Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-27
Gdynia: Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 113807 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej , ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Realizowanie płatności (głównie z tytułu sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i wnoszenia opłat dodatkowych oraz odsetek za zwłokę) z uwzględnieniem przekazywania płatności z danego terminala POS na rachunek bankowy Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia codziennej obsługi transakcji płatniczych dokonywanych kartami płatniczymi (wydanymi w Polsce, UE i poza UE) typu: VISA, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Vpay. Wykonawca będzie zobowiązany do wyposażenia terminali POS w czytniki umożliwiające przyjmowanie płatności w technologii zbliżeniowej tzw. Contactless payment i realizowania płatności przy ich wykorzystaniu. Wykonawca może dopuścić także obsługę innych kart z zachowaniem tych samych zasad obsługi i rozliczeń, jakie dotyczą kart płatniczych wymienionych w pkt.b. Wykonawca może dopuścić także obsługę innych metod realizowania płatności za pośrednictwem terminali POS z zachowaniem tych samych zasad rozliczeń, jakie dotyczą ww. kart płatniczych - wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Wykonawca dostarczy i zainstaluje zestawy POS (jedna sztuka zestawu POS składa się z: terminalu POS + urządzenia PIN PAD+ urządzenia do komunikacji) zgodnie z poniższym zestawieniem: ZKM - Biuro Obsługi Klienta Nr 1, Gdynia, ul. Kilińskiego 16, (wejście od ul. Władysława IV), Liczba zestawów POS (w sztukach) 2, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS, ZKM - Biuro Obsługi Klienta Nr 2, Gdynia, ul. Wójta Radtkego 25, Liczba zestawów POS (w sztukach) 1, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS, ZKM - Kasa Główna, Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10, Liczba zestawów POS (w sztukach) 1, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS, ZKM - Plac Konstytucji, Gdynia, pl. Konstytucji, Liczba zestawów POS (w sztukach) 1, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS, ZKM - Dąbrowa Tesco, Gdynia, Nowowiczlińska 15, Liczba zestawów POS (w sztukach) 2, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS, ZKM - Obłuże, Gdynia-Obłuże, ul. Unruga 36, Liczba zestawów POS (w sztukach) 1, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS, ZKM - Rumia Dworzec PKP, Rumia ul. Starowiejska 17, Liczba zestawów POS (w sztukach) 1, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby zestawów POS (zwanych także w treści SIWZ - urządzeniami) - maksymalnie o 3 (słownie: trzy) zestawy - w okresie obowiązywania umowy, w tych samych lokalizacjach, jak wskazane w powyższej tabeli lub w lokalizacjach nowych. Zmniejszenie liczby zestawów POS skutkować będzie zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami Rozdz. VII SIWZ SPOSÓB OBLICZENIA CENY, pkt.4 i pkt.5. Oferowane zestawy POS muszą działać w oparciu o łączność przewodową lub bezprzewodową GPRS. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia jednomiesięcznego zapasu rolek do każdego terminala wskazanego w powyższej tabeli. Zamawiający będzie zobowiązany do korzystania wyłącznie z materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, przy czym we własnym zakresie i na własny koszt dokonywać będzie wymiany papieru. 3. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zapewni bezpieczeństwo przesyłu danych podczas operacji dokonywanych za pomocą zestawów POS. Wykonawca zapewni, w okresie obowiązywania umowy, opiekę - poprzez przydzielenie Zamawiającemu opiekuna sprawującego nadzór i asystę w przypadku wystąpienia problemów z przyjmowaniem płatności lub ich rozliczaniem. Zamawiający dopuszcza również możliwość, aby wszystkie kwestie dotyczące rozliczeń kartowych oraz problemów dotyczących przyjmowania płatności były zgłaszane bezpośrednio do Zespołów Wykonawcy. Wykonawca w terminie do 7 (słownie: siedmiu) dni od daty podpisania umowy przekaże Zamawiającemu bezpośrednie kontakty do Zespołów Wykonawcy, tj. numery telefonów stacjonarnych oraz e-maile do poszczególnych osób wchodzących w skład Zespołów. Wykonawca zapewni: od poniedziałku do piątku serwis dwunastogodzinny, w godz. 7.00-19.00 - realizowanie usług serwisowych w przypadku awarii; Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do usuwania awarii w terminie 12 (słownie: dwunastu) godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego; w sobotę - możliwość zgłoszenia awarii do godz. 12.00. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości działania zestawu POS Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego zestawu POS na wolny od wad w terminie 6 (słownie: sześciu) godzin od momentu otrzymania zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zapewni możliwość weryfikacji i dokonania ewentualnej korekty w zakresie ilościowym i wartościowym przeprowadzanych transakcji. Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia, wskazanych przez Zamawiającego, pracowników (w liczbie 23 [słownie: dwudziestu trzech]) w uzgodnionych przez Strony terminach w zakresie przeprowadzania transakcji przy użyciu kart płatniczych i obsługi zestawu POS. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielania bieżącej pomocy i wyjaśnień w sprawach związanych z obsługą kart płatniczych. 4. Obowiązki Zamawiającego: Zamawiający będzie zobowiązany do korzystania wyłącznie z materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, przy czym we własnym zakresie i na własny koszt dokonywać będzie wymiany papieru. 5. Zamawiający oświadcza, że żaden bank, żadne centrum rozliczeniowe, ani żadna kartowa organizacja płatnicza nie rozwiązały z Zamawiającym w trybie natychmiastowym umowy dotyczącej akceptacji kart płatniczych. 6. Wartość zamówienia: Zamawiający szacuje docelową, łączną dla wszystkich terminali, miesięczną wartość transakcji dokonanych za pośrednictwem wszystkich zestawów POS dzierżawionych przez Zamawiającego - na poziomie około 718 000 zł (słownie: siedemset osiemnaście tysięcy złotych). Wartość określona powyżej jest wielkością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości faktycznie zrealizowanych obrotów poprzez terminale płatnicze. 7. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ formularz oferty ; b/ dokument/dokumenty określający/określające procedury/zasady obsługi kart i bezpieczeństwa obrotu kartowego obowiązującego/obowiązujących u Wykonawcy; c/ dokument/dokumenty określający/określające szczegółowe warunki przekazania i używania terminali POS oraz zasady odpłatności z tytułu używania terminali obowiązującego/obowiązujących u Wykonawcy; d/ dokument/dokumenty określający/określające szczegółowe warunki dotyczące przekazywania, przeznaczenia oraz zasad odpłatności z tytułu używania Karty GPRS obowiązującego/obowiązujących u Wykonawcy; e/ dokument/dokumenty określający/określające zasady bezpieczeństwa i ochrony danych posiadaczy kart obowiązującego/obowiązujących u Wykonawcy; f/ dokument/dokumenty określający/określające szczegółowe warunki/zasady usuwania awarii (serwisu) urządzeń do akceptacji kart w Pakietach serwisowych obowiązującego/obowiązujących u Wykonawcy; g/ dokument/dokumenty określający/określające sposób obsługi/zasady transakcji opłacanych kartami płatniczymi obowiązującego/obowiązujących u Wykonawcy; h/ dokument/dokumenty określający/określające sposób weryfikacji autentyczności podpisu posiadacza karty płatniczej obowiązującego/obowiązujących u Wykonawcy; i/ dokument/dokumenty określający/określające sposób/zasady obsługi terminali POS obowiązującego/obowiązujących u Wykonawcy. j/ jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż w terminie wskazanym w III.4.3.1)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w przypadku: a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę), b) zmiany ceny netto w związku z obniżeniem stawek Interchange Fee oraz Processing Fee organizacji płatniczych, c) zmiany ceny brutto (wskazanej w pkt. 8.2 Rozdz. X WZÓR UMOWY) w przypadku zmniejszenia ilości zestawów POS (od 1 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło zmniejszenie); d) zmiany ceny brutto (wskazanej w pkt. 8.2 Rozdz. X WZÓR UMOWY) wskutek urzędowej zmiany stawki podatku VAT na usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia (w takim przypadku nowa stawka podatku VAT obowiązywać będzie od daty wejścia w życie przepisów zmieniających jej wysokość). e) zwiększenia przez Wykonawcę zakresu przedmiotu umowy powierzonego podwykonawcy/podwykonawcom w stosunku do treści złożonej oferty. Zmiany wskazane w lit.a) - d) mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy. Ww. zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana wskazana w lit. e) może zostać wprowadzona w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę- Zamawiającemu - w terminie poprzedzającym rozpoczęcie świadczenia usług przez każdego podwykonawcę -poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, w której treści określony zostanie zakres przedmiotu umowy powierzony każdemu podwykonawcy. Ww. zmiana wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz określenia sposobu zapłaty bezpośredniej, zgodnie z art. 143c ustawy Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkmgdynia.pl/?mod=zamowienia&id=1,2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8, dokument nieodpłatny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej, 2/ numer postępowania: ZKM/ZP/N/9/14, 3/ Zarząd Komunikacji Miejskiej - jednostka budżetowa Gminy Gdynia, 4/ Wartość zamówienia objętego niniejszym ogłoszeniem o zamówieniu stanowi kwotę: 425 253,60 zł (słownie: czterysta dwadzieścia pięć tysięcy dwieście pięćdziesiąt trzy złote, 60/100).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywne dostawy barwników i pojemników z formaliną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawa dań gotowych do AMW Gdynia (zwana dalej AMW) oraz do AOS w Czernicy k. Chojnic (zwana dalej AOS) w roku 2025
- UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE CZYNNOŚCI PIELĘGNIARSKICH W RAMACH KONTRAKTU Z NFZ
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Unieszkodliwianie lub odzysk w I półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.