eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont konserwatorski dziedzińca - elewacje, wymiana nawierzchni dziedzińca .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-21

Kraków: Remont konserwatorski dziedzińca - elewacje, wymiana nawierzchni dziedzińca .
Numer ogłoszenia: 114394 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa , ul. Bracka 13, 31-005 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 422 40 99, faks (012) 422 30 75, 422 49 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ZRZZK.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konserwatorski dziedzińca - elewacje, wymiana nawierzchni dziedzińca ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont konserwatorski dziedzińca - elewacje, wymiana nawierzchni dziedzińca w budynku Collegium Iuridicum U.J. w Krakowie przy ul. Grodzkiej 53. Wielkość 169406.64 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15.000,00 PLN. W przypadku formy pieniężnej wadium należy wpłacić przelewem na konto ZRZZK w banku KB S.A. II O/Kraków nr 96 1500 1487 1214 8001 1332 0000. Szczegółowe informacje w SIWZ. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie - na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1.Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, wykonawca udokumentuje ich posiadanie, 2.Wykonawca udokumentuje: swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot nin. zamówienia, a w szczególności, że wykonał siłami własnymi -co najmniej 3 zamówienia w zakresie konserwacji tynków i elementów kamiennych na elewacjach w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, w okresie ostatnich 3 lat o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 500.000,00 zł, -co najmniej 2 zamówienia w zakresie wykonania nowej nawierzchni brukowej w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, w okresie ostatnich 5 lat o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 300.000,00 zł, -co najmniej 2 zamówienia w zakresie wykonania i wymiany drewnianej stolarki okiennej w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, w okresie ostatnich 5 lat o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 150.000,00 zł. -że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, -że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności : a) kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz.1579), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001r., poz. 42), b)kierownik zespołu konserwatorskiego i osoby wchodzące w skład tego zespołu posiadają odpowiednie do wykonywanego zakresu prac, wykształcenie i praktykę lub uprawnienia do wykonywania prac konserwatorskich, potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. nr 150, poz.1579). 3.Wykonawca udokumentuje: posiadanie środków na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20% ceny złożonej oferty, 4.Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik SIWZ ). Metoda spełnia/nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć : a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółki cywilne dodatkowo obowiązuje załączenie umowy spółki. b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć : a) wykaz usług/robót wykonanych w okresie ostatnich 3/5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z zapisem w punkcie VI.b.2 nin. SIWZ ) w układzie tabelarycznym, wg załączonego wzoru, z podaniem nazwy i adresu obiektu, w którym zostały wykonane, nazwy i adresu firmy lub instytucji, które zleciły wykonanie tych robót, rodzaju robót, ich wartości i daty ich realizacji. Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (skład zespołu wykonawczego) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ wraz z informacją dotyczącą ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - oprócz zakresu robót należy podać również wartość tych robót wyliczoną wg kosztorysu ofertowego, z podaniem pozycji kosztorysu ofertowego (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ), c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkcie VII. 2 lit b) SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) kopię uprawnień budowlanych dla kierownika budowy niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, e) kopię zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy - uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających kierownika budowy - potwierdzających nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasokres zatrudnienia na tym obiekcie. Zaświadczenia firm winny potwierdzać posiadanie w sumie co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych, f) zaświadczenie - dla kierownika budowy o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. g) kopie zaświadczeń właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika zespołu konserwatorskiego i osób wchodzących w skład tego zespołu, uprawniających do prowadzenia prac o takim samym charakterze w obiektach zabytkowych lub kopie dyplomów i zaświadczenia firm i jednostek zatrudniających osoby wchodzące w skład zespołu konserwatorskiego - potwierdzające posiadanie wykształcenia i praktyki, o której mowa w § 7 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy załączyć : a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 20% ceny ofertowej. Informacja ta winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. . 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII - Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 ust.1,2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz.605, ze zm.). 5. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć do oferty oświadczenie, oraz dokumenty wystawione dla każdego z nich, a wymienione w SIWZ, które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego Wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że Wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrzzk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa, 31-005 Kraków, ul. Bracka 13. Osoba uprawniona do wydawania SIWZ - mgr inż.Monika Jakobi-Pietras, pok.114 . Cena SIWZ -30,00 zł (w tym 22%VAT)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 08:50, miejsce: Zarząd Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa, 31- 005 Kraków, ul. Bracka 13, II piętro, pokój 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający i wykonawcy będą się porozumiewać oraz przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje pisemnie. Dopuszcza się możliwość przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i dokumentów w formie faksu potwierdzonego niezwłocznie na piśmie. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i wydawania SIWZ jest mgr inż.arch.Monika Jakobi-Pietras, pok.114 , tel. 0-12 422-40-99 , w godz. 8.00-10.00. Prace prowadzone będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 05.05.2009 r. Zbiórka o godz. 12:00. na dziedzińcu. Do oferty winny być załączone również : a) szczegółowy kosztorys ofertowy, b) atest na kostkę kamienną, c) pełnomocnictwo Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta winna zawierać cenę netto i brutto (z podatkiem VAT) podaną w PLN, wynikającą ze szczegółowego kosztorysu ofertowego załączonego do oferty. Kosztorys winien zawierać wszystkie pozycje z przedmiaru robót (z załącznika do SIWZ), wszystkie koszty dodatkowe wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. do SIWZ), zaleceń i opinii udostępnianych przez Zamawiającego i wskazanych w specyfikacji wykonania i odbioru robót, wszystkie pozostałe koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz ceny jednostkowe i nośniki cenotwórcze (stawkę roboczogodziny brutto, koszty ogólne, zysk i ewentualne inne narzuty). Należy również wypełnić formularz cenowy według wzoru ( zał. do SIWZ ). Warunki dodatkowe, które winien spełnić Wykonawca : - wykona zamówienie w terminie wymaganym niniejszą specyfikacją, - udzieli rękojmi na wykonane prace na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, - udzieli gwarancji na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, - wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami nin. specyfikacji, - ewentualne zastrzeżenia i zapytania do nin. specyfikacji złoży w siedzibie zamawiającego, nie później niż do sześciu dni przed terminem składania ofert, - w przypadku wybrania jego oferty zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze załączonym do SIWZ i wniesie zabezpieczenie należytego wykonania zamówienia w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub w kilku formach wymienionych w art.148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki i sposoby wnoszenia zabezpieczenia i jego zwrotu określa wzór umowy załączony do nin. SIWZ. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie innej niż pieniężna, okres objęty zabezpieczeniem winien być dłuższy o 30 dni w stosunku do terminu zakończenia robót określonego w Specyfikacji. - w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych Wykonawca wyliczy wartość tych prac w oparciu o nośniki cenotwórcze (stawkę za roboczogodzinę, koszty ogólne, zysk i inne narzuty) i ceny jednostkowe nie wyższe niż w kosztorysie ofertowym obejmującym zamówienie podstawowe, - Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się i stosowania zasad Regulaminu działań w zakresie informacji o wykorzystaniu środków z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa, zwanego dalej Regulaminem, przyjętego przez Prezydium SKOZK uchwałami nr 11/2007 z 5.07.2007r. , nr 3/2008 z 19.02.2008r. i nr 10/2008 z 14.10.2008 r. Opis sposobu przygotowania oferty. 1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ani częściowych. 3. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających ani zawarcia umowy ramowej. 4.Oferta winna obejmować całość zamówienia i zawierać jednoznacznie opisaną propozycję zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie ceny netto i brutto, terminu realizacji, udzielanej rękojmi i gwarancji, warunków płatności. Oferty częściowe, wariantowe /alternatywne/ bądź niejednoznacznie określające propozycję zrealizowania przedmiotu zamówienia będą odrzucone. 5.Składana oferta powinna być sporządzona czytelnie, w języku polskim, na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 6.Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605, ze zm.). 7.Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Wykonawcę.Brak spełnienia tych warunków spowoduje uznanie dokumentu za nieważny. 8.Oferta wraz z oświadczeniami zawartymi w formularzu oferty winna być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. Uprawnienie to winno wynikać z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. W przypadku udzielenia przez osoby uprawnione pełnomocnictwa innym osobom - pełnomocnictwo to winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału i winno określać zakres udzielonego pełnomocnictwa i okres jego ważności. 9.W przypadku składania oferty wspólnie przez Wykonawców, w ofercie w miejscu pieczęci Wykonawcy należy wpisać nazwy i adresy wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 10.Zaleca się by wszystkie kartki oferty wraz ze wszystkimi załącznikami do oferty były ponumerowane i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę. Wszelkie poprawki (błędy pisarskie) w treści oferty lub załącznikach sporządzonych przez Wykonawcę muszą być parafowane przez osoby podpisujące ofertę. 11.Pożądane jest, aby załączniki były ułożone w kolejności przedstawionej w formularzu oferty. 12.Oferta wraz z załącznikami winna być opakowane w sposób uniemożliwiający jej otwarcie bez rozerwania opakowania. Na opakowaniu winien być umieszczony napis: Oferta na remont konserwatorski dziedzińca - elewacje, wymiana nawierzchni dziedzińca w budynku Collegium Iuridicum U.J. w Krakowie przy ul. Grodzkiej 53, oraz pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy. 13.Wykonawca nie później niż w terminie otwarcia ofert może zastrzec poufność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. nr 153 poz.1503 ze zm.).Wykonawca nie może zastrzec informacji podlegających obligatoryjnemu ujawnieniu przy otwarciu oferty jak również tych, które nie mają żadnego związku z informacjami nadającymi się do ochrony w ramach tajemnicy przedsiębiorstwa. Warunkiem podpisania umowy z wybranym wykonawcą będzie: - wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - złożenie umów podpisanych z podmiotami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia - przedstawionymi w ofercie, -złożenie umowy regulującej współpracę wykonawców, którzy złożyli wspólną ofertę, - opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i zatwierdzenie go przez użytkownika obiektu, w którym realizowane będą roboty będące przedmiotem zamówienia, - złożenie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia określona w ofercie Wykonawcy, bez udziału własnego Wykonawcy, franszyzy i innych ograniczeń wypłaty ubezpieczenia. Obowiązek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności na warunkach przedstawionych wyżej obowiązywać będzie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku konieczności zawarcia kolejnego ubezpieczenia, Wykonawca przed terminem upływu poprzedniego, bez wezwania Zamawiającego, dostarczy nowe ubezpieczenie do Zamawiającego. Brak aktualnego ubezpieczenia może spowodować odstąpienie Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy -w przypadku wyboru oferty wykonawcy będącego spółką kapitałową w rozumieniu przepisów Kodeksu Spółek Handlowych wykonawca przedstawi uchwałę wspólników do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, chyba że umowa spółki stanowi inaczej - zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks Spółek Handlowych (Dz.U. nr 94 poz.1037 ze zm.). Okoliczności ewentualnych zmian postanowień zawartej umowy zostały określone w załączonym do SIWZ wzorze umowy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.