eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Nowy Sącz: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 114230 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68262 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Pijarska 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4485600, faks 018 4485609.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Służba Więzienna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, zwanym dalej Wykonawcą, polegającej na świadczeniu usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, rozliczaniem, promocją, kontrolą i nadzorem inwestorskim realizacji zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu zwanym zadaniem inwestycyjnym. Zadanie inwestycyjne termomodernizacji obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu obejmuje następujące roboty budowlano - instalacyjne docieplenie stropu ostatniej kondygnacji budynków Pawilonów mieszkalnych A i B wymiana drewnianej stolarki okiennej na energooszczędne okna z PCV w Pawilonach mieszkalnych A i B wymiana drewnianej stolarki drzwiowej na energooszczędną stolarkę aluminiową docieplenie zewnętrznych ścian budynków Pawilonu mieszkalnego A i B z położeniem tynków w cienkowarstwowej technologii klejowej wykonanie w budynkach Pawilonów mieszkalnych A i B systemu mechanicznej wentylacji nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła wykonanie konstrukcji wsporczej , montaż i włączenie systemu paneli solarnych w układ wytwarzania ciepłej wody użytkowej dla potrzeb socjalnych jednostki kompleksowa wymiana oświetlenia w pomieszczeniach Pawilonów mieszkalnych A i B na energooszczędne systemy oświetleniowe przebudowa dachu budynku Pawilonu mieszkalnego A z wymianą jego pokrycia i obróbek blacharskich przebudowa dachu budynku Pawilonu mieszkalnego B z wymianą jego pokrycia i obróbek blacharskich przebudowa sieci komputerowych , teletechnicznych i gniazd dedykowanych w budynkach jednostki budowa sieci telewizji kablowej w budynkach Pawilonu mieszkalnego A i B przeniesienie i adaptacja pomieszczeń Ambulatorium z Izbą Chorych do warunków Rozp. Min. Sprawiedliwości z dn. 05.07.2012 r. w sprawie szczególnych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu leczniczego dla osób pozbawionych wolności (Dz.U. poz. 808 z dn. 13.07.2012 r.) Roboty budowlano - instalacyjne dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (zwanym dalej NFOŚiGW) w ramach programu priorytetowego System Zielonych Inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych. Wykonywane one będą zgodnie z odpowiednią dokumentacją projektową, przez wykonawcę wybranego w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3.2. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia, Inżynier Kontraktu zobowiązany jest w szczególności do : Przez cały czas trwania realizacji zadania inwestycyjnego : reprezentowania Zamawiającego jako Inwestora, na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa, w tym przygotowywania stosownych dokumentów, wymiany informacji z Zamawiającym oraz prowadzenia swojej działalności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, utrzymywania odpowiednich kontaktów z podmiotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego, analizowania i sugerowania Zamawiającemu wszelkich zmian w dokumentacji projektowo - wykonawczej, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji robót budowlano-instalacyjnych, analizowania wszystkich decyzji, uzgodnień, postanowień i innych dokumentów sporządzanych w trakcie przygotowania i realizacji zadania inwestycyjnego i zapewnienia wykonania wynikających z ich treści działań, spełnienia wymagań itp. współpracy z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z przygotowaniem i realizacją zadania inwestycyjnego, wyposażenia i zaopatrzenia zatrudnionych przez siebie osób w niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia, oraz jeśli zajdzie taka potrzeba, zapewni im niezbędne warunki, wsparcie i pomoc techniczną, zgodnego z wytycznymi i instrukcjami NFOŚiGW oraz zawartą przez Zamawiającego i NFOŚiGW) Umową (Nr 563/2013/Wn-06/OA-TR-KU/D z dn.20.08.2013 r.) o realizację zadania państwowej jednostki budżetowej zakwalifikowanego do dofinansowania, sporządzania niezbędnych dokumentów do jej rozliczania (zestawienia, sprawozdania, rozliczenia, harmonogramy itp.), promocji projektu zgodnie z instrukcjami i wytycznymi NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego GIS Green Investment Scheme Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych, w razie konieczności, uzyskania przez wykonawcę robót budowlano - montażowych zadania inwestycyjnego pozwoleń na użytkowanie obiektów uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego, w przypadku podejmowania decyzji, które powodowałyby konieczność ponoszenia przez niego dodatkowych nakładów finansowych podczas realizacji zadania inwestycyjnego, Na etapie poprzedzającym realizację zadania inwestycyjnego zweryfikowania dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności poszczególnych elementów składających się na tą dokumentację, przeprowadzenia inspekcji terenu i miejsc wykonywania robót budowlano - montażowych zadania inwestycyjnego celem sprawdzenia i porównania stanu istniejącego z dokumentacją projektową, wskazania ewentualnych zmian lub błędów w dokumentacji projektowej oraz określenie ich wpływu na realizację zadania inwestycyjnego oraz zaproponowania niezbędnych zmian lub rozwiązań, sporządzenia i przekazania Zamawiającemu do zatwierdzenia instrukcji, określających formę, zakres i sposób obiegu dokumentów, sporządzanych w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego, Na etapie realizacji zadania inwestycyjnego sprawdzania w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego posiadania i przedkładanie Zamawiającemu, wymaganych od wykonawcy robót budowlano - montażowych, ubezpieczeń i gwarancji, przekazania wykonawcy robót budowlano - montażowych przy udziale Zamawiającego, terenu i miejsca robót przekazania wykonawcy robót budowlano - montażowych, dokumentacji projektowej i innych dokumentów dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego, otrzymanych od Zamawiającego, przekazania wykonawcy robót budowlano - montażowych zadania inwestycyjnego, wypełnionego zgodnie z odpowiednimi przepisami, zarejestrowanego Dziennika Budowy, sporządzenia i przekazania wykonawcy robót budowlano - montażowych, zatwierdzonego przez Zamawiającego wzoru raportu o postępie prac, powiadomienia właściwych organów nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót budowlano - montażowych, nadzoru nad postępem robót budowlano - montażowych pod względem technicznym, formalnym, terminowym, jakościowym, finansowym oraz organizacyjnym, koordynacji nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi pracami budowlano - montażowymi, informowania Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w terminach umożliwiających ich usunięcie przez autora projektu bez opóźnienia terminu zakończenia robót budowlano - montażowych, kontroli dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów materiałów budowlanych, instalacyjnych i urządzeń przewidzianych do wbudowania oraz zatwierdzania ich zastosowania podczas robót budowlano - montażowych, sprawdzania aktualności ochrony ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na wykonywaną działalność wykonawcy robót budowlano - montażowych w całym okresie realizacji zadania inwestycyjnego, sprawdzania zgodności dostaw wyposażenia i urządzeń z dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego oraz kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na w/w wyposażenie i urządzenia, kontroli sposobu składowania, przechowywania materiałów i urządzeń oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót budowlano - montażowych, wzajemnej koordynacji wszystkich branż robót budowlano - montażowych zadania inwestycyjnego, koordynacji wykonywanych robót budowlano - montażowych tak, aby nie zakłócić pracy istniejących instalacji i sieci infrastruktury technicznej obiektów budowlanych Zamawiającego , dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji zadania inwestycyjnego przy zachowaniu minimalnego stopnia utrudnień dla właścicieli nieruchomości, przyległych do miejsc wykonywanych prac, nadzoru nad właściwym przestrzeganiem wewnętrznych przepisów Zamawiającego w tym BHP, podczas wykonywanych prac budowlano - montażowych, monitorowania zagrożeń dla środowiska naturalnego ze szczególnym uwzględnieniem gniazd i siedlisk ptaków i nietoperzy, nadzoru pracy i skuteczności zatrudnionych przez siebie pracowników, a w szczególności inspektów nadzoru, w miejscu wykonywania robót budowlano - montażowych oraz bieżąca kontrola ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie podczas całego okresu realizacji zadania inwestycyjnego, dokonywania przeglądu zapisów w dzienniku budowy oraz potwierdzania w nim swojej obecności w miejscu prowadzenia robót budowlano - montażowych, obecności w miejscach prac z częstotliwością zapewniającą właściwe realizowanie powierzonych mu zadań oraz dokumentowania w dzienniku budowy zrealizowanych przez siebie czynności, sprawdzania jakości wykonania robót, powiadamiania wykonawcy robót budowlano - montażowych o ich wadach, ustalania rodzaju i zakresu prac koniecznych do usunięcia wad oraz poświadczania ich usunięcia, przedstawiania Zamawiającemu informacji z postępu prac oraz zaangażowania rzeczowo - finansowego zadania inwestycyjnego z uwzględnieniem warunków określonych przez NFOŚiGW, bieżącego kwalifikowania kosztów zadania inwestycyjnego zgodnie z wytycznymi NFOŚiGW dotyczącymi programu priorytetowego GIS Green Investment Scheme Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych (wskazywanie kosztów kwalifikowanych /niekwalifikowanych), sporządzania niezbędnych dokumentów rozliczeniowych robót budowlano - montażowych z zakresu rzeczowo - finansowego, bieżącej kontroli poziomu finansowania oraz budżetu zadania inwestycyjnego, bieżącego informowania Zamawiającego o występujących lub mogących wystąpić problemach dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego i podejmowanych działaniach zapobiegawczych dla ich przezwyciężenia, zapobiegania zdarzeniom, mogącym prowadzić do powstania roszczeń wykonawcy robót budowlano - montażowych w stosunku do Zamawiającego, przeprowadzania z wykonawcą robót budowlano - instalacyjnych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów i odbiorów częściowych oraz odbiorów końcowych, realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny, oceny i weryfikacji konieczności wykonania prac dodatkowych, zamiennych lub zmian, przedstawionych przez wykonawcę robót budowlano montażowych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenia do decyzji Zamawiającego, sprawdzania i akceptowania częściowych i końcowych oświadczeń wykonawcy robót budowlano - montażowych o wykonaniu robót . sprawdzania i akceptacji pod względem merytorycznym i rzeczowo - finansowym faktur wystawianych przez wykonawcę robót budowlano - montażowych, do zapłaty przez Zamawiającego, dokumentowania postępów prac oraz płatności, sporządzania dokumentacji z realizacji zadania inwestycyjnego w odstępach miesięcznych, w formie filmów i zdjęć cyfrowych z zapisaną datą, nagranych na nośnik cyfrowy (płyty DVD lub CD), współpracy z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji i konsultacji społecznych dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego, organizowania spotkań dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego (minimum dwa razy w miesiącu lub w miarę potrzeb częściej), sporządzania protokołów z tych spotkań oraz przekazywania ich wszystkim uczestnikom, obsługi, w zakresie swoich praw i obowiązków, kontroli realizacji zadania inwestycyjnego, przeprowadzanych przez przedstawicieli uprawnionych podmiotów (NFOŚiGW i inne), udziału w spotkaniach i podczas wizyt przedstawicieli organów nadzorujących działalność Zamawiającego, udzielania wykonawcy robót budowlano - montażowych pomocy w zakresie sporządzania i uzyskiwania wszelkich dokumentów niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego, bieżącego informowania go o obowiązujących przepisach i procedurach formalnoprawnych i administracyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów), udziału w odpowiednich postępowaniach arbitrażowych oraz rozwiązywania skarg i roszczeń osób trzecich, wynikłych podczas realizacji zadania inwestycyjnego, natychmiastowego wstrzymania prac wykonywanych w sposób zagrażający zdrowiu lub życiu ludzi, bezpieczeństwu Zamawiającego, zniszczeniu lub uszkodzeniu jego mienia oraz niezgodnych z umową na wykonanie robót budowlano - montażowych, bieżących przeglądów miejsc i terenu prac pod względem zachowania zasad BHP i wewnętrznych przepisów Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, niezwłocznego sporządzenia odpowiedniej informacji dla Zamawiającego i wykonawcy robót budowlano - montażowych, w przypadku wypowiedzenia przez wykonawcę umowy na roboty budowlano - montażowe rozliczenia rzeczowo - finansowego tej umowy oraz dopilnowania właściwego zabezpieczenia miejsc wykonywanych prac, nadzoru oraz sprawdzenia i akceptacji wyników, zgodnych z właściwymi przepisami, prób i pomiarów dotyczących zadania inwestycyjnego nadzoru nad rozruchem instalacji i urządzeń zadania inwestycyjnego przy ich oddaniu do eksploatacji wraz ze sprawdzeniem i odpowiednią weryfikacją instrukcji obsługi (gdzie jest to konieczne), udziału w przekazaniu przez wykonawcę robót budowlano - montażowych wykonanych obiektów, instalacji i urządzeń do eksploatacji, sprawdzenia i zatwierdzenia zgodności ze stanem faktycznym dokumentacji powykonawczej zadania inwestycyjnego, a następnie dostarczenia jej Zamawiającemu w ustalonej wcześniej formie, obsługi dokumentacyjnej odbiorów częściowych i końcowego a w szczególności do przygotowywania protokołów odbioru robót, przedkładania Zamawiającemu, miesięcznych raportów z ilości zużytej przez wykonawcę robót budowlano - montażowych energii elektrycznej i wody, nadzoru, koordynacji oraz wykonania, w ramach swoich praw i obowiązków, postanowień wynikających z : Decyzji nr 293/2012 Prezydenta miasta Nowego Sącza z dnia 13.06.2013 r. znak WPP.6740.190.2010.DA oraz Pozwolenia Nr 52/2012 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 27.03.2012 r. znak OZNS.5142.33.2012.MB.1 wraz z Decyzją nr 16/2012 z dnia 29.05.2012 r. w sprawie zmiany Pozwolenia Konserwatorskiego nr 52/2012 z dnia 27.03.2012 r. Na etapie po zakończeniu realizacji zadania inwestycyjnego zakończenia i rozliczenia się z Zamawiającym ze swoich zadań i czynności wynikających z obowiązków określonych dla etapu realizacji zadania inwestycyjnego, przygotowania dokumentów dla sporządzenia dowodów przyjęcia środków trwałych OT i powiększenia wartości środków trwałych Zamawiającego, sporządzenia Raportu Końcowego odebranego przez Zamawiającego zadania inwestycyjnego w uzgodnionej z nim formie, treści i zakresie rzeczowym, rozliczenia rzeczowo - finansowego zadania inwestycyjnego, zgodnego z wymogami Zamawiającego i NFOŚiGW, sporządzenia harmonogramu i dokonywania zgodnych z nim przeglądów gwarancyjnych odebranego zadania inwestycyjnego, gotowości zapewnienia stałego nadzoru i inspekcji w okresie ważności gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlano - montażowych, przygotowania sprawozdań i dokumentów wymaganych przez NFOŚiG zgodnie z postanowieniami Umowy Nr 563/2013/Wn-06/OA-TR-KU/D z dn.20.08.2013 r. o realizację zadania państwowej jednostki budżetowej zakwalifikowanego do dofinansowania. 3.3. Ponadto Inżynier Kontraktu, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien wykonywać czynności niewymienione w pkt. 3.2., które będą niezbędne dla poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 3.4. Inżynier Kontraktu ponosi wszelkie koszty związane ze sprawowaną funkcją oraz wypełnia wszystkie związane z nią formalności. 3.5. Podczas realizacji swoich obowiązków, Inżynier Kontraktu, organizacyjnie i służbowo podlega Zamawiającemu tj. Zakładowi Karnemu w Nowym Sączu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przesiębiorstwo Wielobranżowe ELMA Spółka z o.o. z, ul. Sucharskiego 23/20, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78965,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70110,00

  • Oferta z najniższą ceną: 70110,00 / Oferta z najwyższą ceną: 129888,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.