To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-23
Warszawa: Świadczenie usługi dla Ministerstwa Skarbu Państwa przez dom mediowy w zakresie przygotowania projektów reklam w ramach działań związanych z promocją oferty prywatyzacyjnej, prowadzeniem projektów edukacji ekonomicznej i kampanii społecznych promujących własność prywatną, prywatyzację, Akcjonariat Obywatelski oraz kupna powierzchni reklamowych w opiniotwórczej prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz prasie branżowej o profilu gospodarczym i w Internecie
Numer ogłoszenia: 114641 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66929 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa, ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dla Ministerstwa Skarbu Państwa przez dom mediowy w zakresie przygotowania projektów reklam w ramach działań związanych z promocją oferty prywatyzacyjnej, prowadzeniem projektów edukacji ekonomicznej i kampanii społecznych promujących własność prywatną, prywatyzację, Akcjonariat Obywatelski oraz kupna powierzchni reklamowych w opiniotwórczej prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz prasie branżowej o profilu gospodarczym i w Internecie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dla Ministerstwa Skarbu Państwa przez dom mediowy w zakresie przygotowania projektów reklam w ramach działań związanych z promocją oferty prywatyzacyjnej, prowadzeniem projektów edukacji ekonomicznej i kampanii społecznych promujących własność prywatną, prywatyzację, Akcjonariat Obywatelski oraz kupna powierzchni reklamowych w opiniotwórczej prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz prasie branżowej o profilu gospodarczym i w Internecie. 1) Przez reklamę należy rozumieć następujące formy promocji: reklamę tekstowo-graficzną, ogłoszenie, tekst sponsorowany, advertorial lub równoważny, reklamę internetową. 2) Przez przygotowywanie projektów reklam należy rozumieć przygotowanie kreacji reklamy (tekst, grafika, hasło reklamowe, zdjęcia, umiejscowienie logotypów), jej projektu (zaprojektowanie elementów wektorowych, zapewnienie materiału zdjęciowego w reklamie) i przygotowanie reklamy do druku lub publikacji w Internecie zgodnie ze specyfikacją wymaganą przez dany tytuł prasowy lub serwis internetowy. 3) Przez dom mediowy należy rozumieć wykonawcę usługi, który w ramach swojej działalności gospodarczej planuje i kupuje powierzchnię reklamową w mediach w imieniu Zamawiającego. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca świadczyć będzie również usługi doradcze w sprawie wyboru najkorzystniejszych terminów publikacji oraz tytułów prasowych i serwisów internetowych dla zleceń reklamowych Zamawiającego oraz będzie dostarczał Zamawiającemu badania skuteczności dotarcia z reklamami do grup docelowych. 3. Przedmiotowe zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w miarę zgłaszania przez Zamawiającego zapotrzebowania na projekt reklam i ich publikację przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do momentu wykorzystania budżetu przeznaczonego na ten cel. 4. Kody opisujące przedmiot zamówienia. Słownik CPV Słownictwo główne Główny przedmiot: Usługi reklamowe 79341000-6 5. WYKONAWCA może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie WYKONAWCA powierzy Podwykonawcom.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ SP. Z O.O.
- Fabryka Komunikacji Społecznej, Filtrowa 75/22, 02-032 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140400,00
Oferta z najniższą ceną: 140400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.