To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-22
Poznań: Dostawa i uruchomienie urządzenia do cyfrowego druku w kolorze wraz z rocznym kontraktem serwisowym dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 114898 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81962 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie urządzenia do cyfrowego druku w kolorze wraz z rocznym kontraktem serwisowym dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Sprzedaż Zamawiającemu wraz z dostarczeniem do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego i uruchomieniem urządzenia do cyfrowego druku w kolorze zgodnie ze specyfikacją techniczno - cenową (załącznik nr 6). Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia jak i obsługę techniczną (kontrakt serwisowy) dostarczonego urządzenia przez okres 12 miesięcy (wg zapisu z pkt 4 SIWZ). 2.W skład przedmiotu zamówienia wchodzi również szkolenie w miejscu wskazanym w siedzibie Zamawiającego pracowników Zakładu Graficznego z zakresu obsługi urządzenia do cyfrowego druku w kolorze przez Wykonawcę (w ramach ceny urządzenia). Szkolenie powinno być przeprowadzone z wykorzystaniem dostarczonego urządzenia, w okresie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania protokołu dostawy i powinno trwać nie mniej niż 6 godzin. 3.Dostarczony zestaw / system produkcyjny do cyfrowego druku w kolorze (zwany dalej urządzeniem) powinien być kompletny, zdatny do użytku oraz musi spełniać wszystkie wymagania i parametry minimalne wymienione w specyfikacji technicznej. Zestaw ten musi być objęty roczną obsługą techniczną realizowaną zgodnie z kontraktem serwisowym stanowiącym część składową złożonej oferty. 4.Zakres kontraktu serwisowego - obsługi technicznej, którego koszt należy wyliczyć przyjmując zakładaną liczbę drukowanych na urządzeniu kolorowych stron formatu A4 na miesiąc równą 13 000 szt. i 12 000 szt. stron czarno - białych formatu A4 -zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Specyfikacja techniczno - cenowa. Wszelkiego typu koszty związane z realizacją kontraktu w tym: koszty materiałów, elementów oraz części urządzenia podlegających naturalnemu zużyciu, koszty ich dostawy, zwrotu, ubezpieczenia, odbioru opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych i częściach, koszty związane z zapewnieniem sprawności urządzenia, przeglądami okresowymi, w tym koszty elementów i części, ich dostawy i zwrot, odbiór zużytych / uszkodzonych części, dojazdu serwisantów do siedziby Zamawiającego, itp. muszą wchodzić w skład zaoferowanej ceny za wykonanie kontraktu serwisowego. 5.Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 7). 6.Zamawiający wymaga dostarczenia urządzenia spełniającego warunki oznakowania CE..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00 - Maszyny drukarskie 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- XSystem S.A., Ul. Julianowska 54 B, 91-473 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107426,23
Oferta z najniższą ceną: 103221,60 / Oferta z najwyższą ceną: 229075,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Mechaniczne zamiatanie ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Nowy Tomyśl.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 444 na odcinku Wisławka - Odolanów - Etap II.
- Dostawa artykułów dietetycznych
- Modernizacja (projekt i wykonanie) nadrzędnego systemu BMS w budynku Collegium Biologicum przy ul. Uniwersytetu Poznańskiego 6 w Poznaniu
- Wykonanie usługi cateringowej w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1), w ramach PS WPR 2023- 2027
- Przygotowanie i dostawa wyżywienia dla podopiecznych Centrum Wspierania Rodzin "Swoboda" w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.