To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-13
Kraków: Wykonanie druku materiałów promocyjnych projektów systemowych POKL: Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych
Numer ogłoszenia: 160160 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114224 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 376 91 00, faks 12 376 91 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie druku materiałów promocyjnych projektów systemowych POKL: Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie druku materiałów promocyjnych projektów systemowych POKL: Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych. Zamówienie obejmuje wykonanie druku materiałów promocyjnych w zakresie trzech części, w skład których wchodzą następujące zadania: CZEŚĆ I - Wykonanie druku materiałów promocyjnych DOCTUS -1.:1) Zaproszenie z kopertą - 200 szt.; 2) Plakat o wielkości 1,2 x 1,8 m (citilight) - 28 szt.; 3) Tablo formatu B0 - 1 szt.; 4) Certyfikat - 104 szt.; 5) Album/folder - 1 000 szt.; 6) Plakat formatu B1 - 105 szt. CZĘŚĆ II - Wykonanie druku materiałów promocyjnych DOCTUS -2.: Kalendarz ścienny na rok 2015 - 150 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części I i II finansowany jest w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 8.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). CZĘŚĆ III - Wykonanie druku materiałów promocyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych: 1) Ulotka formatu A4 składana na 3 do formatu DL w C - 8 000 szt.; 2) Zaproszenie z kopertą ozdobną - 200 szt.; 3) Certyfikat - 50 szt.; 4) Wizytówki projektowe jednostronne - 2 000 szt.; 5) Teczka kartonowa z notesem - 600 szt. Przedmiot zamówienia w zakresie części III finansowany jest w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych oraz w 15% ze środków krajowych (budżet Województwa Małopolskiego i budżet państwa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach PO KL na lata 2007-2013 dla projektu Małopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach Poddziałania 9.1.3 PO KL (w zakresie części III); z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach PO KL na lata 2007-2013 dla projektu Doctus - Małopolski fundusz stypendialny dla doktorantów w ramach Poddziałania 8.2.2. (w zakresie części I i II).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie druku materiałów promocyjnych DOCTUS -1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YANAKA VISION Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 11, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29755,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34667,03
Oferta z najniższą ceną: 34667,03 / Oferta z najwyższą ceną: 34667,03
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie druku materiałów promocyjnych DOCTUS -2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFICYNA DRUKARSKA Jacek Chmielewski, ul. Sokołowska 12A, 01-142 Warszawa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4667,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5287,77
Oferta z najniższą ceną: 5287,77 / Oferta z najwyższą ceną: 6088,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wykonanie druku materiałów promocyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski Sp.J., ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5039,31
Oferta z najniższą ceną: 5039,31 / Oferta z najwyższą ceną: 8646,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi ratowniczej kąpielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku głównego Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposażenia i białego montażu(CPV 45453000-7)
- Usługa polegająca na ocenie sprawozdań finansowych (rocznych i końcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa jednej książki na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Druk i oprawa dwóch książek
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju gimnastyki artystycznej
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.