eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › DOSTAWA OBRABIAREK CNC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-01

Gdańsk: DOSTAWA OBRABIAREK CNC
Numer ogłoszenia: 114003 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Gdańsku , Ul. Gen. Józefa Hallera 16/18, 80-426 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 301 42 08, faks 58 301 42 08 w. 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckziu1.gda.pl/component/content/article/43-bip/79-cku-biuletyn-informacji-publicznej.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OBRABIAREK CNC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CENTRUM OBRÓBKOWE - Parametry techniczne: 1. Przejazdy: Przejazd w osi X 400 - 600 mm; Przejazd w osi Y 300 - 450 mm; Przejazd w osi Z 250 - 400 mm; 2. Stół roboczy: Długość robocza stołu 700 - 1 100 mm; Szerokość robocza stołu 300 - 500 mm; Obciążenie stołu minimum 200 kg; Szerokość rowków 16 mm; 3. Wrzeciono: Stożek wrzeciona ISO 40; Moc silnika wrzeciona 5 kW - 8 kW; Moment obrotowy /przy 1 200 obr./min/ min. 40 Nm; Maksymalne obroty wrzeciona minimum 6 000 obr./min; 4. Prędkość posuwu: Szybkość dobiegów X, Y, Z min. 15 m/min; Posuw roboczy min. 10 m/min; 5. Wyposażenie: Sterowanie: FANUC lub kompatybilne do FANUCa - FANUC lub kompatybilne do FANUCa; Sterowanie w języku polskim - TAK; Ekran o przekątnej 15 cali - TAK; Magazyn narzędzi - min. 10 pozycji; Pamięć operacyjna - min.1 Mb; Oświetlenie przestrzeni roboczej - TAK; Port USB - TAK; Zestaw pompy chłodziwa, zbiornik o pojemności min. 150 l - TAK; 6. Pozostałe wymagania: Transport, rozładunek, wniesienie, montaż - TAK; Uruchomienie - TAK; Instrukcje i szkolenie w języku polskim - TAK; Gwarancja - minimum 24 miesiące Symulator - 2 sztuki /Symulator jako jednostka zewnętrzna charakteryzująca się tymi samymi parametrami co sterowanie maszyny włącznie z ekranem oraz układem klawiszy. Parametry techniczne urządzenia: zintegrowana budowa z układem monitora oraz klawiatury odpowiadającym sterownikowi w dostarczonej obrabiarce; symulator powinien posiadać podwójne moduły sterowań: tokarski i frezarski odpowiadający sterowaniu w dostarczonej obrabiarce; zgodność ze standardem ISO poleceń funkcji G; ilość sterowanych osi: tokarka - 2, frezarka - 3 osie; kolorowy monitor min. 15 cali; grafika oraz symulacja obróbki; złącze USB; złącze RS-232. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza nakładek programów symulacyjnych na komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach./ TOKARKA - Parametry techniczne: 1. Przejazdy: Przejazd w osi X 200 - 300 mm; Przejazd w osi Z 750 - 900 mm; Średnica toczenia min 400 mm; Długość toczenia min 730 mm; 2. Wrzeciono: Końcówka wrzeciona A2-6; Moc silnika wrzeciona 8 - 10 kW; Moment obrotowy wrzeciona /przy prędkości 355 obr/min/ min 140 Nm; Przelot wrzeciona min 75 mm; Maksymalne obroty wrzeciona min 2000 obr/min; Uchwyt 3 szczękowy ręczny 203 mm /8/; 3. Wyposażenie: Sterowanie: FANUC lub kompatybilne do FANUCa - FANUC lub kompatybilne do FANUCa; Sterowanie w języku polskim - TAK; Ekran o przekątnej min. 15 cali - TAK; Konik ręczny MT4 - TAK; Imak 2-pozycyjny ręczny - TAK; Port USB - TAK; Pamięć wewnętrzna min. 1 Mb; Zestaw pompy chłodziwa, zbiornik o pojemności min. 70l - TAK; Pokrętka elektroniczna - TAK; Pistolet powietrza - TAK; Graficzne wsparcie programowania - TAK; 4. Pozostałe wymagania: Transport, rozładunek, wniesienie, montaż - TAK; Uruchomienie - TAK; Instrukcje i szkolenie w języku polskim - TAK; Gwarancja - minimum 24 miesiące Symulator - 2 sztuki /Symulator jako jednostka zewnętrzna charakteryzująca się tymi samymi parametrami co sterowanie maszyny włącznie z ekranem oraz układem klawiszy. Parametry techniczne urządzenia: zintegrowana budowa z układem monitora oraz klawiatury odpowiadającym sterownikowi w dostarczonej obrabiarce; symulator powinien posiadać podwójne moduły sterowań: tokarski i frezarski odpowiadający sterowaniu w dostarczonej obrabiarce; zgodność ze standardem ISO poleceń funkcji G; ilość sterowanych osi: tokarka - 2, frezarka - 3 osie; kolorowy monitor min. 15 cali; grafika oraz symulacja obróbki; złącze USB; złącze RS-232; UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza nakładek programów symulacyjnych na komputerach stacjonarnych, laptopach, tabletach./.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00 - Obrabiarki 42.61.10.00 - Obrabiarki specjalnego zastosowania 42.62.00.00 - Tokarki, obrabiarki do wiercenia i frezowania 42.62.11.00 - Tokarki sterowane komputerowo 42.63.00.00 - Obrabiarki do obróbki metali .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym rozdziale.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie poda wykaz należycie wykonanych dostaw w ilości co najmniej: 10 sztuk oferowanych obrabiarek CNC: 5 sztuk tokarek i 5 sztuk obróbkowych centrów, w tym co najmniej 2 sztuki tokarek i 2 sztuki obróbkowych centrów do jednostek edukacyjnych - załącznik nr 2 do SIWZ. Podstawowymi dowodami są: a) oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność listów referencyjnych/oświadczeń odbiorcy opieczętowanych przez uprawnionych do tego pracowników /list referencyjny/oświadczenie odbiorcy winno zawierać co najmniej: dane teleadresowe odbiorcy, datę dostawy, przedmiot dostawy odpowiadający przedmiotowi zamówienia/ wraz z protokołem zdawczo - odbiorczym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym rozdziale.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz serwisantów wraz z podaniem numeru uprawnień SEP do 1 kW - załącznik nr 3 do SIWZ. Podstawowymi dowodami są: a) oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem - Świadectw kwalifikacyjnych E uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji - w ilości co najmniej 8 pracowników.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 800 000,00 złotych. Podstawowymi dowodami są: a) oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 800 000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas reakcji serwisu - 10
  • 3 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana warunków i terminów dostawy przedmiotu zamówienia - zmiana ta jest możliwa w przypadku uzyskania przez kupującego zgody na wydatkowanie środków budżetowych ponad określony termin dostawy oraz zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, trudności produkcyjnych, trudności celnych oraz uwarunkowań społecznych (petycje, odwołania, strajki itp.); 2. Zmiana terminu na przedłożenie kupującemu dokumentów stanowiących podstawę do dokonania zapłaty, tj. faktury, podpisanego przez odbiorcę oryginału Protokołu Zdawczo-Odbiorczego - zmiana ta jest możliwa w przypadku posiadania przez kupującego środków finansowych umożliwiających dokonanie zapłaty po określonym terminie dostawy; 3. Zmiany warunków i terminów płatności - zmiany wynikające ze stopnia wykorzystania środków budżetowych i terminów ich wydatkowania, zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia; 4. Zmiana danych wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej; 5. Zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. 6. Zmiana podwykonawcy - związana z wystąpieniem siły wyższej lub zdarzeń losowych 7. Zmiana zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców - związana z wystąpieniem siły wyższej lub zdarzeń losowych (jeżeli dotyczy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ckziu1.gda.pl/component/content/article/43-bip/79-cku-biuletyn-informacji-publicznej.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Gdańsku; Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 1; ul. Sobieskiego 92; 80-843 Gdańsk..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 09:30, miejsce: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Gdańsku; Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 1; ul. Sobieskiego 92; 80-843 Gdańsk; Sekretariat Dyrektora; pok. nr 104..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.