eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa i uruchomienie urządzenia do cyfrowego druku w kolorze wraz z rocznym kontraktem serwisowym dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-27

Poznań: Dostawa i uruchomienie urządzenia do cyfrowego druku w kolorze wraz z rocznym kontraktem serwisowym dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 81962 - 2013; data zamieszczenia: 27.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu , al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie urządzenia do cyfrowego druku w kolorze wraz z rocznym kontraktem serwisowym dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Sprzedaż Zamawiającemu wraz z dostarczeniem do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego i uruchomieniem urządzenia do cyfrowego druku w kolorze zgodnie ze specyfikacją techniczno - cenową (załącznik nr 6). Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia jak i obsługę techniczną (kontrakt serwisowy) dostarczonego urządzenia przez okres 12 miesięcy (wg zapisu z pkt 4 SIWZ). 2.W skład przedmiotu zamówienia wchodzi również szkolenie w miejscu wskazanym w siedzibie Zamawiającego pracowników Zakładu Graficznego z zakresu obsługi urządzenia do cyfrowego druku w kolorze przez Wykonawcę (w ramach ceny urządzenia). Szkolenie powinno być przeprowadzone z wykorzystaniem dostarczonego urządzenia, w okresie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania protokołu dostawy i powinno trwać nie mniej niż 6 godzin. 3.Dostarczony zestaw / system produkcyjny do cyfrowego druku w kolorze (zwany dalej urządzeniem) powinien być kompletny, zdatny do użytku oraz musi spełniać wszystkie wymagania i parametry minimalne wymienione w specyfikacji technicznej. Zestaw ten musi być objęty roczną obsługą techniczną realizowaną zgodnie z kontraktem serwisowym stanowiącym część składową złożonej oferty. 4.Zakres kontraktu serwisowego - obsługi technicznej, którego koszt należy wyliczyć przyjmując zakładaną liczbę drukowanych na urządzeniu kolorowych stron formatu A4 na miesiąc równą 13 000 szt. i 12 000 szt. stron czarno - białych formatu A4 -zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Specyfikacja techniczno - cenowa. Wszelkiego typu koszty związane z realizacją kontraktu w tym: koszty materiałów, elementów oraz części urządzenia podlegających naturalnemu zużyciu, koszty ich dostawy, zwrotu, ubezpieczenia, odbioru opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych i częściach, koszty związane z zapewnieniem sprawności urządzenia, przeglądami okresowymi, w tym koszty elementów i części, ich dostawy i zwrot, odbiór zużytych / uszkodzonych części, dojazdu serwisantów do siedziby Zamawiającego, itp. muszą wchodzić w skład zaoferowanej ceny za wykonanie kontraktu serwisowego. 5.Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 7). 6.Zamawiający wymaga dostarczenia urządzenia spełniającego warunki oznakowania CE..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00 - Maszyny drukarskie 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 7 marca 2013 r., godz. 08:00 - w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 10901359 0000000035018918 lub wadium w formie poręczeń bankowych, lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PARP. 2. Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 3. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46. pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 7.1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony po potwierdzeniu przez Wykonawcę wykonania co najmniej jednej dostawy, instalacji i uruchomienia wraz z obsługą techniczną (usługą serwisową) urządzenia cyfrowego do druku w kolorze w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o wartości jednostkowej zamówienia (z kosztami obsługi technicznej) co najmniej 100 000,00 zł brutto. Wykonanie zamówienia należy potwierdzić referencjami potwierdzającymi jego należyte wykonanie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępo?waniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw zgodnych z wymaganiami określonymi w punkcie 7.1.2. Dla każdej wykazanej dostawy o wartości minimum 100 000,00 zł. brutto, należy podać nazwę Zamawiającego, wartość wykonanych dostaw z podziałem na wartość urządzenia oraz kontraktu serwisowego, daty wykonania a także typ dostarczonego urządzenia - załącznik nr 5. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy (co najmniej jedna) określone w punkcie 7.1.2 zostały wykonane należycie. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - załącznik nr 4 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, które zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.2 pkt. 5 ustawy należy przedłożyć oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 26 ust. 2d Pzp - załącznik nr 8 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. Deklarację zgodności oferowanego urządzenia, o której mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087, późn. zmianami). Wykonawca jest zwolniony od przedstawienia deklaracji zgodności, jeżeli oferowane urządzenie spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczone. Wykonawca oferujący takie urządzenie jest jednak zobowiązany dołączyć do oferty pisemne oświadczenie o tym, że oferowane urządzenie spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczone. Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do terminu składania ofert. Wypełniony i podpisany formularz z danymi technicznymi, cenami i gwarancjami na oferowane urządzenie oraz obsługę techniczną z kalkulacją wartości kontraktu serwisowego - specyfikacja techniczno - cenowa (załącznik nr 6 do SIWZ). Prospekty, foldery, itp. w wersji papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/ DVD w formacie PDF lub DOC) z wyróżnieniem cech równoważnych, poświadczające spełnianie wymagań Zamawiającego, pełnej funkcjonalności urządzenia do cyfrowego druku w kolorze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Cena za 12 miesięczny kontrakt serwisowy - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanego urządzenia drukującego do cyfrowego druku w kolorze w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) urządzenia z produkcji przez producenta a dostępne będzie urządzenie drukujące do cyfrowego druku w kolorze o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. urządzenie drukującego do cyfrowego druku w kolorze może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie urządzenia drukującego do cyfrowego druku w kolorze z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę dotyczącą dostarczanego urządzenia drukującego do cyfrowego druku w kolorze w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć takowego w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji dostawy i instalacji w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępne będzie urządzenie drukujące do cyfrowego druku w kolorze o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz że jego cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. zamienne urządzenie drukujące do cyfrowego druku w kolorze może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), d) zmianę terminów realizacji zamówienia, naprawy, świadczeń wynikających z kontraktu serwisowego stanowiącego składnik oferty z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, e) zmniejszenie zakresu obsługi technicznej - kontraktu serwisowego (ilości drukowanych stron) w ciągu 12 m-cy trwania umowy oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. Zamawiający nie przewiduje zmiany cen brutto w przypadku wzrostu stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/uczelnia/uczelnia-dla-firm/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pokój 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 08:00, miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, Kancelaria UEP pokój 016.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.