eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług pralniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Warszawa: Świadczenie usług pralniczych
Numer ogłoszenia: 114654 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ, Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187190, fax 022 6187190.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praski.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Miejscem realizacji zamówienia jest Szpital Praski w Warszawie przy Al. Solidarności 67 2. Informacje dotyczące świadczenia usługi pralniczej zwanej dalej -usługą-: a) pranie bielizny odbywać się będzie na terenie Zamawiającego; b) świadczenie kompleksowej usługi pralniczej musi się odbywać zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia; Wykonawca bezwzględnie musi przestrzegać zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia dnia 10.11.2006r.; c) w zakres zamówienia pod nazwą -usługi pralnicze- wchodzi: · pranie, · płukanie przy użyciu płynu antyseptycznego · suszenie, · dezynfekcja, · prasowanie, · sortowanie, segregacja i pakowanie w worki foliowe (zgrzewane) poszczególnych asortymentów (po nie więcej niż 10 szt.) · transport bielizny fasonowej na wieszakach; d) maglowanie wymagane jest w przypadku bielizny pościelowej, operacyjnej, podkładów i ręczników, a prasowanie w przypadku bielizny fasonowej, chyba, że co innego wynika z zaleceń producenta odzieży czy bielizny ochronnej; e) usługa obejmuje następujący asortyment: · bluzy lekarskie · spodnie lekarskie · spódnice lekarskie · fartuchy lekarskie, sukienki · fartuchy chirurgiczne · bluzy, spodnie, spódnice, sukienki zielone · bluzy piżamowe · koszule płócienne · powłoki, prześcieradła, powłoczki · podkłady · ręczniki frotte · ręczniki płócienne · serwety operacyjne · szlafroki · pieluchy niemowlęce · kocyki, koce · worki do bielizny · pokrowce na poduszki · firany, zasłony · pokrowce płócienne na materace · pokrowce gumowe -impregnowane- na materace · peleryny, kurtki · poduszki, kołdry anilanowe · obrusy · mopy Orientacyjna ilość prania, zgodnie z przedstawionym powyżej wykazem asortymentowym wynosi: - około 11,6 ton miesięcznie - około 140 ton rocznie Pranie materacy - orientacyjna ilość prania materacy wynosi: - około 68 szt. miesięcznie - około 816 szt. rocznie Warunki realizacji usługi: - bielizna płaska, piżamy oraz koszule winny być maglowane - bielizna fasonowa, tj. odzież ochronna lekarzy i pielęgniarek, winna być prasowana na zestawach prasujących lub ręcznie - peleryny i kurtki winny być prasowane ręcznie; f) szacunkowa ilość bielizny pranej dla Zamawiającego - około 11 600 kg miesięcznie; g) sposób przekazywania bielizny brudnej i odbioru bielizny czystej: - przekazanie bielizny brudnej dokumentowane jest przez Zamawiającego na własnych drukach magazynowych (3 egz.) zawierających dane asortymentowo-ilościowe i wagę ogółu dostawy, z których jeden pozostaje u Zamawiającego a dwa przekazywane są Wykonawcy - Wykonawca każdorazowo potwierdza na dokumencie przyjęcie dostawy - Wykonawca ma prawo uczestniczyć - w magazynie Zamawiającego - w ważeniu bielizny brudnej jak również przeliczaniu ilości rzeczy danego asortymentu przekazywanych do prania - Wykonawca realizuje umowę w przeciągu 24 godzin (z wyłączeniem dni świątecznych i niedziel) - w przypadku kumulacji dni świątecznych przerwa w świadczeniu usługi nie może przekroczyć 48 godzin - Wykonawca na otrzymanych 2 egz. druku przyjęcia wpisuje ilość zwracanej bielizny czystej i przekazuje jeden wraz z dostawą zrealizowanej usługi Zamawiającemu - Zamawiający ma prawo do złożenia w ciągu 24 godzin reklamacji ilościowej i jakościowej zrealizowanej usługi (w przypadku dni świątecznych termin ulega wydłużeniu do pierwszego dnia roboczego po okresie przerwy) a Wykonawca ma obowiązek ustosunkowania się i realizacji zasadnych roszczeń w takim samym trybie i terminach h) Wykonawca winien świadczyć usługę prania bielizny na rzecz Zamawiającego w sposób ciągły, nie dezorganizujący jego pracy, o stałej godzinie (pomiędzy 11.00 a 14.00) uzgodnionej z Zamawiającym, i) Wykonawca zobowiązany jest stosować do prania detergenty zapewniające kompleksową dezynfekcję bielizny, skutecznie usuwające zabrudzenia, nie niszczące tkanin, j) Zleceniodawca zastrzega sobie prawo żądania jeden raz na kwartał badań mikrobiologicznych na czystość pranej bielizny oraz przeprowadzania takich badań w ramach kontroli wewnętrznej, k) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każde żądanie Zamawiającego zaktualizowane oceny warunków prania bielizny szpitalnej i środka transportu wystawione przez właściwe miejscowo organy SANEPID-u. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wizytowania pralni Wykonawcy (zarówno przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej obowiązywania) oraz nadzoru nad przestrzeganiem zasad postępowania w czasie przechowywania i transportu bielizny. 4. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych (SANEPID, PIP, GIS, BHP, wewnętrznych Szpitala i in.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 3 432,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy, 5. w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali m.in. jedną usługę prania szpitalnego o wartości min. 200 000 PLN netto; 6. dysponują pralnią spełniającą wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia - lecznictwa zamkniętego, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali, tj. stosowania oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z oddziałów noworodkowych i sal operacyjnych; 7. usługę prania wykonywać będą wyłącznie przy użyciu badanych i atestowanych środków piorących i dezynfekujących dopuszczonych do obrotu; 8. dysponują środkami transportu (min. 2 samochody) posiadającymi podział na strefę do przewozu bielizny czystej i brudnej, zaakceptowanymi przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną; 9. posiadają pralnię z automatycznym systemem dozowania środków piorących dezynfekujących, zapewniającym dozowanie odpowiedniej ilości środka co wyklucza możliwość pomyłki; 10. dysponują pralnią odpowiadającą wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r (Dz. U. z 2006r. Nr 213, poz. 1568), w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładów opieki zdrowotnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 ÷ 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych w oparciu o załączone dokumenty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. II. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje pralnią odpowiadającą wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10.11.2006r (Dz. U. z 2006r. Nr 213, poz. 1568), w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładów opieki zdrowotnej. 2. Wykaz usług (min. 1 usługa prania szpitalnego), wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (netto), przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W wykazie należy podać wartość netto wykonanych usług prania i prasowania. 3. Pozytywną opinię Państwowego Inspektoratu Sanitarno-Epidemiologicznego, iż pralnia spełnia wymagania w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia - lecznictwa zamkniętego, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali, tj. stosowania oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z oddziałów noworodkowych i sal operacyjnych, 4. Atesty i badania środków piorących i dezynfekujących, które będą używane w procesie prania i dezynfekcji bielizny pościelowej, odzieży szpitalnej i materaców, tj. wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Biobójczych, atest PZH oraz dodatkowo dla bielizny noworodkowej - pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka. 5. Pozytywną opinię sanitarną wydaną przez Powiatowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny dotyczącą środków transportu - min. 2 samochody. III. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty: 1. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 200 000,00 PLN. 2. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości min. 200 000,00 PLN. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych w oparciu o załączone dokumenty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. IV. W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca do oferty załączy: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - zał. nr 2 do SIWZ 3. Dowód wniesienia wadium-oryginał dokumentu, w przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 11.2.2 - 11.2.5 SIWZ, należy złożyć w kasie Szpitala Praskiego (pn-pt. 11.00-14.00), a kopię dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, załączyć do składanej oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 11.2.1), kopię przelewu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, należy załączyć do składanej oferty. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w ustawie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praski.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, AL. Solidarności 67 - bud. D pokój nr 4 - Dział Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ w Warszawie Al. Solidarności 67, budynek D pokój nr 12 - Biuro Organizacyjno-Prawne.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.