Og³oszenie z dnia 2025-04-29
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych na terenie Gminy Pu³tusk
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Pu³tusk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377907
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pu³tusk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@pultusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pultusk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych na terenie Gminy Pu³tusk
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-03c85046-94b2-40d0-b41f-f3afe6d973e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00211158
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00026584/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych na terenie Gminy Pu³tusk.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.pultusk.pl/kategorie/90-zamowienia-publiczne-w-formie-przetargu?lang=PL3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.pultusk.pl/kategorie/90-zamowienia-publiczne-w-formie-przetargu?lang=PL
https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - ¶rodek komunikacji do sk³adania ofert
zzp@pultusk.pl - pozosta³a korespondencja prócz w/w
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania i odpowiedzi nale¿y kierowaæ drog± mailow± na adres zzp@pultusk.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomo¶ci numeru i/lub nazwy postêpowania). Wielko¶æ za³±czonego do pojedynczej wiadomo¶ci pliku nie mo¿e przekraczaæ 30 MB. Pytania mog± byæ kierowane równie¿ przez Platformê Przetargow± Gminy o której mowa poni¿ej.
3. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
4. Specyfikacja po³±czenia
Postêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy Pu³tusk: https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Gminy Pu³tusk: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy Pu³tusk.
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
• Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
5. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
Zgodnie z zapisami SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci, na których nie zamieszkuj± mieszkañcy, a powstaj± odpady komunalne, tj. z nieruchomo¶ci, na których znajduj± siê domki letniskowe lub innych nieruchomo¶ci wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi -za³±cznik Nr 1 do SWZ oraz istotne postanowienia umowy – za³±cznik Nr 2 (projekt umowy) do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy jednorazowy wywóz odpadów wielkogabarytowych w okresie trwania umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji zg³oszonej reklamacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX , oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, prowadzony przez Burmistrza Gminy Pu³tusk wynikaj±cy z art. 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399 ze zm.);
b) Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zezwolenie na zbieranie odpadów w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.);
c) Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zezwolenie na transport odpadów w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) lub równowa¿ny dokument potwierdzaj±cy posiadanie wymaganych uprawnieñ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy okre¶la w powy¿szym zakresie nastêpuj±ce warunki:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy
– w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na odbiorze odpadów komunalnych na rzecz w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, w sposób ci±g³y, przez okres minimum 6 miesiêcy o warto¶ci wykazanej us³ugi minimum 60 000,00 z³ brutto na dzieñ sk³adania ofert
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje potencja³em technicznym :
co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, jednak¿e w liczbie niezbêdnej do wykonywania us³ugi,
co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, jednak¿e w liczbie niezbêdnej do wykonywania us³ugi,
co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej, jednak¿e
w liczbie niezbêdnej do wykonywania us³ugi.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia mog± polegaæ
na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci
s± wymagane.
4. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia (o których mowa w ust. 2 pkt 2) i zrealizuje us³ugi
do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
5. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
(ust. 2 pkt 4 a i b) dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków przez Wykonawców.
6. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Potwierdzenie aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego - wzór stanowi Za³±cznik Nr 8 do SWZ.
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie dokument sk³ada ka¿dy Wykonawca. Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie , potwierdzaj±cy spe³nienie warunku w zakresie zdolno¶ci zawodowej – wzór stanowi Za³±cznik Nr 9 do SWZ). W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Dokument nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy
2. Dowody okre¶laj±ce, czy wykazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Dokument/-y nale¿y z³o¿yæ w jednej z poni¿szych postaci:
- dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego us³ugi by³y wykonane lub s± wykonywane – w przypadku gdy dokument zosta³ sporz±dzony w postaci elektronicznej,
- cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporz±dzonego w postaci papierowej po¶wiadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby, które ka¿dego z nich dotycz±. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz.
3. Wykaz urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o postawie do dysponowania tymi zasobami – wzór stanowi Za³±cznik Nr 10 do SWZ
4. Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
1) aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, prowadzony przez Burmistrza Gminy Pu³tusk wynikaj±cy z art. 9c ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1469 ze zm.);
2) zezwolenie na zbieranie odpadów w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.);
3) zezwolenie na transport odpadów w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.) lub równowa¿ny dokument potwierdzaj±cy posiadanie wymaganych uprawnieñ;
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ
i aktualno¶æ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Za³±cznik Nr 3 do SWZZobowi±zanie podmiotu trzeciego - je¶li dotyczy - Za³±cznik Nr 6 do SWZ
O¶wiadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia - je¶li dotyczy - Za³±cznik nr 7
Dowód wniesienia wadium
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub inny w³a¶ciwy rejestr - potwierdzaj±cy, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy (równie¿ Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie) jest umocowana do jego reprezentowania
Pe³nomocnictwo - je¶li dotyczy
Dokumenty zgodnie z wymaganiami SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, w wysoko¶ci : 1 500,00 z³ brutto2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2024r. poz. 419),
3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto zamawiaj±cego 73 1020 1592 0000 2702 0276 3597 z dopiskiem „wadium ZZP.271.5.2025”
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ ofertê wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie ni¿ w pieni±dzu jest Gmina Pu³tusk.
8. Wadium wniesione w formie gwarancji/porêczenia powinno zawieraæ klauzulê o gwarantowaniu wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne ¿±danie Gminy Pu³tusk. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczaæ z³o¿on± ofertê na ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od dnia sk³adania ofert.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1 – 5 ustawy Pzp .
10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Zgodnie z wymaganiami SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami projektu umowy oraz zgodnie z przepisami Pzp7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pultusk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-06
INNE PRZETARGI Z PU£TUSKA
wiêcej: przetargi w Pu³tusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odpady komunalne
- Usuwanie wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
- Odbiór odpadów medycznych i ¿ywno¶ciowych z jednostek i komórek organizacyjnych Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku
- Zamówienie na us³ugi usuniêcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawieraj±cych azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowos±deckiego.
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.