eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaŚwiadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Gdynia: Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 160653 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113807 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Realizowanie płatności (głównie z tytułu sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i wnoszenia opłat dodatkowych oraz odsetek za zwłokę) z uwzględnieniem przekazywania płatności z danego terminala POS na rachunek bankowy Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia codziennej obsługi transakcji płatniczych dokonywanych kartami płatniczymi (wydanymi w Polsce, UE i poza UE) typu: VISA, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Vpay. Wykonawca będzie zobowiązany do wyposażenia terminali POS w czytniki umożliwiające przyjmowanie płatności w technologii zbliżeniowej tzw. Contactless payment i realizowania płatności przy ich wykorzystaniu. Wykonawca może dopuścić także obsługę innych kart z zachowaniem tych samych zasad obsługi i rozliczeń, jakie dotyczą kart płatniczych wymienionych w pkt.b. Wykonawca może dopuścić także obsługę innych metod realizowania płatności za pośrednictwem terminali POS z zachowaniem tych samych zasad rozliczeń, jakie dotyczą ww. kart płatniczych - wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Wykonawca dostarczy i zainstaluje zestawy POS (jedna sztuka zestawu POS składa się z: terminalu POS + urządzenia PIN PAD+ urządzenia do komunikacji) zgodnie z poniższym zestawieniem: ZKM - Biuro Obsługi Klienta Nr 1, Gdynia, ul. Kilińskiego 16, (wejście od ul. Władysława IV), Liczba zestawów POS (w sztukach) 2, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS, ZKM - Biuro Obsługi Klienta Nr 2, Gdynia, ul. Wójta Radtkego 25, Liczba zestawów POS (w sztukach) 1, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS, ZKM - Kasa Główna, Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10, Liczba zestawów POS (w sztukach) 1, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS, ZKM - Plac Konstytucji, Gdynia, pl. Konstytucji, Liczba zestawów POS (w sztukach) 1, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS, ZKM - Dąbrowa Tesco, Gdynia, Nowowiczlińska 15, Liczba zestawów POS (w sztukach) 2, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS, ZKM - Obłuże, Gdynia-Obłuże, ul. Unruga 36, Liczba zestawów POS (w sztukach) 1, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS, ZKM - Rumia Dworzec PKP, Rumia ul. Starowiejska 17, Liczba zestawów POS (w sztukach) 1, Internet stacjonarny (łącze istniejące) lub GPRS Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby zestawów POS (zwanych także w treści SIWZ - urządzeniami) - maksymalnie o 3 (słownie: trzy) zestawy - w okresie obowiązywania umowy, w tych samych lokalizacjach, jak wskazane w powyższej tabeli lub w lokalizacjach nowych. Zmniejszenie liczby zestawów POS skutkować będzie zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami Rozdz. VII SIWZ SPOSÓB OBLICZENIA CENY, pkt.4 i pkt.5. Oferowane zestawy POS muszą działać w oparciu o łączność przewodową lub bezprzewodową GPRS. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia jednomiesięcznego zapasu rolek do każdego terminala wskazanego w powyższej tabeli. Zamawiający będzie zobowiązany do korzystania wyłącznie z materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, przy czym we własnym zakresie i na własny koszt dokonywać będzie wymiany papieru. 3. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zapewni bezpieczeństwo przesyłu danych podczas operacji dokonywanych za pomocą zestawów POS. Wykonawca zapewni, w okresie obowiązywania umowy, opiekę - poprzez przydzielenie Zamawiającemu opiekuna sprawującego nadzór i asystę w przypadku wystąpienia problemów z przyjmowaniem płatności lub ich rozliczaniem. Zamawiający dopuszcza również możliwość, aby wszystkie kwestie dotyczące rozliczeń kartowych oraz problemów dotyczących przyjmowania płatności były zgłaszane bezpośrednio do Zespołów Wykonawcy. Wykonawca w terminie do 7 (słownie: siedmiu) dni od daty podpisania umowy przekaże Zamawiającemu bezpośrednie kontakty do Zespołów Wykonawcy, tj. numery telefonów stacjonarnych oraz e-maile do poszczególnych osób wchodzących w skład Zespołów. Wykonawca zapewni: od poniedziałku do piątku serwis dwunastogodzinny, w godz. 7.00-19.00 - realizowanie usług serwisowych w przypadku awarii; Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do usuwania awarii w terminie 12 (słownie: dwunastu) godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego; w sobotę - możliwość zgłoszenia awarii do godz. 12.00. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości działania zestawu POS Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego zestawu POS na wolny od wad w terminie 6 (słownie: sześciu) godzin od momentu otrzymania zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zapewni możliwość weryfikacji i dokonania ewentualnej korekty w zakresie ilościowym i wartościowym przeprowadzanych transakcji. Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia, wskazanych przez Zamawiającego, pracowników (w liczbie 23 [słownie: dwudziestu trzech]) w uzgodnionych przez Strony terminach w zakresie przeprowadzania transakcji przy użyciu kart płatniczych i obsługi zestawu POS. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielania bieżącej pomocy i wyjaśnień w sprawach związanych z obsługą kart płatniczych. 4. Obowiązki Zamawiającego: Zamawiający będzie zobowiązany do korzystania wyłącznie z materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, przy czym we własnym zakresie i na własny koszt dokonywać będzie wymiany papieru. 5. Zamawiający oświadcza, że żaden bank, żadne centrum rozliczeniowe, ani żadna kartowa organizacja płatnicza nie rozwiązały z Zamawiającym w trybie natychmiastowym umowy dotyczącej akceptacji kart płatniczych. 6. Wartość zamówienia: Zamawiający szacuje docelową, łączną dla wszystkich terminali, miesięczną wartość transakcji dokonanych za pośrednictwem wszystkich zestawów POS dzierżawionych przez Zamawiającego - na poziomie około 718 000 zł (słownie: siedemset osiemnaście tysięcy złotych). Wartość określona powyżej jest wielkością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości faktycznie zrealizowanych obrotów poprzez terminale płatnicze. 7. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRST DATA POLSKA S.A., Al. Jerozolimskie 92, 00-807 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 425253,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 225560,60

  • Oferta z najniższą ceną: 225560,60 / Oferta z najwyższą ceną: 236044,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.