Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-03
Kraków: Wykonanie druku materiałów promocyjnych projektów systemowych POKL: Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych
Numer ogłoszenia: 114224 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości , ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 376 91 00, faks 12 376 91 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie druku materiałów promocyjnych projektów systemowych POKL: Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie druku materiałów promocyjnych projektów systemowych POKL: Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych. Zamówienie obejmuje wykonanie druku materiałów promocyjnych w zakresie trzech części, w skład których wchodzą następujące zadania: CZEŚĆ I - Wykonanie druku materiałów promocyjnych DOCTUS -1.:1) Zaproszenie z kopertą - 200 szt.; 2) Plakat o wielkości 1,2 x 1,8 m (citilight) - 28 szt.; 3) Tablo formatu B0 - 1 szt.; 4) Certyfikat - 104 szt.; 5) Album/folder - 1 000 szt.; 6) Plakat formatu B1 - 105 szt. CZĘŚĆ II - Wykonanie druku materiałów promocyjnych DOCTUS -2.: Kalendarz ścienny na rok 2015 - 150 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części I i II finansowany jest w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). CZĘŚĆ III - Wykonanie druku materiałów promocyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych: 1) Ulotka formatu A4 składana na 3 do formatu DL w C - 8 000 szt.; 2) Zaproszenie z kopertą ozdobną - 200 szt.; 3) Certyfikat - 50 szt.; 4) Wizytówki projektowe jednostronne - 2 000 szt.; 5) Teczka kartonowa z notesem - 600 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części III finansowany jest w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium do przedmiotowego postępowania
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje co najmniej dwie usługi związane z wydrukiem i dostawą materiałów promocyjnych, z których każda odpowiadała wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez wartość odpowiadającą wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć taki przypadek, gdy wartość każdej wykonanej przez Wykonawcę usługi nie była niższa niż:W zakresie części I - 20 000,00 zł ; W zakresie części II - 3 000,00 zł ; W zakresie części III - 3 000,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na wszystkie części postępowania, będzie musiał wykazać się co najmniej dwiema (zrealizowanymi bądź realizowanymi) usługami o wartości nie niższej niż 26 000,00 zł każda. Do wykazu należy załączyć dowody, że wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/mcprzedsiebiorczosci
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, piętro II pokój 240.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, piętro II w Sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w zakresie części I i II finansowany jest w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). Przedmiot zamówienia w zakresie części III finansowany jest w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). Termin realizacji zamówienia: Część I i II : od 28 kwietnia do 15 maja 2014 r. ; Część III : 21 dni od dnia podpisania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie druku materiałów promocyjnych DOCTUS -1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEŚĆ I: 1) Zaproszenie z kopertą - 200 szt.; 2) Plakat o wielkości 1,2 x 1,8 m (citilight) - 28 szt.; 3) Tablo formatu B0 - 1 szt.; 4) Certyfikat - 104 szt.; 5) Album/folder - 1 000 szt.; 6) Plakat formatu B1 - 105 szt. Przedmiot zamówienia finansowany jest w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie druku materiałów promocyjnych DOCTUS -2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II: Kalendarz ścienny na rok 2015 - 150 szt. Przedmiot zamówienia finansowany jest w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie druku materiałów promocyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III: 1) Ulotka formatu A4 składana na 3 do formatu DL w C - 8 000 szt. 2) Zaproszenie z kopertą ozdobną - 200 szt.; 3) Certyfikat - 50 szt.; 4)Wizytówki projektowe jednostronne - 2 000 szt.; 5) Teczka kartonowa z notesem - 600 szt. Przedmiot zamówienia finansowany jest w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gadżetów promocyjnych na Krajową Konferencję Elektroniki
- Dostawa butelek filtrujących
- Dostawa artykułów reklamowych
- Wynajem nośników reklamowych, druk bannerów na wszystkie wynajęte billboardy, ich montaż, demontaż i utylizacja
- Druk wraz z dostawą kolorowanek dla dzieci oraz przewodników po Muzeum
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.