Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-16
Knurów: DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 11420 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, fax 032 2352442.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - ul. Niepodległości 8, Knurów i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 2 - Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku Nr 2 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Podane ilości mogą ulec zmniejszeniu. Jednakże wartość realizacji przedmiotu umowy wyniesie co najmniej 70%. Przedmiot zamówienia podzielony został na 35 Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 206000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 35.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania: a)wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy; b)oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c)każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ; d)wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ tj.: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz.1655) - Załącznik Nr 4; c) Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. Jeżeli Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji składa oświadczenie, że nie jest zobowiązany do posiadania w/w dokumentów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a,c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane dostawy są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - Załącznik nr 6 b) Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy w trakcie postępowania przetargowego na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbki zaoferowanego w ofercie przetargowej asortymentu celem potwierdzenia że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia próbek Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana przez okres obowiązywania umowy celem potwierdzenia każdorazowej dostawy z dostarczonymi próbkami w trakcie realizacji umowy - Załącznik nr 7 3. Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę, b) Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 - wypełniony i podpisany, c) Wzór umowy - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); e) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 5, f) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wymagane dokumenty a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz.1655) - Załącznik Nr 4; c) Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. Jeżeli Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji składa oświadczenie, że nie jest zobowiązany do posiadania w/w dokumentów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a,c zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane dostawy są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - Załącznik nr 6 b) Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy w trakcie postępowania przetargowego na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbki zaoferowanego w ofercie przetargowej asortymentu celem potwierdzenia że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia próbek Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana przez okres obowiązywania umowy celem potwierdzenia każdorazowej dostawy z dostarczonymi próbkami w trakcie realizacji umowy - Załącznik nr 7 3. Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę, b) Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 - wypełniony i podpisany, c) Wzór umowy - Załącznik nr 3 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); e) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 5, f) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych pok. nr 16, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Budynk Dyrekcji Sekretariat Dyrektora, I piętro Knurów, ul. Niepodległości 8 w godzinach urzędowania Sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papiery do EKG, USG, KTG..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery do EKG, USG, KTG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część I..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pasta, żele do EKG, żele do USG..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta, żele do EKG, żele do USG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część II..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inny, drobny sprzęt jednorazowego użytku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inny, drobny sprzęt jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część III..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ostrza chirurgiczne, szyny, golarki, prezerwatywy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne, szyny, golarki, prezerwatywy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część IV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły iniekcyjne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły iniekcyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część V..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły do znieczuleń, do biopsji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczuleń, do biopsji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część VI..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przyrządy do przetaczania, kraniki, przedłużacze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetaczania, kraniki, przedłużacze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część VII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Czepki i maski chirurgiczne, prześcieradła flizelinowe, pokrycia na kozetkę..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki i maski chirurgiczne, prześcieradła flizelinowe, pokrycia na kozetkę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część VIII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pojemniki i wkałdy workowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki i wkłady workowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część IX..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szczoteczki do wymazów, wzierniki ginekologiczne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczoteczki do wymazów, wzierniki ginekologiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część X..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cewniki..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XI..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dreny..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Rękawice chirurgiczne, lateksowe, nielateksowe, foliowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne, lateksowe, nielateksowe, foliowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XIII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Rurki intubacyjne, tracheostomijne, gardłowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne, tracheostomijne, gardłowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XIV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.54.00-4, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zgłębiniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Strzykawka z żelem znieczulającym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawka z żelem znieczulającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XVI..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Strzykawki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załacznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XVII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Kaniule, koreczki do kaniul..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule, koreczki do kaniul. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XVIII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Papiery do sterylizacji, rękawy foliowo-papierowe, serweta jałowa, włóknina niebieska..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery do sterylizacji, rękawy foliowo-papierowe, serweta jałowa, włóknina niebieska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XIX..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XX..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Testy i wskaźniki do sterylizacji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy i wskaźniki do sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXI..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Elektrody EKG..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody EKG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zestawy do kaniulacji, zestawy do drenażu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do kaniulacji, zestawy do drenażu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXIII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Worki i płytki stomijne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki i płytki stomijne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXIV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Filtry oddechowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry oddechowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Mikroprobówki, probówki do morfologii..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroprobówki, probówki do morfologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXVI..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Płytki titracyjne do analizatora biochemicznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki titracyjne do analizatora biochemicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXVII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Kuwety, probówki, naczyńka na mocz, szkiełka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuwety, probówki, naczyńka na mocz, szkiełka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXVIII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Folie chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXIX..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pieluchomajtki, jednorazowy podkład chłonny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki, jednorazowy podkład chłonny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXX..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zestwa uniwersalny serwet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw uniwersalny serwet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXXI..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Obwody oddechowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwody oddechowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXXII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Dren do podawania płynów infuzyjnych do pomp IVAC 591.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do podawania płynów infuzyjnych do pomp IVAC 591. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXXIII..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Nakrętki, sygnaturki, torebki apteczne,butelki szkalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakrętki, sygnaturki, torebki apteczne, butelki szkalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXXIV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Inny sprzęt jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inny sprzęt jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 Formularz cenowy do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Część XXXV..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Pielęgnacja i utrzymanie nowych nasadzeń
- Remont chodników w mieście
- "Remont sufitu podwieszanego pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23; Remont konstrukcji stalowej dachu pływalni krytej aQuaRelax w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23".
- Remont części pomieszczeń Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. 1 Maja 11 w Knurowie.
- "Budżet Obywatelski - Park historyczno - rekreacyjny dla mieszkańców Krywałdu i nie tylko...", w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remonty cząstkowe jezdni, chodników oraz naprawa przełomów na drogach administrowanych przez Urząd Miasta Knurów
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
- Sukcesywna dostawa rękawic i materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- dostawa rękawic medycznych oraz łyżeczki kostnej
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.