eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPostępowanie o zamówienie publiczne na dostawę składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Krakowie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Kraków: Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Krakowie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego
Numer ogłoszenia: 114149 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Krakowie , Al. Krasińskiego 11 B, 31-111 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6290200, faks 012 4216757.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę składników umundurowania dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Krakowie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest podzielona na trzy zadania dostawa składników ubioru służbowego polowego oraz specjalnego dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Krakowie wykonanego zgodnie z opisami określonymi w załącznikach do niniejszej specyfikacji. Zadanie 1 Dostawa składników ubioru służbowego dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Krakowie, wykonanego zgodnie z opisem w zał. Nr 1 do SIWZ - opis ubioru służbowego Lp Nazwa składnika ubioru służbowego Jednostka miary Szacunkowa ilość składników 1 Kurtka szt. 69 szt. w tym 39 szt. dla mężczyzn i 30 szt. dla kobiet 2 Koszula w kolorze miętowym - długi rękaw szt. 121szt. w tym 65szt. dla mężczyzn i 56szt. dla kobiet dodatkowo do magazynu150 szt. w tym 100 szt. dla mężczyzn, 50 szt. dla kobiet 3 Koszula w kolorze miętowym - krótki rękaw szt. 121 szt. w tym 56 szt. dla kobiet i 65 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 50 szt. dla mężczyzn 4 Koszula w kolorze białym - długi rękaw szt. 69 szt. w tym 30 szt. dla kobiet i 39 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 100 szt. w tym 50 szt. dla kobiet i 50 szt. dla mężczyzn 5 Koszula w kolorze białym - krótki rękaw szt. 69 szt. w tym 30 szt. dla kobiet i 39 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 100 szt. w tym 50 szt. dla kobiet i 50 szt. dla mężczyzn 6 Czapka służbowa szt. 39 szt. mężczyźni 7 Kapelusik szt. 30 szt. kobiety 8 Sweter typu polar z obszyciami szt. 69 szt. w tym 30szt. dla kobiet i 39 szt. dla mężczyzn 9 Krawat szt. 89 szt. mężczyźni 10 Krawatka szt. 30 szt. kobiety 11 Półbuty para 39 par mężczyźni 12 Szal polarowy szt. 69 szt 13 Sznur galowy szt. 69 szt. 14 Pasek do spodni szt. 69 szt. 15 Dystynkcje - Nasuwki na pagon para 138 par Opis przedmiotu zamówienie wg kodów CPV: 18.11.00.00-3 - odzież branżowa; 18.80.00.00-7 - obuwie Zadanie 2 Dostawa składników ubioru polowego dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Krakowie, wykonanego zgodnie z opisem w zał. Nr 2 do SIWZ - opis ubioru polowego Lp Nazwa składnika ubioru polowego Jednostka miary Szacunkowa ilość składników 1 Komplet całoroczny (kurtka i spodnie koloru szarozielonego) kpl 2 kpl. dla mężczyzn 2 Koszulka typu polo koloru szarozielonego szt. 4 szt. dla mężczyzn 3 Koszulobluza z długim rękawem, koloru szarozielonego szt. 2 szt. dla mężczyzn 4 Koszulobluza z krótkim rękawem, koloru szarozielonego szt. 2 szt. dla mężczyzn 5 Spodnie polowe koloru szarozielonego szt. 4 szt. dla mężczyzn 6 Podkoszulek z krótkim rękawem, koloru szarozielonego szt. 4 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 50 szt. 7 Czapka polowa letnia koloru szarozielonego szt. 2 szt. dla mężczyzn 8 Czapka polowa zimowa koloru szarozielonego szt. 2 szt. dla mężczyzn 9 Rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową para 2 pary dla mężczyzn 10 Buty letnie na grubej podeszwie (czarne) para 2 pary dla mężczyzn 11 Buty wysokie na grubej podeszwie (czarne) para 2 pary dla mężczyzn 12 Kamizelka ostrzegawcza (żółta) szt. 2 szt. dla mężczyzn 13 Torba na umundurowanie (czarna) szt. 2 szt. 14 Dystynkcje - Nasuwki na pagon para 4 pary Opis przedmiotu zamówienie wg kodów CPV: 18.11.00.00-3 - odzież branżowa; 18.80.00.00-7 - obuwie Zadanie 3 Dostawa składników ubioru specjalnego dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Krakowie, wykonanego zgodnie z opisem w zał. Nr 3 do SIWZ - opis ubioru specjalnego Lp Nazwa składnika ubioru specjalnego Jednostka miary Szacunkowa ilość składników 1 Komplet całoroczny (kurtka i spodnie koloru czarnego) kpl 1 kpl. dla mężczyzn 2 Koszulka typu polo koloru czarnego szt. 2 szt. dla mężczyzn 3 Koszulobluza z długim rękawem, koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 4 Koszulobluza z krótkim rękawem, koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 5 Spodnie polowe koloru czarnego szt. 2 szt. dla mężczyzn 6 Podkoszulek z krótkim rękawem, koloru czarnego szt. 2 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 150 szt. 7 Czapka polowa letnia koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 8 Czapka polowa zimowa koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 9 Rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową para 1 szt. dla mężczyzn 10 Kombinezon jednoczęściowy koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 11 Kamizelka narzędziowa nasobna koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 12 Czapka typu dokerka koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 13 Pas główny parciany koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 14 Buty letnie na grubej podeszwie(czarne) para 1 para dla mężczyzn 15 Buty wysokie na grubej podeszwie(czarne) para 1 para dla mężczyzn 16 Kamizelka ostrzegawcza zółta szt. 1 szt. dla mężczyzn 17 Torba na umundurowanie ( czarna) szt. 1 szt. 18 Dystynkcje- Nasuwki na pagony para 2 pary.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.80.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych odstępuje od żądania wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U Nr 223 poz.1655 ze zmianami) 2) Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI niezbędnych do przeprowadzenia postępowania i wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4) Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty wymagane: a. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa w Rozdziale V pkt. 1 b. w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o którym mowa w rozdz. V pkt. 1a: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. V pkt 1b: - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie; d. w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. V pkt 1c: - informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejsza niż 80% wartości ceny oferowanej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 b tiret 1, 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 - Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.ic.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Krakowie al. Krasińskiego 11b 31-111 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Izba Celna w Krakowie al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa składników ubioru służbowego dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Krakowie, wykonanego zgodnie z opisem w zał. Nr 1 do SIWZ - opis ubioru służbowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa składnika ubioru służbowego Jednostka miary Szacunkowa ilość składników 1 Kurtka szt. 69 szt. w tym 39 szt. dla mężczyzn i 30 szt. dla kobiet 2 Koszula w kolorze miętowym - długi rękaw szt. 121szt. w tym 65szt. dla mężczyzn i 56szt. dla kobiet dodatkowo do magazynu150 szt. w tym 100 szt. dla mężczyzn, 50 szt. dla kobiet 3 Koszula w kolorze miętowym - krótki rękaw szt. 121 szt. w tym 56 szt. dla kobiet i 65 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 50 szt. dla mężczyzn 4 Koszula w kolorze białym - długi rękaw szt. 69 szt. w tym 30 szt. dla kobiet i 39 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 100 szt. w tym 50 szt. dla kobiet i 50 szt. dla mężczyzn 5 Koszula w kolorze białym - krótki rękaw szt. 69 szt. w tym 30 szt. dla kobiet i 39 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 100 szt. w tym 50 szt. dla kobiet i 50 szt. dla mężczyzn 6 Czapka służbowa szt. 39 szt. mężczyźni 7 Kapelusik szt. 30 szt. kobiety 8 Sweter typu polar z obszyciami szt. 69 szt. w tym 30szt. dla kobiet i 39 szt. dla mężczyzn 9 Krawat szt. 89 szt. mężczyźni 10 Krawatka szt. 30 szt. kobiety 11 Półbuty para 39 par mężczyźni 12 Szal polarowy szt. 69 szt 13 Sznur galowy szt. 69 szt. 14 Pasek do spodni szt. 69 szt. 15 Dystynkcje - Nasuwki na pagon para 138 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.80.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa składników ubioru polowego dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Krakowie, wykonanego zgodnie z opisem w zał. Nr 2 do SIWZ - opis ubioru polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa składnika ubioru polowego Jednostka miary Szacunkowa ilość składników 1 Komplet całoroczny (kurtka i spodnie koloru szarozielonego) kpl 2 kpl. dla mężczyzn 2 Koszulka typu polo koloru szarozielonego szt. 4 szt. dla mężczyzn 3 Koszulobluza z długim rękawem, koloru szarozielonego szt. 2 szt. dla mężczyzn 4 Koszulobluza z krótkim rękawem, koloru szarozielonego szt. 2 szt. dla mężczyzn 5 Spodnie polowe koloru szarozielonego szt. 4 szt. dla mężczyzn 6 Podkoszulek z krótkim rękawem, koloru szarozielonego szt. 4 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 50 szt. 7 Czapka polowa letnia koloru szarozielonego szt. 2 szt. dla mężczyzn 8 Czapka polowa zimowa koloru szarozielonego szt. 2 szt. dla mężczyzn 9 Rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową para 2 pary dla mężczyzn 10 Buty letnie na grubej podeszwie (czarne) para 2 pary dla mężczyzn 11 Buty wysokie na grubej podeszwie (czarne) para 2 pary dla mężczyzn 12 Kamizelka ostrzegawcza (żółta) szt. 2 szt. dla mężczyzn 13 Torba na umundurowanie (czarna) szt. 2 szt. 14 Dystynkcje - Nasuwki na pagon para 4 pary.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.80.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa składników ubioru specjalnego dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Krakowie, wykonanego zgodnie z opisem w zał. Nr 3 do SIWZ - opis ubioru specjalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp Nazwa składnika ubioru specjalnego Jednostka miary Szacunkowa ilość składników 1 Komplet całoroczny (kurtka i spodnie koloru czarnego) kpl 1 kpl. dla mężczyzn 2 Koszulka typu polo koloru czarnego szt. 2 szt. dla mężczyzn 3 Koszulobluza z długim rękawem, koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 4 Koszulobluza z krótkim rękawem, koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 5 Spodnie polowe koloru czarnego szt. 2 szt. dla mężczyzn 6 Podkoszulek z krótkim rękawem, koloru czarnego szt. 2 szt. dla mężczyzn dodatkowo do magazynu 150 szt. 7 Czapka polowa letnia koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 8 Czapka polowa zimowa koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 9 Rękawiczki ochronne z powłoką antypoślizgową para 1 szt. dla mężczyzn 10 Kombinezon jednoczęściowy koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 11 Kamizelka narzędziowa nasobna koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 12 Czapka typu dokerka koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 13 Pas główny parciany koloru czarnego szt. 1 szt. dla mężczyzn 14 Buty letnie na grubej podeszwie(czarne) para 1 para dla mężczyzn 15 Buty wysokie na grubej podeszwie(czarne) para 1 para dla mężczyzn 16 Kamizelka ostrzegawcza zółta szt. 1 szt. dla mężczyzn 17 Torba na umundurowanie ( czarna) szt. 1 szt. 18 Dystynkcje- Nasuwki na pagony para 2 pary.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 18.80.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.