O Lublin - wymiana oświetlenia w salach operacyjnej i konferencyjnej
Numer ogłoszenia: 113299 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie , ul. Chopina 6, 20-026 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5317612, 5317621.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania remontowego: O/O Lublin - wymiana oświetlenia w salach operacyjnej i konferencyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania remontowego: O/O Lublin - wymiana oświetlenia w salach operacyjnej i konferencyjnej 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) opracowania dokumentacji projektowej, wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych, obejmującej swym zakresem: a) projekt budowlany, niezbędny do uzyskania pozwolenia na budowę, b) projekty wykonawcze wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, c) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 2) wykonania robót budowlanych polegających na realizacji zadania remontowego: O/O Lublin - wymiana oświetlenia w salach operacyjnej i konferencyjnej, 3) pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, według sporządzonych opracowań projektowych, 4) opracowania dokumentacji powykonawczej na wykonane roboty budowlane, 5) usuwanie wad i usterek w okresie gwarancji. 3. Przedmiot zamówienia wykonany zgodnie z opracowanym programem funkcjonalno-użytkowym pn. O/O Lublin - wymiana oświetlenia w salach operacyjnej i konferencyjnej. 4. Roboty budowlane, o których mowa powyżej zostaną wykonane zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, przy zastosowaniu materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. 5. Prace prowadzone będą etapami w czynnym obiekcie bankowym. 6. Budynek, w którym będą wykonywane roboty budowlane figuruje w rejestrze Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A/497. W związku z powyższym przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) opracowanie projektu budowlanego, 2) uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na realizację robót w formie decyzji administracyjnej, 3) uzyskanie pozwolenia na budowę w formie decyzji administracyjnej. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń ponosi w całości Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 126.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 (słownie: trzysta tysięcy) PLN brutto, polegającą na wykonaniu robót budowlanych polegających na instalowaniu systemów oświetleniowych (odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia) zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ją ukończył.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą do sporządzenia dokumentacji projektowej, która posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z późn. zm.), jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane projektowe w tych specjalnościach. 2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą do kierowania robotami budowlanymi, która posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz.1623 z późn. zm.), jest aktualnie wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 300.000,00 (słownie: trzysta tysięcy) PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości dokonania zmian przewidzianych poniżej. 2. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania umowy z uwagi na: a) opóźnienie w uzyskaniu przez Zamawiającego wymaganych decyzji administracyjnych, m.in. wydania przez służby konserwatorskie pozwolenia na prowadzenie robót, wydania przez urząd decyzji o pozwoleniu na budowę, z przyczyn niezależnych od stron umowy, b) konieczność wykonania przez Wykonawcę, w ramach odrębnych umów, zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) i jeżeli wykonanie tej umowy jest uzależnione od wykonania zamówień dodatkowych, c) opóźnienia w przekazaniu Wykonawcy terenu robót, o którym mowa w §3 ust.2, strony dokonają stosownej zmiany terminu wykonania umowy. 3. Uzgodnienie warunków zmiany umowy nastąpi poprzez sporządzenie i podpisanie przez przedstawicieli stron stosownego protokołu określającego nowy termin wykonania przedmiotu umowy wraz z uzasadnieniem opisującym podstawy konieczności i celowości zmiany terminu. 4. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 podlega unieważnieniu. 6. Jeżeli w czasie realizacji umowy, Wykonawca nie będzie mógł wbudować materiałów opisanych w dokumentacji ze względu na zaprzestanie przez producenta produkcji materiału bądź wycofania i wprowadzenia przez producenta materiału o parametrach i cechach eksploatacyjnych i użytkowych lepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych, wówczas Wykonawca złoży Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru) wniosek o akceptację zmiany materiału, podając szczegółowe uzasadnienie zmiany wraz z pisemnym potwierdzeniem producenta. W takim przypadku akceptacja zmiany materiału może nastąpić pod warunkiem zachowania wynagrodzenia ustalonego umową, w formie wpisu inspektora nadzoru do dziennika budowy, bez konieczności zmiany umowy. 7. Jeżeli realizacja robót, objętych przedmiotem umowy, nie będzie wymagać pozwolenia na budowę lecz tylko zgłoszenia właściwym organom, postanowienia niniejszego paragrafu, w tym zakresie, stosuje się odpowiednio, bez konieczności zmian umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski
Oddział Okręgowy w Lublinie
ul. Chopina 6
20-026 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie ul. Chopina 6 20-026 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę wraz wymianą kompletu akumulatorów w UPS-ach zasilających rezonans magnetyczny MAGNETOM AERA
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z systemem komputerowym do obsługi centralnej sterylizatorni
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Dostawa odczynników, kalibr., kontroli, płynów do wyk ozn. cytometrycznych wraz z dzierżawą cytometru na 24 m-ce na użytek Centrum Immun. oraz Pr. Cytometrii Przepł. Od. Hematologii i Transpl. Szpiku
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą zintegrowanego systemu do kompleksowej analizy moczu
- Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZBIÓRKA PAWILONU KROKODYLI NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. PRZY UL. WRÓBLEWSKIEGO 1-5 (DZ. NR 2/2, AM-2, OBRĘB DĄBIE)
- Modernizacja łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie w podziale na części
- Wykonanie robót budowlanych przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im Króla Władysława Jagiełły w Dębicy polegające na montażu instalacji sygnalizacji pożarowej i oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego
- Roboty budowlane pn. "Poprawa jakości i dostępności do św. z zakresu położnictwa i ginekologii w Klinicznym Oddz. Położnictwa, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej Etap II."
- Rozbudowa, przebudowa i remont istniejącego budynku byłego dworca kolejowego Słomniki Miasto
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Diagnostyczno-Leczniczym na potrzeby Pracowni Bronchonawigacji Centrum Onkologii w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.