eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyRozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Łapalicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Kartuzy: Rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Łapalicach
Numer ogłoszenia: 114613 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69385 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 694 52 00, faks 58 6945135.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Łapalicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Łapalicach. 2) Zamówienie obejmuje w szczególności wykonywanie następujących kategorii robót: 2.1) rozbiórka istniejącej kondygnacji nadziemnej wraz ze stropem nad piwnicą, podniesienie ścian piwnicy, wykonanie nowego stropu żelbetowego, wzniesienie ścian nadziemia, 2.2) roboty związane ze wznoszeniem nowej części obiektu, tj. roboty ziemne, fundamentowe, murarskie, 2.3) nowa konstrukcja dachu wraz z pokryciem i ociepleniem nad częścią istniejącą i dobudowaną, obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe, kominy, 2.4) ocieplenie budynku oraz wyprawa elewacyjna na całym obiekcie, 2.5) wykonanie instalacji wewnętrznych zgodnie z dokumentacją projektową, 2.6) wykonanie bezodpływowego zbiornika na ścieki o pojemności 9,5 m3, 2.7) dostawa i montaż bramy wjazdowej, dwóch furtek, wymiana siatki ogrodzeniowej na całej długości ogrodzenia, oczyszczenie i pomalowanie istniejących słupków, 2.8) dostawa i montaż dwóch bram garażowych uchylnych (w tym jedna brama uchylna z drzwiami wejściowymi). Skrzydło wykonane ze stali ocynkowanej T-10. Układ wypełnień i kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji, 2.9) wjazd, dojścia oraz opaska z kostki betonowej, 2.10) przeniesienie syreny alarmowej na dach budynku, 2.11) dostawa oraz montaż dwóch tablic informacyjnych instalowanych na obiekcie o wymiarach 250 x 70 cm (+/-10cm) oraz 60 x 35 cm. Lokalizacja oraz układ graficzny tablic uzgodniony zostanie z Zamawiającym na etapie realizacji inwestycji, 2.12) zabezpieczenie linii nn zgodnie z uzgodnieniem ENERGA - OPERATOR S.A z dnia 16.04.2013 r., 2.13) dostawa i montaż w pomieszczeniu kuchennym okapu kuchennego, pracującego w trybie pochłaniacza oraz wyciągu o wydajności maksymalnej min. 800 m3/h. Przedmiot zamówienia nie obejmuje pozostałych elementów wyposażenia kuchni. 2.14) uzyskanie przez Wykonawcę ostatecznego pozwolenia na użytkowanie wykonanego obiektu zgodnie z wydaną decyzja pozwolenia na budowę, co do którego nie będą toczyć się albo zostaną prawomocnie zakończone postępowania sądowo-administracyjne. 3) Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), załączoną dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w wymienionych w Części XXI dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako elementy pomocnicze do obliczenia ceny oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • I.M. BUD Ireneusz Mruk, ul Mała Kolejowa 39, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 804939,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 736119,03

  • Oferta z najniższą ceną: 736119,03 / Oferta z najwyższą ceną: 799387,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.