eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Całodobowa ochrona osób i mienia na terenie bazy MZUK przy ul.Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Gliwice: Całodobowa ochrona osób i mienia na terenie bazy MZUK przy ul.Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 114029 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób i mienia na terenie bazy MZUK przy ul.Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: -całodobową ochronę osób i mienia oraz obsługę portierni na terenie nieruchomości zabudowanej, położonej przy ul. Strzelców Bytomskich 25, 44-109 Gliwice - wg załączonej mapy, przez jednolicie ubrane i oznakowane osoby z logo firmy wykonawcy, posiadającej koncesję na wykonywanie przedmiotu zamówienia, przy następującej obsadzie: -w godz. od 6:00 do 22:00 - 1 osoba, -w godz. 22:00 do 6:00 - 1 osoba, 1. monitorowanie systemów alarmowych zamontowanych w budynku. 2. okresowe patrolowanie terenu, sprawdzanie zabezpieczeń zewnętrznych pozostałych budynków - minimum 4 razy w ciągu zmiany nocnej, Obowiązki Wykonawcy: 1. wynikają bezpośrednio z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia, tekst jednolity Dz.U. z 2005r. Nr 145 poz 1221 stosownie do Art.3 ust.1a, Art. 20 i Art.36 ust.1, ponadto do obowiązków wykonawcy należy: -przyjęcie odpowiedzialności za powierzone mienie. Nieruchomość zostanie powierzona wykonawcy, w celu objęcia ją ochroną, stosownym protokołem zdawczo - odbiorczym, -zapewnienie ochrony mienia i osób przebywających w budynku i granicach ochranianego obszaru, -niedopuszczanie do przebywania na terenie posesji osób nieuprawnionych, -przeciwdziałanie kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom spokoju i porządku, -natychmiastowe podejmowanie działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, -dokonywanie obchodów wewnętrznych i zewnętrznych chronionego obiektu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, czuwanie nad stanem infrastruktury obiektu, -kontrolowanie legalności wynoszenia z i wnoszenia do budynku sprzętów, urządzeń, przedmiotów itp., -wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń oraz prowadzenie stosownej ewidencji, -w sytuacjach szczególnych - ścisła współpraca ze służbami publicznymi: Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską, itp., -wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu, zleconych przez Zamawiającego, -prowadzenie Książki przebiegu służby, -niezwłoczne informowanie kierownictwa zamawiającego o nieprawidłowościach, awariach oraz wszystkich okolicznościach mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu i codzienne składanie pisemnego meldunku z przebiegu służby poprzez wpis do Książki przebiegu służby , -ewidencjonowanie gości wchodzących i wychodzących poprzez prowadzenie Książki gości -nadzór i obsługa stanowiska monitoringu, 2. zamawiającemu przysługuje prawo żądania wglądu w prowadzone przez wykonawcę dokumenty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, 3. wykonawca winien posiadać własną grupę interwencyjną, która w miarę potrzeb będzie w stanie wesprzeć pracowników ochrony obiektu przy czym maksymalny czas dojazdu grupy nie może przekraczać 15 minut, 4. wykonawca zapewni własne środki łączności dla pracowników pełniących służbę (oprócz telefonów stacjonarnych MZUK)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 94608 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsalnet Południe Sp. z o.o., ul. Cygana 4, 45-131 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 94608
  • Oferta z najniższą ceną: 94608 oferta z najwyższą ceną: 94608
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.