Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-23
Wrocław: 30/05/012 odpady
Numer ogłoszenia: 114919 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 30/05/012 odpady.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego - Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu usług w zakresie wywozu nie segregowanych odpadów komunalnych - stałych o kodzie 20 03 01: - przy ul. Grabiszyńskiej 105 - 156 kontenerów/rok o pojemności - 16 m3 - przy ul. Grabiszyńskiej 99 (Hotel Thorax) - 104 pojemniki/rok o pojemności 1100 litrów Wywóz odpadów komunalnych z posesji: - przy ul. Grabiszyńskiej 105 - 1 kontener 3 razy w tygodniu (w dni robocze - poniedziałek, środa, piątek) w godz. 8.00 - 14.00 - przy ul. Grabiszyńskiej 99 (Hotel Thorax) - 1 kontener 2 razy w tygodniu (w dni robocze - wtorek, piątek) w godz. 8.00 -14.00. ZADANIE 2 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego - Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, w Placówce Zamiejscowej w Obornikach Śląskich usług w zakresie wywozu nie segregowanych odpadów komunalnych - stałych o kodzie 20 03 01: - przy ul. Trzebnickiej 5 - budynek warsztatów; SM 1.1 m3 - 1 Kontener (52 kontenery/rok). - przy ul. Trzebnickiej 5 - Oddział Pulmonologiczny; SM 1.1 m3 - 2 Kontenery (104 kontenery/rok). - przy ul. Trzebnickiej 3 - Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy; SM 1.1 m3 - 1 Kontener, w okresie letnim możliwe w kontenery (64 kontenery/rok). - przy ul. Dunikowskiego 2-8 (Szpital Leśny); SM 1.1 m3 - 2 Kontenery (104 kontenery/rok). Wywóz odpadów komunalnych z pojemników SM 1.1 m3 powinien być dokonywany z częstotliwością jeden raz w tygodniu, w każdy czwartek w godz. 8.00 - 14.00 poza następującym wyjątkiem: W okresie letnim (od 11.06. do 31.08.) z Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul. Trzebnickiej 3 odpady komunalne mogą być odbierane 2 razy w tygodniu (w poniedziałki i czwartki) po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.50.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), usług w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - (zał.3 do siwz ). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże minimum jedną usługę, odpowiadającą swym rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i w wysokości 40 000zł brutto. W przypadku złożenia oferty wyłącznie na zadanie nr 2 wykonawca zobowiązany jest do wykazania minimum jednej usługi, odpowiadającą swym rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i w wysokości 10 000zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginał pełnomocnictwa (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu ( w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 2. wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. Dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame , tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Biuro Zamówień Publicznych(BZP) - pokój nr 6
Godziny pracy BZP: od poniedziałku do piątku w godz od 7:30 do 15:05
53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu Kancelaria - pokój nr 4 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 -Wrocław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego - Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu usług w zakresie wywozu nie segregowanych odpadów komunalnych - stałych o kodzie 20 03 01: - przy ul. Grabiszyńskiej 105 - 156 kontenerów/rok o pojemności - 16 m3 - przy ul. Grabiszyńskiej 99 (Hotel Thorax) - 104 pojemniki/rok o pojemności 1100 litrów Wywóz odpadów komunalnych z posesji: - przy ul. Grabiszyńskiej 105 - 1 kontener 3 razy w tygodniu (w dni robocze - poniedziałek, środa, piątek) w godz. 8.00 - 14.00 - przy ul. Grabiszyńskiej 99 (Hotel Thorax) - 1 kontener 2 razy w tygodniu (w dni robocze - wtorek, piątek) w godz. 8.00 -14.00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Oborniki Śląskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego - Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, w Placówce Zamiejscowej w Obornikach Śląskich usług w zakresie wywozu nie segregowanych odpadów komunalnych - stałych o kodzie 20 03 01: - przy ul. Trzebnickiej 5 - budynek warsztatów; SM 1.1 m3 - 1 Kontener (52 kontenery/rok). - przy ul. Trzebnickiej 5 - Oddział Pulmonologiczny; SM 1.1 m3 - 2 Kontenery (104 kontenery/rok). - przy ul. Trzebnickiej 3 - Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy; SM 1.1 m3 - 1 Kontener, w okresie letnim możliwe w kontenery (64 kontenery/rok). - przy ul. Dunikowskiego 2-8 (Szpital Leśny); SM 1.1 m3 - 2 Kontenery (104 kontenery/rok)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
- SZP/242-083/2025: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb jednostek Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA
- SZP/242-095/2025, Budowa Hali Magazynowej z zapleczem dydaktycznym dla Wydziału Mechaniczno-Energetycznego oraz wykonanie ogrodzenia i bramy wjazdowej na terenie kampusu Długa PWr
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów medycznych i żywnościowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- Usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz prowadzenie PSZOK z odbiorem odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów z miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Stary Targ
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rusinów
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.