Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-04-11
Bia³ystok: DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH I MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH I KSEROKOPIAREK
DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIA£YMSTOKU
Numer og³oszenia: 113656 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK , ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 6545797, faks 085 6648519.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalpck.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH I MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH I KSEROKOPIAREK DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIA£YMSTOKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych i materia³ów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek do Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Bia³ymstoku zgodnie z zapotrzebowaniem i wymaganiami jako¶ciowymi przedstawionymi w za³±czniku nr 2. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 1 dotyczy sukcesywnej dostawy tuszy i tonerów 1) Oferowane materia³y eksploatacyjne musz± byæ fabrycznie nowe nie mog± przed dostarczeniem podlegaæ procesom regeneracji, recyklingu, refabrykacji, powtórnemu nape³nianiu ani wymianie jakichkolwiek elementów, wyprodukowane w ca³o¶ci bez elementów wcze¶niej u¿ytych. 2) Materia³y eksploatacyjne musz± posiadaæ naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikuj±cy produkt: nazwê producenta, kod (symbol) produktu, pojemno¶æ lub wydajno¶æ, wszystkie modele sprzêtu do którego materia³ jest przeznaczony oraz datê wa¿no¶ci. W przypadku braku wymaganych powy¿szych elementów opisu na opakowaniu dostarczonego materia³u eksploatacyjnego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do jego nie odebrania. 3) Zaoferowane materia³y eksploatacyjne musz± byæ dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta oraz posiadaæ zabezpieczenia, które pozwalaj± na prawid³owe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 4) Wszystkie materia³y eksploatacyjne musz± byæ wprowadzone do obrotu na terenie RP zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 5) Stosowanie materia³ów eksploatacyjnych równowa¿nych nie mo¿e naruszaæ warunków gwarancji urz±dzeñ. Wykonawca bierze na siebie pe³n± odpowiedzialno¶æ za uszkodzenia sprzêtu spowodowane u¿ywaniem zaoferowanych materia³ów eksploatacyjnych. Za równowa¿ne materia³y eksploatacyjne , to jest materia³y innych producentów ni¿ wymienieni w formularzu asortymentowo - cenowym, Zamawiaj±cy uznaje materia³y eksploatacyjne kompatybilne ze sprzêtem do którego s± zamówione, o parametrach i standardach jako¶ciowych takich samych b±d¼ lepszych (pojemno¶æ, jako¶æ wydruku, wydajno¶æ) jak materia³y oryginalne (wyprodukowane przez producentów sprzêtu) 6) W przypadku uszkodzenia urz±dzenia, którego przyczyna bêdzie u¿ycie dostarczonych materia³ów eksploatacyjnych innych ni¿ pochodz±ce od producenta sprzêtu, wykonawca zobowi±zany jest do zwrotu kosztów naprawy urz±dzenia, a w przypadku takiej konieczno¶ci - zleconej przez zamawiaj±cego ekspertyzy rzeczoznawcy. 7) Je¿eli w trakcie trwania umowy zamawiaj±cy stwierdzi, i¿ wydajno¶æ, jako¶æ lub niezawodno¶æ dostarczonych materia³ów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodz±cego od producenta urz±dzenia, do którego materia³ jest przeznaczony) lub je¿eli produkt nie sygnalizuje we w³a¶ciwy sposób stanu zu¿ycia tonera, wykonawca na ¿±danie zamawiaj±cego winien materia³ oferowany w asortymencie , którego ¿±danie dotyczy, wymieniæ na materia³ eksploatacyjny spe³niaj±cy wymagania zamawiaj±cego (np. pochodz±cy od producenta, do którego materia³ eksploatacyjny jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 8) Materia³y eksploatacyjne równowa¿ne nie mog± ograniczaæ wspó³pracy z oprogramowaniem sprzêtu monitoruj±cym stan zasobników z tuszem lub tonerem. W przypadku gdy materia³ oryginalny posiada uk³ad elektroniczny (chip) przekazuj±cy informacje o stanie zu¿ycia tuszu lub tonera, oferowany materia³ równowa¿ny musi posiadaæ analogiczny uk³ad, tak samo dzia³aj±cy. 9) Dostarczone przez Wykonawcê artyku³y biurowe oraz materia³y eksploatacyjne bêd± wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dostaw± do Zamawiaj±cego. 10) Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia ulotek w jêzyku polskim, zawieraj±cych wszystkie niezbêdne dla bezpo¶redniego u¿ytku informacje oraz instrukcje dotycz±ce przechowywania i magazynowania przedmiotu zamówienia jednorazowo, przy pierwszej dostawie, z zastrze¿eniem, ¿e o ka¿dej zmianie wp³ywaj±cej na tre¶æ ulotki Wykonawca bêdzie zobowi±zany pisemnie poinformowaæ o tym Zamawiaj±cego. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 2 dotyczy sukcesywnej dostawy podstawowych artyku³ów biurowych 1) Zamawiaj±cy wymaga, aby oferowane art. biurowe spe³nia³y wszystkie wymagane parametry i standardy jako¶ciowe wyszczególnione w kolumnie nr 1 formularza asortymentowo - cenowego 2) Wszystkie artyku³y musz± byæ wprowadzone do obrotu na terenie RP zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 4. Przedmiot zamówienia w zakresie pakietu nr 3 dotyczy sukcesywnej dostawy kopert 1) Zamawiaj±cy wymaga, aby oferowane art. biurowe spe³nia³y wszystkie wymagane parametry i standardy jako¶ciowe wyszczególnione w kolumnie nr 1 formularza asortymentowo - cenowego 2) Wszystkie artyku³y musz± byæ wprowadzone do obrotu na terenie RP zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.00.00-7, 30.19.92.30-1, 30.19.76.30-1, 30.19.73.20-5, 30.23.70.00-9, 30.23.73.20-8.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
o wykaz wykonanych, w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostaw dla ka¿dego pakietu z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z³o¿eniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, zgodnie z wzorem przed³o¿onym przez Zamawiaj±cego, stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ - za³±cznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
zamawiajacy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
zamawiajacy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
zamawiajacy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wype³niony Formularz ofertowy - zgodnie z wzorem przed³o¿onym przez Zamawiaj±cego, stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ - za³±cznik nr 1 do SIWZ 2. Wype³niony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przed³o¿onym przez Zamawiaj±cego, stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ - za³±cznik nr 2 do SIWZ, równocze¶nie z³o¿enie za³±cznika w formie elektronicznej( p³yta CD). W nag³ówku wersji elektronicznej nale¿y wpisaæ nazwê i adres firmy. 3. Zaakceptowany wzór umowy, wype³niony w zakresie osób reprezentuj±cych Wykonawcê, osób odpowiedzialnych za bie¿±ca realizacjê zamówienia wraz z aktualnymi numerami telefonów, pod którymi bêdzie mo¿na sk³adaæ zamówienia, stanowi±cy integraln± czê¶æ SIWZ - za³±cznik nr 5 do SIWZ 4. Ulotki w jêzyku polskim, zawieraj±ce wszystkie niezbêdne dla bezpo¶redniego u¿ytku informacje oraz instrukcje dotycz±ce przechowywania i magazynowania przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia , ¿e oferowane dostawy, okre¶lone w pakiecie nr 1,2 lub 3 odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty: 1) Katalogi (w j. polskim) lub opisy szczegó³owe oferowanych artyku³ów wraz ze zdjêciami (dotyczy wszystkich pakietów) 2) W przypadku zaoferowania art. biurowych równowa¿nych do wskazanych przez Zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia równowa¿no¶ci, Wykonawca musi za³±czyæ do ka¿dego oferowanego artyku³u równowa¿nego jego opis w formie kserokopii (po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em) z katalogu produktów (w jêzyku polskim) lub po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em kserokopiê innego dokumentu zawieraj±c± nazwê w³asna artyku³u lub markê, producenta artyku³u lub dystrybutora lub importera, dok³adny opis cech jako¶ciowych i parametrów technicznych produktu, ewentualnie nr katalogowy. Z za³±czonego dokumentu w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci, powinno wynikaæ i¿ zaproponowane artyku³y równowa¿ne posiadaj± co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne co artyku³y wskazane przez Zamawiaj±cego (dotyczy pakietu nr 2 i 3) 3) W przypadku zaoferowania materia³ów równowa¿nych tj. innych producentów ni¿ wymienieni w formularzu asortymentowo - cenowym wykonawca do³±cza do oferty opis w formie kserokopii (po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów (w jêzyku polskim) lub po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em kserokopiê innego dokumentu zawieraj±c± nazwê w³asn± artyku³u lub markê producenta artyku³u lub dystrybutora lub importera produktu, ewentualnie numer katalogowy, potwierdzaj±cy wymagana wydajno¶æ i/lub pojemno¶æ z za³±czonego dokumentu w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci, powinno wynikaæ i¿ zaproponowane artyku³y równowa¿ne posiadaj± co najmniej tak± sam± wydajno¶æ lub/i pojemno¶æ co artyku³y wskazane przez Zamawiaj±cego. (dotyczy pakietu nr 1)
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpck.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK w Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Bia³ystok.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 19.04.2012 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK w Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Bia³ystok, sekretariat III piêtro.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa tuszy i tonerów.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. czas realizacji dostawy - 30
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa podstawowych artyku³ów biurowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1, 30.19.73.20-5, 30.23.70.00-9, 30.23.73.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa kopert.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.92.30-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Opracowanie projektów sta³ej organizacji ruchu z podzia³em na 3 zadania.
- Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 1393B ul. Jurowiecka w Wasilkowie - Etap II
- "Budowa i rozbudowa odcinków drogi gminnej ul. Bitwy Bia³ostockiej w Bia³ymstoku wraz z budow± i przebudow± infrastruktury technicznej"
- Dostawa wraz z monta¿em instalacji systemu kontroli dostêpu KD wraz z integracj± systemów teletechnicznych w budynku Bia³ostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103 - etap II i III
- Dostawa stengraftu
- DOSTAWA MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZ¡DZEÑ DRUKUJ¡CYCH
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga dzier¿awy drukarek wraz z dostaw± drukarek dla Urzêdu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- DOSTAWA MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZ¡DZEÑ DRUKUJ¡CYCH
- Zakup materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Poznaniu
- dostawa prze³±czników sieciowych, UPS oraz CAL'e RDP dla Szpitala Bielañskiego
- "Zakup sprzêtu komputerowego do szkó³ Powiatu Mogileñskiego"
- Zakup artyku³ów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
wiêcej: Wk³ady barwi±ce »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.