Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-06
Rzeszów: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości, ustalenie przebiegu granic na gruncie, wznowienie granicy, rozgraniczenie nieruchomości, wykonanie badania ksiąg wieczystych, wykonanie wykazu zmian (synchronizacji), sporządzenie dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacja stanu prawnego nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego i świętokrzyskiego.
Zadanie nr SGZNW.0162-P-Św-2/07
Numer ogłoszenia: 114041 - 2007; data zamieszczenia: 06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8537861, fax 017 8537823.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.rz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości, ustalenie przebiegu granic na gruncie, wznowienie granicy, rozgraniczenie nieruchomości, wykonanie badania ksiąg wieczystych, wykonanie wykazu zmian (synchronizacji), sporządzenie dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacja stanu prawnego nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego i świętokrzyskiego. Zadanie nr SGZNW.0162-P-Św-2/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości, ustalenie przebiegu granic na gruncie, wznowienie granicy, rozgraniczenie nieruchomości, wykonanie badania ksiąg wieczystych, wykonanie wykazu zmian (synchronizacji), sporządzenie dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacja stanu prawnego nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. podkarpackiego i świętokrzyskiego; - na terenie woj. podkarpackiego 4 zadania częściowe dotyczące podziału geodezyjnego, 2 zadania częściowe dotyczące rozgraniczenia nieruchomości i podziału nieruchomości, 1 zadanie częściowe dotyczące ustalenia przebiegu granic na gruncie, wznowienia granicy, rozgraniczenia nieruchomości, 1 zadanie częściowe obejmujące wykonanie badania ksiąg wieczystych i wykazu zmian (synchronizacji), 4 zadania częściowe dotyczące sporządzenia dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacji stanu prawnego nieruchomości /działek/; - na terenie woj. świętokrzyskiego 6 zadań częściowych dotyczących podziału geodezyjnego nieruchomości i 5 zadań częściowych dotyczących sporządzenia dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacji stanu prawnego nieruchomości /działek/.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 23.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium dla całości zamówienia ustala się w kwocie 2 560,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset sześćdziesiąt złotych). Wysokość wadium dla poszczególnych zadań częściowych ustala się w kwocie: - zadanie częściowe I- 120,- zł (słownie: sto dwadzieścia złotych), - zadanie częściowe II- 90,- zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych), - zadanie częściowe III- 70,- zł (słownie: siedemdziesiąt złotych), - zadanie częściowe IV- 30,- zł (słownie: trzydzieści złotych), - zadanie częściowe V- 70,- zł (słownie: siedemdziesiąt złotych), - zadanie częściowe VI- 150,- zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych), - zadanie częściowe VII- 120,- zł (słownie: sto dwadzieścia złotych), - zadanie częściowe VIII- 80,- zł (słownie: osiemdziesiąt złotych), - zadanie częściowe IX- 240,- zł (słownie: dwieście czterdzieści złotych), - zadanie częściowe X- 150,- zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych), - zadanie częściowe XI- 100,- zł (słownie: sto złotych), - zadanie częściowe XII- 50,- zł (słownie: pięćdziesiąt złotych), - zadanie częściowe XIII- 180,- zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych), - zadanie częściowe XIV- 110,- zł (słownie: sto dziesięć złotych), - zadanie częściowe XV- 140,- zł (słownie: sto czterdzieści złotych), - zadanie częściowe XVI- 90,- zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych), - zadanie częściowe XVII- 140,- zł (słownie: sto czterdzieści złotych), - zadanie częściowe XVIII- 50,- zł (słownie: pięćdziesiąt złotych), - zadanie częściowe XIX- 30,- zł (słownie: trzydzieści złotych), - zadanie częściowe XX- 40,- zł (słownie: czterdzieści złotych), - zadanie częściowe XXI- 130,- zł (słownie: sto trzydzieści złotych), - zadanie częściowe XXII- 260,- zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych), - zadanie częściowe XXIII- 120,- zł (słownie: sto dwadzieścia złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także pracownikami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wnieśli wadium. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art.22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy - wg załączonego wzoru (zał. nr 2 do SIWZ), d) aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy i w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień zawodowych, f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem imienia i nazwiska, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 4 do SIWZ)- w wykazie należy umieścić zarówno własnych pracowników jak i podwykonawców, g) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat usług podobnych do przedmiotu zamówienia lub o podobnym charakterze, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców wymóg wykonania w tym okresie minimum 5-ciu robót (zał. nr 3 do SIZW), h) sprawozdanie finansowe, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres, i) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.rz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, ul. 8 Marca 13, 35-959 Rzeszów (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: podział nieruchomości - teren powiatu bieszczadzkiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podziału 3 działek o łącznej pow. 27,3933 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rozgraniczenie nieruchomości, podział nieruchomości - teren powiatu jasielskiego, leskiego, sanockiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie rozgraniczenia 1 działki o pow. 0,02 ha, podział 4 działek o łącznej pow. 14,97 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: podział nieruchomości, rozgraniczenie nieruchomości - teren powiatu jarosławskiego i przeworskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podziału 3 działek o łącznej pow. 3,6929 ha i rozgraniczenie 1 działki o pow. 0,8646 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie badani ksiąg wieczystych, wykonanie wykazu zmian (synchronizacji) - teren powiatu jarosławskiego, przemyskiego i przeworskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie badania ksiąg wieczystych, wykonanie wykazu zmian (synchronizacji) 6 działek o łącznej pow.15,3254 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: podział nieruchomości - teren powiatu lubaczowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podziału 1 działki o pow. 32,9249 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: podział nieruchomości - teren powiatu łańcuckiego, rzeszowskiego, kolbuszowskiego i niżańskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podziału 5 działek o łącznej pow. 93,7218 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ustalenie przebiegu granic na gruncie, wznowienie granicy, rozgraniczenie nieruchomości - teren powiatu rzeszowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie ustalenia przebiegu granicy 12 działek o łącznej pow. 4,06 ha, wznowienie granicy 2 działek o łącznej pow. 13,63 ha i rozgraniczenie 2 działek o łącznej pow. 0,89 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren powiatu rzeszowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacja stanu prawnego 94 działek o łącznej pow. 25,1970 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren powiatu strzyżowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacja stanu prawnego 341 działek o łącznej pow. 60,5367 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren powiatu strzyżowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacja stanu prawnego 191 działek o łącznej pow. 34,6902 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren powiatu mieleckiego, kolbuszowskiego, tarnobrzeskiego, stalowowolskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacja stanu prawnego 96 działek o łącznej pow. 48,1692 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: podział nieruchomości - teren powiatu dębickiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podziału 2 działek o łącznej pow. 23,69 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: podział nieruchomości - teren powiatu ostrowieckiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podziału 6 działek o łącznej pow. 66,7811 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: podział nieruchomości - teren powiatu opatowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podziału 2 działek o łącznej pow. 13,83 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: podział nieruchomości - teren powiatu staszowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podziału 5 działek o łącznej pow. 108,93 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: podział nieruchomości - teren powiatu starachowickiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podziału 1 działki o pow. 10,38 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: podział nieruchomości - teren powiatu kieleckiego i włoszczowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podziału 4 działek o łącznej pow. 57,3709 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: podział nieruchomości - teren powiatu buskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie podziału 2 działek o łącznej pow. 52,68 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren powiatu ostrowieckiego i kieleckiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacja stanu prawnego 19 działek o łącznej pow. 68,5132 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren powiatu staszowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacja stanu prawnego 31 działek o łącznej pow. 18,22 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren powiatu jędrzejowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacja stanu prawnego 123 działek o łącznej pow. 44,6439 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren powiatu kieleckiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacja stanu prawnego 289 działek o łącznej pow. 205,9089 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: regulacja stanu prawnego - teren powiatu skarżyskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sporządzenie dokumentów geodezyjnych do celów prawnych i regulacja stanu prawnego 166 działek o łącznej pow. 30,73 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na przebudowę, rozbudowę i projekt wnętrz części noclegowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Różanieckie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Bukowskie w miejscowości Tarnogród.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Przebudowa zbiornika wodnego na działce nr 73/1 w miejscowości Trębice Dolne, gm. Paprotnia
- Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.