eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa materiałów i odczynników na potrzeby realizacji zadania badawczego 12 w projekcie NanoMat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-21

Wrocław: Dostawa materiałów i odczynników na potrzeby realizacji zadania badawczego 12 w projekcie NanoMat
Numer ogłoszenia: 11421 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i odczynników na potrzeby realizacji zadania badawczego 12 w projekcie NanoMat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych dostaw materiałów i odczynników na potrzeby realizacji zadania badawczego 12 pn.: Nowoczesne cienkowarstwowe ogniwa słoneczne trzeciej generacji wytwarzane w oparciu o organiczne oraz nieorganiczne nanomateriały w projekcie NanoMat. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na wszystkie części zamówienia (2 części zamówienia) zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (Formularz cen jednostkowych). 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: a) część nr 1 zamówienia - Materiały laboratoryjne; b) część nr 2 zamówienia - Odczynniki; określony został w Formularzu cen jednostkowych stanowiących Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne lecz nie gorsze niż określone w Załączniku nr 5 do SIWZ - pod względem parametrów technicznych. 5. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Podanie nazw pochodzenia w opisach w konkretnych przypadkach zamówień jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. 6. UWAGA: Ilości określone przez Zamawiającego w załączniku 5 do SIWZ dla każdej z części zamówienia są ilościami maksymalnymi, których Zamawiający nie zamierza przekroczyć w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia innych materiałów i odczynników, których nie ujęto w ramach przedmiotowego postępowania, jeżeli wybrany Wykonawca na daną część zamówienia będzie zdolny je dostarczyć. Rozliczenie nastąpi za faktycznie dostarczoną ilość materiałów i/lub odczynników przemnożoną przez zaoferowaną przez Wykonawcę cenę jednostkową brutto, jednak nie wyższą niż najdroższa cena jednostkowa brutto w danej części zamówienia. UWAGA: dotyczy części od 1 i 2 zamówienia: Sposób podania cen ofertowych określony jest w Formularzu cen jednostkowych załącznik nr 5 do SIWZ (zakładka dla danej części zamówienia). Obliczoną cenę brutto za całość danego zamówienia wykonawca zobowiązany jest przenieść do formularza oferty. (załącznika nr 1 do SIWZ dla danej części zamówienia). Wybrany w przedmiotowym postępowaniu przetargowym Wykonawca na daną część zamówienia, zobligowany jest do podpisanej umowy finalnej na daną część zamówienia załączyć formularz cen jednostkowych zaoferowanych materiałów i odczynników w cenach netto i brutto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 18.14.30.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Karty katalogowe, instrukcje i/lub karty produktów zawierające parametry techniczne zaoferowanych materiałów i/lub odczynników w przedmiotowym postępowaniu (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) dla 1 i 2 części zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania Umowy w wyniku dokonanych pomiędzy Stronami uzgodnień dotyczących skróceniu terminu wykonania przedmiotu Umowy, b) zmiana nazwy, siedziby Stron, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmniejszenie zakresu prac i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, w szczególności z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, d) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, e) zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy w wyniku zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację Umowy, f) zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.eitplus.pl/pl/aktualne/111/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław budynek 1A, pok. 210..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław budynek 1A, Sala Konferencyjna, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający realizuje przedmiotowe zamówienie w ramach Projektu POIG.01.01.02-02-002/08 pn.: Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (dalej POIG).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały laboratoryjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cen jednostkowych (załącznik nr 5 do SIWZ) zakładka: Materiały.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 18.14.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są odczynniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cen jednostkowych (załącznik nr 5 do SIWZ) zakładka: Odczynniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.