Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-22
Radom: Prace remontowe i inwestycyjne w budynku biurowym RDLP w Radomiu
Numer ogłoszenia: 114060 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Radomiu , ul. 25 Czerwca 68, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3856093, faks 048 3856001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe i inwestycyjne w budynku biurowym RDLP w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: Zadanie I. wymiana kostki brukowej przy wejściu do budynku, przyklejenie płytek chodnikowych przy wejściu do budynku, montaż i zasilanie szlabanu, wykonanie oświetlenia tablicy informacyjnej i szlabanu, wykonanie sterowania drzwi na parterze (wraz z kartami wejściowymi), modernizacja okienka na portierni. Zadanie II. wymiana pionów wodnych i kanalizacyjnych w łazienkach na parterze, I piętrze i II piętrze, wymiana poziomów centralnego ogrzewania w piwnicy, wyburzenie ścianek działowych (przy ZOL), malowanie ścian w korytarzach na I piętrze, wymiana drzwi do pokoi na I piętrze, wymiana drzwi wewnętrznych (pomiędzy pokojami), wymiana drzwi wewnętrznych - pokoje 74 i 75 (II piętro) oraz pokój 126 (parter), wymiana drzwi w serwerowni (zamek szyfrowy), wymiana drzwi sali konferencyjnej, wymiana posadzki na I piętrze (korytarze), wykonanie instalacji odgromowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Roboty budowlane zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie jako część swojej oferty wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100). 2. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą, w terminie do dnia 06.05.2010 r. do godz. 09°° z dopiskiem (wadium - 2710/RB-01/10). 3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu wyłącznie w formie przelewu z konta Wykonawcy na konto Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu nr 44 2030 0045 1110 0000 0017 4010 w BGŻ S.A. O/Radom, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Za prawidłową datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się tylko przelew - wpływ/uznanie na rachunku zamawiającego, a nie dokonanie polecenia przelewu. 5. Kasa RDLP w Radomiu nie przyjmuje wpłat gotówkowych. 6. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty w oryginale. 7. Wykonawca, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z przetargu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, wykonawcy zrealizowali roboty budowlane o podobnym charakterze przedmiotowym i wartościowym - w tym przynajmniej trzy zadania o wartości minimum 400.000,00 PLN netto każde
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać, że wykonawcy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym przewidzianymi do kierowania robotami w wymaganych zakresach tj.: budowlanym, sanitarnym i elektrycznym
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, do oferty należy dołączyć także stosowne pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dla wszelkich zmian w umowie wymagana jest forma pisemna w postaci aneksu z tym, że ewentualne zmiany mogą nastąpić jedynie w sytuacjach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności gdy: - w trakcie trwania umowy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT w zakresie prac lub materiałów objętych umową - może ulec zmianie wynagrodzenie Wykonawcy, - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia - nastąpi inna okoliczność, której w chwili zawierania umowy nie można było przewidzieć, a wprowadzana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Radomiu
ul. 25-Czerwca 68, 26-600 Radom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Radomiu ul. 25-Czerwca 68, 26-600 Radom - sekretariat (p. 36).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zadania udzieli minimum 3 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz wszelkie inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P.32.2025 Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12
- P-21/2025 Zakup i dostawa elementów jednorazowych wstrzykiwacza kontrastu CT Expres TM 4D firmy BRACCO dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa dotycząca wykonania aktualizacji bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla m. Radomia - sieci elektroenergetycznej.
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych
- Budowa ulicy Źródłowej w Radomiu - etap II
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.