Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-17
Kraków: Świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia 50 godzinnego seminarium zawodowego dla każdej z 27 grup nauczycieli szkół zawodowych (łącznie 560 osób) z 7 branż w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL) . Znak sprawy MSD-ZP/271/13/2013
Numer ogłoszenia: 114879 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia 50 godzinnego seminarium zawodowego dla każdej z 27 grup nauczycieli szkół zawodowych (łącznie 560 osób) z 7 branż w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL) . Znak sprawy MSD-ZP/271/13/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji i przeprowadzenia 50 godzinnego seminarium zawodowego dla każdej z 27 grup nauczycieli szkół zawodowych (łącznie 560 osób) z 7 branż w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL): a) branża społeczno - medyczna 30 osób b) branża mechaniczno - mechatroniczna 105 osób c) branża informatyczno - elektroniczna 90 osób d) branża usługowa 90 osób e) branża turystyczno - gastronomiczna 135 osób f) branża rolno - przetwórcza 40 osób g) branża budowlana 85 osób Zamawiający informuje, iż liczba osób w poszczególnych branżach może ulec zmianie przy zachowaniu łącznej ilości uczestników seminarium tj. 560 osób. 2. Usługa, o której mowa w ust.1 obejmuje realizację trzech zadań: 2.1. Zadanie 1 a) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć teoretycznych na uczelni - w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym - w ilości po 10 godzin dydaktycznych (1h=45 min) dla każdej z 27 grup, o których mowa w ust.1. w 7 branżach. Wykonawca winien podać w formularzu oferty nazwę uczelni dla każdej branży. b) Celem zajęć jest aktualizacja wiedzy teoretycznej w wybranych obszarach nauk dla wymienionych niżej grup branżowych nauczycieli zawodu. Wykonawca winien zapewnić miejsce wykładów, prowadzących oraz stosowne laboratoria dla danej grupy branżowej. Zajęcia muszą być przeprowadzone w soboty lub w niedziele. Ilość spotkań - maksymalnie 2 razy w ciągu 14 kolejnych dni kalendarzowych dla każdej grupy. Na terenie Małopolski dojazd uczestników we własnym zakresie. W przypadku zajęć na uczelni poza terenem Małopolski, Wykonawca pokrywa koszty podróży, wyżywienia i pobytu uczestników - w takim przypadku miejscem zbiórki grupy będzie dworzec PKP w Krakowie. c) Zadanie nr 1 winno zostać zrealizowane w miejscowości, w której znajduje się główna siedziba wskazanej przez Wykonawcę uczelni. d) Zajęcia winny zostać przeprowadzone w salach laboratoryjnych dla każdej z ww branż. e) W trakcie każdego dnia zajęć teoretycznych, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej jedną przerwę kawową - menu przerwy kawowej: kawa, herbata z dodatkami (śmietanka lub mleko do kawy oraz cytryna), woda mineralna (500 ml na osobę), soki owocowe (500 ml na osobę), kruche ciastka (min. 10 dkg/osobę). f) Wykonawca zapewni przy budynku uczelni bezpłatny parking dla uczestników. g) Do przeprowadzenia zajęć Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną - naukowych pracowników uczelni, o której mowa w pkt. a). 2.2. Zadanie 2 a) Zorganizowanie i przeprowadzenie praktyk zawodowych dla nauczycieli. Czas trwania praktyki wynosi po 20 godzin dydaktycznych dla każdej z 27 grup, o których mowa w ust.1. Celem zadania jest aktualizacja wiedzy pod kątem procesu technologicznego. b) Praktyki powinny być zorganizowane w przedsiębiorstwach stosujących najnowsze technologie przemysłowe na terenie Małopolski. Na terenie Małopolski dojazd uczestników we własnym zakresie. W przypadku organizacji praktyk poza terenem Małopolski, Wykonawca pokrywa koszty podróży i pobytu uczestników. W takim przypadku miejscem zbiórki grupy będzie dworzec PKP w Krakowie. Praktyka winna być przeprowadzona w ciągu 30 kolejnych dni dla każdej grupy. c) Wykonawca zapewni uczestnikom bezpłatny parking w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca przeprowadzania praktyk. d) Praktyki przeprowadzone zostaną pod kierunkiem pracowników przedsiębiorstwa, w którym będą się odbywały. 2.3. Zadanie 3 a) Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów metodycznych dla każdej z 27 grup, o których mowa w ust.1. Czas trwania warsztatów wynosi po 20 godzin dydaktycznych dla każdej grupy. b) Celem zadania jest wypracowanie materiałów metodyczno - dydaktycznych na podstawie zaktualizowanej wiedzy w trakcie zajęć na uczelni wyższej i praktykach. Każdy warsztat winien zakończyć się opracowaniem przez uczestników scenariusza zajęć lekcyjnych lub programu zajęć z uczniem. Scenariusze jak i programy mogą być opracowywane indywidualnie lub grupowo (przy założeniu, że grupa robocza może liczyć najwyżej 5 osób). c) Wszystkie zajęcia warsztatowe winne być przeprowadzone na terenie Małopolski. Zamawiający wskaże maksymalnie 27 miejscowości, w których mają odbyć się warsztaty, Wykonawca winien w tych miejscowościach zabezpieczyć salę warsztatową. Dojazd uczestników we własnym zakresie z zastrzeżeniem pkt.d). d) W przypadku gdy Wykonawca będzie chciał zorganizować warsztaty w miejscowościach, których odległość będzie przekraczała 20 km od miejscowości wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca winien zapewnić uczestnikom transport do tych miejscowości. Zamawiający przeprowadzi rekrutację uczestników i zorganizuje grupę (rekrutacja prowadzona będzie według miast powiatowych województwa małopolskiego). e) Zajęcia winny odbywać się w weekendy (piątek w godzinach popołudniowych, sobota i niedziela). Maksymalna wielkość każdej grupy to 25 osób. f) Zajęcia winny zostać przeprowadzone w salach wyposażonych w w projektor multimedialny, ekran, laptop, tablicę Flip-chart. Sale muszą być wyposażone w krzesła oraz stoły umożliwiające sporządzanie notatek. g) W trakcie każdego dnia zajęć warsztatowych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej dwie przerwy kawowe - menu przerwy kawowej: kawa, herbata z dodatkami (śmietanka lub mleko do kawy oraz cytryna), woda mineralna (500 ml na osobę), soki owocowe (500 ml na osobę), kruche ciastka (min. 10 dkg/osobę). h) Wykonawca zapewni przy budynku, gdzie przeprowadzone będą zajęcia, bezpłatny parking dla uczestników. i) Do przeprowadzenia zajęć Wykonawca zapewni kadrę spełniającą następujące wymagania: -Wykształcenie wyższe na poziomie co najmniej licencjata, -Przygotowanie pedagogiczne (wykształcenie pedagogiczne lub ukończony kurs kwalifikacyjny pedagogiczny) -Doświadczenie w opracowaniu programów, scenariuszy lekcji i prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli kształcenia zawodowego - co najmniej 3 letnie - na podstawie referencji, 3.Obowiązki Wykonawcy: a) Przygotowanie szczegółowego programu całego seminarium (dla każdej branży oddzielnie) na podstawie założeń zawartych w załączniku nr 1 do wzoru umowy (Ramowy Program Seminarium), harmonogramu szkolenia oraz scenariuszy zajęć. Szczegółowy program winien być opracowany według wzoru załączonego w załączniku nr 2 do wzoru umowy (programy seminarium dla poszczególnych branż). b) Zapewnienie kadry z kompetencjami do przeprowadzenia seminarium w przedmiotowym zakresie - zgodnie z założeniami wskazanymi w ust.2, c) Zapewnienie miejsca przeprowadzenia zajęć teoretycznych (zadanie nr 1), praktyk (zadanie nr 2) warsztatów (zadanie nr 3), d) Opracowanie i przekazanie uczestnikom szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych w zakresie każdego Zadania. e) Przekazanie Zamawiającemu programu seminarium, harmonogramu oraz scenariuszy zajęć w wersji elektronicznej i pisemnej celem akceptacji. f) Organizacja przerw kawowych - zgodnie z założeniami wskazanymi w ust.2, g) Pokrycie kosztów podróży dla uczestników na zajęcia i praktyki (lub organizacja przewozu) - zgodnie z założeniami wskazanymi w ust.2, h) Wykonanie dokumentacji kursu ( w tym fotograficznej - co najmniej 10 zdjęć z każdego zadania) i przekazanie jej (po zakończeniu szkolenia) do Zamawiającego, i) Bieżące informowanie Zamawiającego o problemach związanych z prawidłową realizację szkoleń, j) Wydanie stosownego certyfikatu o ukończeniu seminarium dla każdego uczestnika po zakończeniu realizacji zadania nr 3 dla jego grupy branżowej, k) Przygotowanie ankiety diagnostycznej i ewaluacyjnej seminarium. 4. Wymagania dotyczące opracowania scenariuszy zajęć: a) Zgodność treści z celami programu i celami szczegółowymi (operacyjnymi). b) Dostosowanie struktury zajęć (zakres treści, ich logiczny układ, czas trwania) do celów programu. c) Celowość doboru metod i form pracy. d) Przydatność przewidywanych efektów szkolenia dla pracy szkoły. e) Zgodność treści szkolenia ze stanem aktualnej wiedzy teoretycznej i praktycznej na dany temat. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy. 5.Kody CPV: Usługi niepriorytetowe na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i nie priorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68). 80530000-8..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8. Wadium. 8.1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł. ( pięć tysięcy złotych) 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu w formie bezgotówkowej tj. w formie polecenia przelewu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 98 1500 2282 1222 8000 1194 0000 Bank Zachodni WBK S.A. w Krakowie z dopiskiem: Wadium MSD- ZP/271/13/2013 8.4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku zamawiającego. 8.5.W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 8.2b-8.2e wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. 8.6.Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a)być wystawione na Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, b)zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, c)okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 8.7.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium. 8.8.Zamawiający informuje iż wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu stażu lub praktyki dla co najmniej 100 osób, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz usług- wzór załącznik nr 5 do specyfikacji i załączone dowody
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu stażu lub praktyki dla co najmniej 100 osób, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz usług- wzór załącznik nr 5 do specyfikacji i załączone dowody. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy;;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe wymagane dokumenty: 1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. podpisana przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lista podmiotów wraz z oświadczeniem należących do tej samej grupy kapitałowej (grupa kapitałowa w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy lub informacja w formie oświadczenia o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a lub 4b do specyfikacji. 3. pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany uczelni, o której mowa w §1 wzoru umowy pod warunkiem iż uczelnia wprowadzana w miejsce dotychczasowej spełnia wymogi określone w §1 ust.2 pkt.2.1 wzoru umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23,30-003 Kraków, pokój nr 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23,30-003 Kraków, pokój nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec = mistrz zawodowiec"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników i absolwentów OHP oraz młodzieży spoza OHP.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego szkolenia dla 7 osób bezrobotnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Podstawy księgowości + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.