Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Zamość: Dostawa laptopów i komputerów
Numer ogłoszenia: 113823 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Zamościu, ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6396091 do 93, 6396977, fax 084 6393325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pozamosc.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laptopów i komputerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem i przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego objętego gwarancją: 6 zestawów komputerowych (laptop + drukarka przenośna), 3 zestawy komputerowe (komputer + monitor + drukarka + skaner), 12 zestawów komputerowych ( komputer + monitor + drukarka), 1 skaner z podajnikiem, 4 drukarki sieciowe laserowe monochromatyczne, 1 drukarka atramentowa A 3 Kody CPV: 30 23 10 00-7;30 21 32 00-7;30 21 61 10-0;30 23 32 31-9;30 23 32 34-0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami gwarancji stanowią Załączniki A, B, C do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.21.32.00-7, 30.21.61.10-0, 30.23.32.31-9, 30.23.32.34-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: ofertę cenową -Załącznik Nr 1 do siwz pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 siwz (tylko w przypadku oferty wspólnej); formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do siwz, umowę -Załącznik Nr 4 do siwz, parafowaną na każdej stronie i podpisaną na ostatniej stronie. 1.Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: Wykonawca przedłoży wszystkie dokumenty wymienione w Rozdziale IV siwz. przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006r.Nr 87, poz. 605, ze zmianami) oraz siwz. 2.Spełnienie wyżej wymienionych warunków, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych i technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kryterium oceny ofert. 3.Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV pkt. 3 SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1, pkt 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pozamosc.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Zamościu , ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość , II piętro , pokój 27..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:45, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Zamościu , ul. Szczebrzeska 47, 22-400 Zamość, II piętro, pokój nr 22..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap II.
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- "KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA ULICY GRABOWEJ I JODŁOWEJ, ETAP II "
- Wykonanie altany przy świetlicy wiejskiej w m. Zawada.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rejowcu Fabrycznym
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- Dostawa komputerów dla ZSZ w Dynowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.