eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Nowy Sącz: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 68262 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Pijarska 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4485600, faks 018 4485609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Służba Więzienna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, zwanym dalej Wykonawcą, polegającej na świadczeniu usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, rozliczaniem, promocją, kontrolą i nadzorem inwestorskim realizacji zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu zwanym zadaniem inwestycyjnym. Zadanie inwestycyjne termomodernizacji obiektów Zakładu Karnego w Nowym Sączu obejmuje następujące roboty budowlano - instalacyjne -docieplenie stropu ostatniej kondygnacji budynków Pawilonów mieszkalnych A i B -wymiana drewnianej stolarki okiennej na energooszczędne okna z PCV w Pawilonach mieszkalnych Ai B -wymiana drewnianej stolarki drzwiowej na energooszczędną stolarkę aluminiową -docieplenie zewnętrznych ścian budynków Pawilonu mieszkalnego A i B z położeniem tynków w cienkowarstwowej technologii klejowej -wykonanie w budynkach Pawilonów mieszkalnych A i B systemu mechanicznej wentylacji nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła -wykonanie konstrukcji wsporczej , montaż i włączenie systemu paneli solarnych w układ wytwarzania ciepłej wody użytkowej dla potrzeb socjalnych jednostki -kompleksowa wymiana oświetlenia w pomieszczeniach Pawilonów mieszkalnych A i B na energooszczędne systemy oświetleniowe -przebudowa dachu budynku Pawilonu mieszkalnego A z wymianą jego pokrycia i obróbek blacharskich -przebudowa dachu budynku Pawilonu mieszkalnego B z wymianą jego pokrycia i obróbek blacharskich -przebudowa sieci komputerowych , teletechnicznych i gniazd dedykowanych w budynkach jednostki -budowa sieci telewizji kablowej w budynkach Pawilonu mieszkalnego A i B -przeniesienie i adaptacja pomieszczeń Ambulatorium z Izbą Chorych do warunków Rozp. Min. Sprawiedliwości z dn. 05.07.2012 r. w sprawie szczególnych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu leczniczego dla osób pozbawionych wolności (Dz.U. poz. 808 z dn. 13.07.2012 r.) Roboty budowlano - instalacyjne dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (zwanym dalej NFOŚiGW) w ramach programu priorytetowego System Zielonych Inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych. Wykonywane one będą zgodnie z odpowiednią dokumentacją projektową, przez wykonawcę wybranego w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia, Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do Przez cały czas trwania realizacji zadania inwestycyjnego -reprezentowania Zamawiającego jako Inwestora, na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa, w tym przygotowywania stosownych dokumentów, -wymiany informacji z Zamawiającym oraz prowadzenia swojej działalności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, -utrzymywania odpowiednich kontaktów z podmiotami związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego, -analizowania i sugerowania Zamawiającemu wszelkich zmian w dokumentacji projektowo - wykonawczej, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji robót budowlano-instalacyjnych, -analizowania wszystkich decyzji, uzgodnień, postanowień i innych dokumentów sporządzanych w trakcie przygotowania i realizacji zadania inwestycyjnego i zapewnienia wykonania wynikających z ich treści działań, spełnienia wymagań itp. -współpracy z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z przygotowaniem i realizacją zadania inwestycyjnego, -wyposażenia i zaopatrzenia zatrudnionych przez siebie osób w niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia, oraz jeśli zajdzie taka potrzeba, zapewni im niezbędne warunki, wsparcie i pomoc techniczną, -zgodnego z wytycznymi i instrukcjami NFOŚiGW oraz zawartą przez Zamawiającego i NFOŚiGW) Umową (Nr 563/2013/Wn-06/OA-TR-KU/D z dn.20.08.2013 r.) o realizację zadania państwowej jednostki budżetowej zakwalifikowanego do dofinansowania, sporządzania niezbędnych dokumentów do jej rozliczania (zestawienia, sprawozdania, rozliczenia, harmonogramy itp.), -promocji projektu zgodnie z instrukcjami i wytycznymi NFOŚiGW w ramach programu priorytetowego GIS Green Investment Scheme Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych, -w razie konieczności, uzyskania przez wykonawcę robót budowlano - montażowych zadania inwestycyjnego pozwoleń na użytkowanie obiektów -uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego, w przypadku podejmowania decyzji, które powodowałyby konieczność ponoszenia przez niego dodatkowych nakładów finansowych podczas realizacji zadania inwestycyjnego, Na etapie poprzedzającym realizację zadania inwestycyjnego -zweryfikowania dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności poszczególnych elementów składających się na tą dokumentację, -przeprowadzenia inspekcji terenu i miejsc wykonywania robót budowlano - montażowych zadania inwestycyjnego celem sprawdzenia i porównania stanu istniejącego z dokumentacją projektową, -wskazania ewentualnych zmian lub błędów w dokumentacji projektowej oraz określenie ich wpływu na realizację zadania inwestycyjnego oraz zaproponowania niezbędnych zmian lub rozwiązań, -sporządzenia i przekazania Zamawiającemu do zatwierdzenia instrukcji, określających formę, zakres i sposób obiegu dokumentów, sporządzanych w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego, Na etapie realizacji zadania inwestycyjnego -sprawdzania w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego posiadania i przedkładanie Zamawiającemu, wymaganych od wykonawcy robót budowlano - montażowych, ubezpieczeń i gwarancji, -przekazania wykonawcy robót budowlano - montażowych przy udziale Zamawiającego, terenu i miejsca robót -przekazania wykonawcy robót budowlano - montażowych, dokumentacji projektowej i innych dokumentów dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego, otrzymanych od Zamawiającego, -przekazania wykonawcy robót budowlano - montażowych zadania inwestycyjnego, wypełnionego zgodnie z odpowiednimi przepisami, zarejestrowanego Dziennika Budowy, -sporządzenia i przekazania wykonawcy robót budowlano - montażowych, zatwierdzonego przez Zamawiającego wzoru raportu o postępie prac, -powiadomienia właściwych organów nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót budowlano - montażowych, -nadzoru nad postępem robót budowlano - montażowych pod względem technicznym, formalnym, terminowym, jakościowym, finansowym oraz organizacyjnym, -koordynacji nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi pracami budowlano - montażowymi, -informowania Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w terminach umożliwiających ich usunięcie przez autora projektu bez opóźnienia terminu zakończenia robót budowlano - montażowych, -kontroli dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów materiałów budowlanych, instalacyjnych i urządzeń przewidzianych do wbudowania oraz zatwierdzania ich zastosowania podczas robót budowlano - montażowych, -sprawdzania aktualności ochrony ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na wykonywaną działalność wykonawcy robót budowlano - montażowych w całym okresie realizacji zadania inwestycyjnego, -sprawdzania zgodności dostaw wyposażenia i urządzeń z dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego oraz kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na w/w wyposażenie i urządzenia, -kontroli sposobu składowania, przechowywania materiałów i urządzeń oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót budowlano - montażowych, -wzajemnej koordynacji wszystkich branż robót budowlano - montażowych zadania inwestycyjnego, -koordynacji wykonywanych robót budowlano - montażowych tak, aby nie zakłócić pracy istniejących instalacji i sieci infrastruktury technicznej obiektów budowlanych Zamawiającego , -dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji zadania inwestycyjnego przy zachowaniu minimalnego stopnia utrudnień dla właścicieli nieruchomości, przyległych do miejsc wykonywanych prac, -nadzoru nad właściwym przestrzeganiem wewnętrznych przepisów Zamawiającego w tym BHP, podczas wykonywanych prac budowlano - montażowych, -monitorowania zagrożeń dla środowiska naturalnego ze szczególnym uwzględnieniem gniazd i siedlisk ptaków i nietoperzy, -nadzoru pracy i skuteczności zatrudnionych przez siebie pracowników, a w szczególności inspektów nadzoru, w miejscu wykonywania robót budowlano - montażowych oraz bieżąca kontrola ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie podczas całego okresu realizacji zadania inwestycyjnego, -dokonywania przeglądu zapisów w dzienniku budowy oraz potwierdzania w nim swojej obecności w miejscu prowadzenia robót budowlano - montażowych, -obecności w miejscach prac z częstotliwością zapewniającą właściwe realizowanie powierzonych mu zadań oraz dokumentowania w dzienniku budowy zrealizowanych przez siebie czynności, -sprawdzania jakości wykonania robót, powiadamiania wykonawcy robót budowlano - montażowych o ich wadach, ustalania rodzaju i zakresu prac koniecznych do usunięcia wad oraz poświadczania ich usunięcia, -przedstawiania Zamawiającemu informacji z postępu prac oraz zaangażowania rzeczowo - finansowego zadania inwestycyjnego z uwzględnieniem warunków określonych przez NFOŚiGW, -bieżącego kwalifikowania kosztów zadania inwestycyjnego zgodnie z wytycznymi NFOŚiGW dotyczącymi programu priorytetowego GIS Green Investment Scheme Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych (wskazywanie kosztów kwalifikowanych /niekwalifikowanych), -sporządzania niezbędnych dokumentów rozliczeniowych robót budowlano - montażowych z zakresu rzeczowo - finansowego, bieżącej kontroli poziomu finansowania oraz budżetu zadania inwestycyjnego, -bieżącego informowania Zamawiającego o występujących lub mogących wystąpić problemach dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego i podejmowanych działaniach zapobiegawczych dla ich przezwyciężenia, zapobiegania zdarzeniom, mogącym prowadzić do powstania roszczeń wykonawcy robót budowlano - montażowych w stosunku do Zamawiającego, -przeprowadzania z wykonawcą robót budowlano - instalacyjnych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów i odbiorów częściowych oraz odbiorów końcowych, realizowanego zadania inwestycyjnego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny, -oceny i weryfikacji konieczności wykonania prac dodatkowych, zamiennych lub zmian, przedstawionych przez wykonawcę robót budowlano montażowych w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedłożenia do decyzji Zamawiającego, -sprawdzania i akceptowania częściowych i końcowych oświadczeń wykonawcy robót budowlano - montażowych o wykonaniu robót . -sprawdzania i akceptacji pod względem merytorycznym i rzeczowo - finansowym faktur wystawianych przez wykonawcę robót budowlano - montażowych, do zapłaty przez Zamawiającego, -dokumentowania postępów prac oraz płatności, -sporządzania dokumentacji z realizacji zadania inwestycyjnego w odstępach miesięcznych, w formie filmów i zdjęć cyfrowych z zapisaną datą, nagranych na nośnik cyfrowy (płyty DVD lub CD), -współpracy z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji i konsultacji społecznych dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego, -organizowania spotkań dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego (minimum dwa razy w miesiącu lub w miarę potrzeb częściej), sporządzania protokołów z tych spotkań oraz przekazywania ich wszystkim uczestnikom, -obsługi, w zakresie swoich praw i obowiązków, kontroli realizacji zadania inwestycyjnego, przeprowadzanych przez przedstawicieli uprawnionych podmiotów (NFOŚiGW i inne), -udziału w spotkaniach i podczas wizyt przedstawicieli organów nadzorujących działalność Zamawiającego, -udzielania wykonawcy robót budowlano - montażowych pomocy w zakresie sporządzania i uzyskiwania wszelkich dokumentów niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego, bieżącego informowania go o obowiązujących przepisach i procedurach formalnoprawnych i administracyjnych (ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów), -udziału w odpowiednich postępowaniach arbitrażowych oraz rozwiązywania skarg i roszczeń osób trzecich, wynikłych podczas realizacji zadania inwestycyjnego, -natychmiastowego wstrzymania prac wykonywanych w sposób zagrażający zdrowiu lub życiu ludzi, bezpieczeństwu Zamawiającego, zniszczeniu lub uszkodzeniu jego mienia oraz niezgodnych z umową na wykonanie robót budowlano - montażowych, -bieżących przeglądów miejsc i terenu prac pod względem zachowania zasad BHP i wewnętrznych przepisów Zamawiającego, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, niezwłocznego sporządzenia odpowiedniej informacji dla Zamawiającego i wykonawcy robót budowlano - montażowych, -w przypadku wypowiedzenia przez wykonawcę umowy na roboty budowlano - montażowe : rozliczenia rzeczowo - finansowego tej umowy oraz dopilnowania właściwego zabezpieczenia miejsc wykonywanych prac, -nadzoru oraz sprawdzenia i akceptacji wyników, zgodnych z właściwymi przepisami, prób i pomiarów dotyczących zadania inwestycyjnego -nadzoru nad rozruchem instalacji i urządzeń zadania inwestycyjnego przy ich oddaniu do eksploatacji wraz ze sprawdzeniem i odpowiednią weryfikacją instrukcji obsługi (gdzie jest to konieczne), -udziału w przekazaniu przez wykonawcę robót budowlano - montażowych wykonanych obiektów, instalacji i urządzeń do eksploatacji, -sprawdzenia i zatwierdzenia zgodności ze stanem faktycznym dokumentacji powykonawczej zadania inwestycyjnego, a następnie dostarczenia jej Zamawiającemu w ustalonej wcześniej formie, -obsługi dokumentacyjnej odbiorów częściowych i końcowego a w szczególności do przygotowywania protokołów odbioru robót, -przedkładania Zamawiającemu, miesięcznych raportów z ilości zużytej przez wykonawcę robót budowlano - montażowych energii elektrycznej i wody, -nadzoru, koordynacji oraz wykonania, w ramach swoich praw i obowiązków, postanowień wynikających z : Decyzji nr 293/2012 Prezydenta miasta Nowego Sącza z dnia 13.06.2013 r. znak WPP.6740.190.2010.DA oraz Pozwolenia Nr 52/2012 Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 27.03.2012 r. znak OZNS.5142.33.2012.MB.1 wraz z Decyzją nr 16/2012 z dnia 29.05.2012 r. w sprawie zmiany Pozwolenia Konserwatorskiego nr 52/2012 z dnia 27.03.2012 r. Na etapie po zakończeniu realizacji zadania inwestycyjnego -zakończenia i rozliczenia się z Zamawiającym ze swoich zadań i czynności wynikających z obowiązków określonych dla etapu realizacji zadania inwestycyjnego, -przygotowania dokumentów dla sporządzenia dowodów przyjęcia środków trwałych OT i powiększenia wartości środków trwałych Zamawiającego, -sporządzenia Raportu Końcowego odebranego przez Zamawiającego zadania inwestycyjnego w uzgodnionej z nim formie, treści i zakresie rzeczowym, -rozliczenia rzeczowo - finansowego zadania inwestycyjnego, zgodnego z wymogami Zamawiającego i NFOŚiGW, -sporządzenia harmonogramu i dokonywania zgodnych z nim przeglądów gwarancyjnych odebranego zadania inwestycyjnego, -gotowości zapewnienia stałego nadzoru i inspekcji w okresie ważności gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlano - montażowych, -przygotowania sprawozdań i dokumentów wymaganych przez NFOŚiGW zgodnie z postanowieniami Umowy Nr 563/2013/Wn-06/OA-TR-KU/D z dn.20.08.2013 r. o realizację zadania państwowej jednostki budżetowej zakwalifikowanego do dofinansowania. Ponadto Inżynier Kontraktu, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien wykonywać czynności niewymienione powyżej, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji zadania inwestycyjnego i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Inżynier Kontraktu ponosi wszelkie koszty związane ze sprawowaną funkcją oraz wypełnia wszystkie związane z nią formalności. Podczas realizacji swoich obowiązków, Inżynier Kontraktu, organizacyjnie i służbowo podlega Zamawiającemu tj. Zakładowi Karnemu w Nowym Sączu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 300,00 złotych (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100 groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z poźn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego NBP Kraków 37 1010 1270 0033 9113 9120 0000, przy czym za termin wniesienia wadium w tej formie przyjmuje się termin uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty w postaci oryginału lub kopii. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach, do oferty musi zostać załączony oryginał dowodu wniesienia wadium. Dokument potwierdzający wniesienie wadium musi jednoznacznie określać Zamawiającego jako beneficjenta wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w Rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w Rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w Rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w Rozdziale 6 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści złożonych wraz z formularzem oferty dokumentów, wyszczególnionych w Rozdziale 6 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, pod warunkiem zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl (okręg OISW Kraków, nazwa jednostki Zakład Karny w Nowym Sączu,dotyczy usługi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz , ul. Pijarska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sacz , ul. Pijarska 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Roboty budowlano - instalacyjne, nadzorowane przez Inżyniera Kontraktu, dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (zwanym dalej NFOŚiGW) w ramach programu priorytetowego System Zielonych Inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.