Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Jagiellońska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-010
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.grabowska@stary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://stary-teatr.bip-e.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43e85256-2dc1-4bde-9665-448711197a00
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://stary.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stary.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://stary.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): jak w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.282-02/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kampania outdoorowa na:
a) 20 nośnikach typu CLP (citylight premium) na wiatach przystankowych zlokalizowanych w Krakowie na terenie: pierścień Aleja 3 Wieszczów – Dietla – Westerplatte – Pawia – Warszawska - Nowy Kleparz; Planty oraz pierścień wokół Plant.
Zamawiający przewiduje 5 kampanii w następujących terminach:
16-30 kwietnia 2025 r.
1-15 czerwca 2025 r.
1-15 października 2025 r.
1-15 listopada 2025 r.
1-15 grudnia 2025 r.
b) 42 nośnikach citylight digital na wiatach przystankowych zlokalizowanych na terenie Krakowa. Zamawiający przewiduje 2 kampanie w następujących terminach:
16-30 maja 2025 r.
16-30 listopada 2025 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu zakresu świadczonej usługi o dodatkowe trzy kampanie na nośnikach typu CLP (20 citylightów premium) w terminach: 16-31 marca 2025 r., 1-15 styczeń 2026 r. i 1 - 15 lutego 2026 r. oraz o jedną dodatkową kampanię na 42 nośnikach citylight digital w terminie 1-15 marca 2025 r. Prawo opcji będzie realizowane na zasadach opisanych we wzorze umowy. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zamawiający wymaga, aby cena zamówienia objętego prawem opcji była taka sama jak dla zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania z prawa opcji odnośnie kampanii prowadzonych w miesiącu marcu 2025 r. Zamawiający dopuszcza rozpoczęcie kampanii 2 dni później niż termin wskazany jako termin rozpoczęcia kampanii, przy zachowaniu pełnego wynagrodzenia za zrealizowaną kampanię.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: atrakcyjność lokalizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kampania reklamowa na 5 słupach ogłoszeniowych typu okrąglak zlokalizowanych w Krakowie: obręb pierścienia Aleje 3 Wieszczów – Dietla – Westerplatte – Pawia – Warszawska - Nowy Kleparz, Planty (bez Rynku), pierścień wokół Plant, Park Kulturowy Stradom-Kazimierz.
Zamawiający przewiduje 7 kampanii w następujących terminach:
1-30 kwietnia 2025 r.
1-31 maja 2025 r.
1-30 czerwca 2025 r.
1-30 września 2025 r.
1-31października 2025 r.
1-30 listopada 2025 r.
1-31 grudnia 2025 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu zakresu świadczonej usługi o dodatkowe trzy kampanie na 5 słupach ogłoszeniowych w terminach: 1-31 marca 2025 r. 1-31 styczeń 2026 r. i 1-28 lutego 2026 r. Szczegółowy opis w załączniku A do SWZ. Prawo opcji będzie realizowane na zasadach opisanych we wzorze umowy. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zamawiający wymaga, aby cena zamówienia objętego prawem opcji była taka sama jak dla zamówienia podstawowego. W przypadku skorzystania z prawa opcji odnośnie kampanii prowadzonej w miesiącu marcu 2025 r. Zamawiający dopuszcza rozpoczęcie kampanii 2 dni później niż termin wskazany jako termin rozpoczęcia kampanii, przy zachowaniu pełnego wynagrodzenia za zrealizowaną kampanię.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Atrakcyjność lokalizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: świadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców w takim zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców w takim zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
jak w SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://stary.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-18 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2024, poz. 507 ze zmianami)INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa wielomodułowego, wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek do pomiarów absorbancji, fluorescencji i luminescencji dla IKiFP PAN (KAT-271-1/2025)
- zapewnienie m.nocleg.,m.parking.,sali konf.,sali konsult.,miejsca na realiz.usł. gastron.oraz realiz.usł.gastron. na potrzeby przepr.XXVII Ogólnop.Konf.Jakość w Op.Zdrow.w dn.22-23.05.2025r.w Krakowie
- Monitorowanie instalacji przeciwpożarowych w obiektach Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie - DE-dzp.272-065/25
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (2 części) - edycja 1/2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Przeprowadzenia kampanii outdoorowych: na nośnikach typu CLP (citylight premium)i citylight digital oraz na słupach ogłoszeniowych typu okrąglak na terenie Krakowa w podziale na dwie części
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Startuj z Pomysłem - InnoStart Hub Polska"
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.