Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-26
Katowice: ROPS.PSO.3321.18.2013 - Dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych w ramach projektu Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego
Numer ogłoszenia: 167704 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: rops-katowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS.PSO.3321.18.2013 - Dostawa materiałów promocyjnych i szkoleniowych w ramach projektu Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego artykułów promocyjnych i szkoleniowych, opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowo wykonawca będzie zobowiązany do naniesienia na artykuły projektów i znaków graficznych wskazanych przez zamawiającego po wyborze oferty i podpisaniu umowy. Zamawiający dostarczy wykonawcy projekty znaki graficzne w formacie JPG i PDF. W Załączniku nr 7 do SIWZ znajdują się poglądowe projekty i znaki graficzne materiałów promocyjnych i szkoleniowych. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Rozdział I. Opis ogólny 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promujących projekt Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowany przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, zwanych dalej produktami. 2.Wykaz produktów oraz wymagania ich dotyczące są określone w rozdziale II niniejszego opisu. 3.Produkty mają być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. 4.Zakres zamówienia obejmuje: a)produkty, b)transport produktów do siedziby Zamawiającego, c)umieszczenie wymaganego przez Zamawiającego nadruku na produkcie. 5.Termin dostarczenia produktów ustala się na 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Rozdział II. Opis szczegółowy Część I - Kalendarz książkowy 2014r. Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis Kalendarz książkowy A4 2014r. 200 Format: A4. Układ: tygodniowy 1 tydzień na 2 stronach. Papier: chamois. Druk: 2 kolory, szary i bordowy. Oprawa: miękka w dotyku, wykonana z materiału zbliżonego swą fakturą do skóry w kolorze ciemny brąz. Wykończenie: blok szyty oraz klejony, 1 tasiemka w kolorze brązowym lub beżowym, nadrukowane lub wycięte registry. Nadruk: tłoczenie loga na okładce według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniającego sugestie Wykonawcy i zaakceptowanego przez Zamawiającego, na pierwszej stronie wklejka reklamowa - druk 4+4 według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniającego sugestie Wykonawcy i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Część II - Kalendarz ścienny trójdzielny 2014r. Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis Kalendarz ścienny trójdzielny 2014r. 200 Format: 31 - 33 cm x 75 - 85 cm Główka: 31 - 33 cm x 19 - 23 cm Pełen kolor uszlachetniona folią błysk. Kalendarium: kalendarz zawiera 3 oddzielne kalendaria umieszczone na składanych tekturowych pleckach. Druk dwukolorowy (czarny i czerwony) Dodatki: nazwy dni i miesięcy, numeracja tygodni, polskie imieniny i święta. Wykończenie: pasek z czerwonym przesuwanym okienkiem. Po złożeniu możliwość spakowania kalendarza do koperty. Druk: Druk 4+0, nadruk reklamowy na główce kalendarza oraz na pleckach na dole kalendarza według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Część III - Teczka konferencyjna A4 z notatnikiem Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis Teczka konferencyjna A4 z notatnikiem 500 Materiał: poliester, PVC lub inne tworzywo sztuczne Wymiary i kształt: zgodne z formatem A4 Kolor: niebieski, błękitny lub czarny. Dodatki: uchwyt na długopis, przegródka na dokumenty oraz notatnik zgodny z poniższym opisem. Nadruk: nadruk 1+0 loga na zewnętrznej stronie według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniającego sugestie Wykonawcy i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Notatnik: papier offset 90g/m2. Wymiar: A4 Ilość kartek: 20 kartek Wykończenie: kratka lub/i linia, klejenie po krótszym grzbiecie; projekt rozmieszczenia elementów tekstowych i graficznych przygotowany przez Zamawiającego, druk 1+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Nadruk na każdej kartce. Część IV - Długopis Lp Nazwa produktu Nakład (ilość sztuk) Szczegółowy opis Długopis 500 Materiał: stal lub/i aluminium lub/i stal. Wymiary: długość - 13cm-15cm, średnica - 0,8cm-1 cm. Kolor: stalowy . lub/i czarny Mechanizm: przyciskowy. Wkład: niebieski, wymienialny. Kształt: podłużny. Klip: stal lub/i aluminium. Wykończenia: stalowe lub/i aluminiowe. Nadruk: grawer dwustronny według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-6, 22.46.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W skład oferty powinny wchodzić: a)Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 2 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom, b)Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 3 do SIWZ - osobno do każdej Części zamówienia, na które składa się ofertę, c)Wykonawca, wraz z wnioskiem lub ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SIWZ. d)wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ. e)pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a)Zaistnienia omyłki pisarskiej, b)Zmiany danych teleadresowych, c)Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/jednostki/index.php?zm=197
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego,
ul. Modelarska 10,
40-142 Katowice
pokój nr 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice kancelaria, pokój nr 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Kalendarz książkowy 2014r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz książkowy A4 2014r. 200 Format: A4 Układ: tygodniowy 1 tydzień na 2 stronach. Papier: chamois. Druk: 2 kolory, szary i bordowy. Oprawa: miękka w dotyku, wykonana z materiału zbliżonego swą fakturą do skóry w kolorze ciemny brąz. Wykończenie: blok szyty oraz klejony, 1 tasiemka w kolorze brązowym lub beżowym, nadrukowane lub wycięte registry. Nadruk: tłoczenie loga na okładce według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniającego sugestie Wykonawcy i zaakceptowanego przez Zamawiającego, na pierwszej stronie wklejka reklamowa - druk 4+4 według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniającego sugestie Wykonawcy i zaakceptowanego przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Kalendarz ścienny trójdzielny 2014r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarz ścienny trójdzielny 2014r. 200 Format: 31 - 33 cm x 75 - 85 cm Główka: 31 - 33 cm x 19 - 23 cm Pełen kolor uszlachetniona folią błysk. Kalendarium: kalendarz zawiera 3 oddzielne kalendaria umieszczone na składanych tekturowych pleckach. Druk dwukolorowy (czarny i czerwony) Dodatki: nazwy dni i miesięcy, numeracja tygodni, polskie imieniny i święta. Wykończenie: pasek z czerwonym przesuwanym okienkiem. Po złożeniu możliwość spakowania kalendarza do koperty. Druk: Druk 4+0, nadruk reklamowy na główce kalendarza oraz na pleckach na dole kalendarza według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Teczka konferencyjna A4 z notatnikiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka konferencyjna A4 z notatnikiem 500 Materiał: poliester, PVC lub inne tworzywo sztuczne Wymiary i kształt: zgodne z formatem A4 Kolor: niebieski, błękitny lub czarny. Dodatki: uchwyt na długopis, przegródka na dokumenty oraz notatnik zgodny z poniższym opisem. Nadruk: nadruk 1+0 loga na zewnętrznej stronie według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniającego sugestie Wykonawcy i zaakceptowanego przez Zamawiającego. Notatnik: papier offset 90g/m2. Wymiar: A4 Ilość kartek: 20 kartek Wykończenie: kratka lub/i linia, klejenie po krótszym grzbiecie; projekt rozmieszczenia elementów tekstowych i graficznych przygotowany przez Zamawiającego, druk 1+0, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego. Nadruk na każdej kartce..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Długopis.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis 500 Materiał: stal lub/i aluminium lub/i stal. Wymiary: długość - 13cm-15cm, średnica - 0,8cm-1 cm. Kolor: stalowy . lub/i czarny Mechanizm: przyciskowy. Wkład: niebieski, wymienialny. Kształt: podłużny. Klip: stal lub/i aluminium. Wykończenia: stalowe lub/i aluminiowe. Nadruk: grawer dwustronny według wzoru przekazanego przez Zamawiającego uwzględniający sugestie Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
- Wykonanie i dostawa materiałów/artykułów konferencyjnych oraz informacyjno - wystawienniczych.
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej, Nr postępowania ZK-DZP.262.95.2024
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.