eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 8

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141542393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmokła 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-819

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 2774719

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swisniewska@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mos8.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015752866

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Mokotowska 55

1.11.4.) Miejscowość: Warszawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 00-542

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: mbfo@eduwarszawa.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://mbfo.waw.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja łazienek w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 przy ul. Podmokłej 4 w Warszawie w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-037527f1-adc6-43b0-ac55-807cd9d53bbf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mbfo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mbfo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem V SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/MBFO/MOS8/1/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 788725,92 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – modernizacja dwóch łazienek pion 1 łazienka nr 1 i 2 w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 w Warszawie
Część 1 – modernizacja dwóch łazienek w budynku internatu pion 1 łazienka nr 1 i 2.
a) modernizacja dwóch łazienek w budynku internatu (1 pion),
b) modernizacja pomieszczenia/sufitu w piwnicy pod pionem łazienek,
c) roboty elektryczne,
d) wymiana pionów i przebudowa instalacji: kanalizacji, centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i elektrycznej na potrzeby remontowanych łazienek,
e) wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej,
f) wymiana jednego z okien w dwóch łazienkach.
Wymienione wyżej roboty muszą być wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia, który stanowi dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SWZ) oraz z przedmiarami robót (załącznik nr 10 do SWZ).

4.2.5.) Wartość części: 393159,92 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp polegających na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, na warunkach jak dla zamówienia podstawowego. Zakres prac powtarzających się będzie obejmować w szczególności: remont łazienek w budynku internatu, roboty elektryczne, wymiana pionów i przebudowa instalacji: kanalizacji, centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i elektrycznej na potrzeby remontowanych łazienek, wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej. Powyższe zamówienie zostanie udzielone na podstawie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą w skali 100 pkt w danej części zamówienia. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – modernizacja dwóch łazienek pion 2 łazienka nr 3 i 4 w budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii nr 8 w Warszawie
Część 2 – modernizacja dwóch łazienek w budynku internatu pion 2 łazienki 3 i 4.
a) modernizacja dwóch łazienek w budynku internatu (2 pion),
b) modernizacja pomieszczenia/sufitu w piwnicy pod pionem łazienek,
c) roboty elektryczne,
d) wymiana pionów i przebudowa instalacji: kanalizacji, centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i elektrycznej na potrzeby remontowanych łazienek,
e) wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej,
f) wymiana jednego z okien w dwóch łazienkach.

Wymienione wyżej roboty muszą być wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia, który stanowi dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SWZ) oraz z przedmiarami robót (załącznik nr 10 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-07-07 do 2025-08-11

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp polegających na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia, udzieli wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, na warunkach jak dla zamówienia podstawowego. Zakres prac powtarzających się będzie obejmować w szczególności: remont łazienek w budynku internatu, roboty elektryczne, wymiana pionów i przebudowa instalacji: kanalizacji, centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji i elektrycznej na potrzeby remontowanych łazienek, wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej. Powyższe zamówienie zostanie udzielone na podstawie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane będą w skali 100 pkt w danej części zamówienia. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w danej części zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Część nr: 1
Nazwa warunku:
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis warunku:
sytuacji ekonomicznej tzn. posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum
350.000,00 zł;
Nazwa warunku:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku:
zdolności zawodowej, tzn. wykażą się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej polegających na budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie obejmujących swoim zakresem między innymi: roboty rozbiórkowe, tynkowanie i malowanie ścian, instalacje elektryczne i sanitarne o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł brutto każda;
Nazwa warunku:
Osoby zatrudnione
Opis warunku:
Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi dla każdej z poniższych specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej
- cieplnej, wentylacyjnej, gazowej, wodociągowej i kanalizacyjnej.
Część nr: 2
Nazwa warunku:
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis warunku:
sytuacji ekonomicznej tzn. posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum
350.000,00 zł;
Nazwa warunku:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku:
zdolności zawodowej, tzn. wykażą się doświadczeniem polegającym na należytym wykonaniu w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej polegających na budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie obejmujących swoim zakresem między innymi: roboty rozbiórkowe, tynkowanie i malowanie ścian, instalacje elektryczne i sanitarne o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł brutto każda;
Nazwa warunku:
Osoby zatrudnione
Opis warunku:
Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi dla każdej z poniższych specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej
- cieplnej, wentylacyjnej, gazowej, wodociągowej i kanalizacyjnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 lit. c powyżej, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale VIII SWZ (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ)
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. 2024 poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz należycie wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej polegających na budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie obejmujących swoim zakresem między innymi: roboty rozbiórkowe, tynkowanie i malowanie ścian, instalacje elektryczne i sanitarne o wartości nie niższej niż 200.000,00 zł brutto każda wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Oświadczenie należy złożyć wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ;
b) wykaz osoby lub osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi dla specjalności:
 konstrukcyjno-budowlanej,
 cieplnej, wentylacyjnej, gazowej, wodociągowej i kanalizacyjnej.
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z podanymi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ.
c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 350.000,00 zł.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z rozdziałem VIII i IX SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

14. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w zakresie i na warunkach przewidzianych
w Pzp (Dział VII, Rozdział III Pzp – Zmiany umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mbfo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-20 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.