eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceROPS.PSO.3321.18.2013 - Dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych w ramach projektu Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Katowice: ROPS.PSO.3321.18.2013 - Dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych w ramach projektu Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego
Numer ogłoszenia: 114203 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167704 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS.PSO.3321.18.2013 - Dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych w ramach projektu Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego artykułów promocyjnych i szkoleniowych, opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowo wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na artykuły projektów i znaków graficznych wskazanych przez zamawiającego po wyborze oferty i podpisaniu umowy. Zamawiający dostarczy wykonawcy projekty znaki graficzne w formacie JPG i PDF. W Załączniku nr 7 do SIWZ znajdują się poglądowe projekty i znaki graficzne materiałów promocyjnych i szkoleniowych. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Rozdział I. Opis ogólny 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promujących projekt Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, zwanych dalej produktami. 2.Wykaz produktów oraz wymagania ich dotyczące są określone w rozdziale II niniejszego opisu. 3.Produkty mają być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. 4.Zakres zamówienia obejmuje: a)produkty, b)transport produktów do siedziby Zamawiającego, c)umieszczenie wymaganego przez Zamawiającego nadruku na produkcie. 5.Termin dostarczenia produktów ustala się na 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Rozdział II. Opis szczegółowy Część I - Kalendarz książkowy 2014r. Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis Kalendarz książkowy A4 2014r. 200 Format: A4. Układ: tygodniowy 1 tydzień na 2 stronach. Papier: chamois. Druk: 2 kolory, szary i bordowy. Oprawa: miękka w dotyku, wykonana z materiału zbliżonego swą fakturą do skóry w kolorze ciemny brąz. Wykończenie: blok szyty oraz klejony, 1 tasiemka w kolorze brązowym lub beżowym, nadrukowane lub wycięte registry. Nadruk: tłoczenie loga na okładce według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniającego sugestie Wykonawcy i zaakceptowanego przez Zamawiającego, na pierwszej stronie wklejka reklamowa - druk 4+4 według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniającego sugestie Wykonawcy i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Część II - Kalendarz ścienny trójdzielny 2014r. Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis Kalendarz ścienny trójdzielny 2014r. 200 Format: 31 - 33 cm x 75 - 85 cm Główka: 31 - 33 cm x 19 - 23 cm Pełen kolor uszlachetniona folią błysk. Kalendarium: kalendarz zawiera 3 oddzielne kalendaria umieszczone na składanych tekturowych pleckach. Druk dwukolorowy (czarny i czerwony) Dodatki: nazwy dni i miesięcy, numeracja tygodni, polskie imieniny i święta. Wykończenie: pasek z czerwonym przesuwanym okienkiem. Po złożeniu możliwość spakowania kalendarza do koperty. Druk: Druk 4+0, nadruk reklamowy na główce kalendarza oraz na pleckach na dole kalendarza według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Część III - Teczka konferencyjna A4 z notatnikiem Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis Teczka konferencyjna A4 z notatnikiem 500 Materiał: poliester, PVC lub inne tworzywo sztuczne Wymiary i kształt: zgodne z formatem A4 Kolor: niebieski, błękitny lub czarny. Dodatki: uchwyt na długopis, przegródka na dokumenty oraz notatnik zgodny z poniższym opisem. Nadruk: nadruk 1+0 loga na zewnętrznej stronie według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniającego sugestie Wykonawcy i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Notatnik: papier offset 90g/m2. Wymiar: A4 Ilość kartek: 20 kartek Wykończenie: kratka lub/i linia, klejenie po krótszym grzbiecie; projekt rozmieszczenia elementów tekstowych i graficznych przygotowany przez Zamawiającego, druk 1+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Nadruk na każdej kartce. Część IV - Długopis Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis Długopis 500 Materiał: stal lub/i aluminium lub/i stal. Wymiary: długość - 13cm-15cm, średnica - 0,8cm-1 cm. Kolor: stalowy . lub/i czarny Mechanizm: przyciskowy. Wkład: niebieski, wymienialny. Kształt: podłużny. Klip: stal lub/i aluminium. Wykończenia: stalowe lub/i aluminiowe. Nadruk: grawer dwustronny według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - Kalendarz książkowy 2014r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Poligraficzno-Introligatorska UDZIAŁOWIEC Sp. z o.o., ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5118,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4158,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7478,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - Kalendarz ścienny trójdzielny 2014r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U EuroPartners Mirosław Dudek, ul. Wieniawskiego 49, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3122,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1944,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1944,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3404,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - Teczka konferencyjna A4 z notatnikiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U EuroPartners Mirosław Dudek, ul. Wieniawskiego 49, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14115,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21525,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV - Długopis

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Taurus Doradztwo i Reklama Adam Widuch, ul. Mikołowska 19, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1335,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 665,00

  • Oferta z najniższą ceną: 665,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1783,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.