eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaRemont drogi leśnej DOBROPOL - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-09

Włodawa: Remont drogi leśnej DOBROPOL - etap I
Numer ogłoszenia: 114839 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa, Suszno, ul. Szpitalna 152A, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721441, fax 0-82 57-23-760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: lublin.lasy.gov.pl/wlodawa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi leśnej DOBROPOL - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie I etapu remontu drogi leśnej stanowiącej dojazd pożarowy nr 9 od km 4+250,00 do km 4+850,00 w leśnictwie Dobropol przebiegającej przez oddziały 188 i 199 - Szczegółowy zakres robót opisany jest w Specyfikacji technicznej robót drogowych udostępnionej na stronie internetowej zamawiającego oraz uproszczonym Projekcie technicznym remontu drogi wewnętrznej, który jest do wglądu w siedzibie Nadleśnictwa Włodawa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wysokość wadium 2200 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r, b) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: - posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie robót drogowych będących przedmiotem zamówienia, c) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty drogowe o podobnym charakterze i zakresie jak w niniejszym zamówieniu nie mniejszym jednak niż 50 tys. zł każda, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie. -d) dysponują kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia z zakresu specjalności drogowej, potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, -e)udzielą co najmniej 3 letniej nieodpłatnej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia f) w przypadku składnia oferty wspólnej Wykonawcy: - spełniają warunki z pkt od a do e a) oraz w zakresie gwarancji - każdy oddzielnie, - spełniają pozostałe warunki łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych robót drogowych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zamówień, - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - oświadczenie o udzielonej gwarancji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lublin.lasy.gov.pl/wlodawa

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Włodawa ul. Szpitalna 152 a, Suszno 22-200 Włodawa pok. 109 w cenie 15 zł./kpl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Szpitalna 152 a, Suszno 22-200 Włodawa pok. 109 (kasa).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.