Ogłoszenie z dnia 2006-03-02
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Bytom: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4, do kontaktów: Izabela Chmiel - tel. 032 2810271 wew. 655, 502, Al. Legionów 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810271 do 79, fax 032 2810270, e-mail: szpital4zampub@op.pl, www.szpital4.bytom.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów leczniczych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 02.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów leczniczych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 07.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków dezynfekcyjnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.43.16.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 05.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatu. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.65.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatu. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.65.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 10.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa próżniowego systemu pobierania krwii. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.13.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: ponizej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów szewnych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.21. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 06.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa soczewek wewnątrzgałkowych i płynu wiskoelastycznego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.41.30.00, 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 11.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.00.00, 33.19.42.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych specjalistycznych. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.00.00, 33.15.00.00, 33.16.00.00, 33.17.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 12.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa koncentratu do hemodializy. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.15.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 11.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu do koronografii i koronaroplastyki. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.17.10, 33.11.17.30. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 12.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów do hemodializ. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.15.20, 33.18.12.00, 33.14.12.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 02.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb kliniki neurochirurgii i oddziału urazowo-ortopedycznego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.31.00, 33.18.41.00, 33.14.11.20. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 02.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa protez naczyniowych i sprzetu wewnątrznaczyniowego dla kliniki chirurgii naczyniowej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.42.00, 33.11.17.30. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów radiograficznych, fotochemicznych, kaset, ekrany wzmacniające dla zakładu radiologii. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.12.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzetu do embolizacji wewnątrzcaszkowej. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.17.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów dla centralnej sterylizacji. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.19.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 11.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa USG z dopplerem. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.11.22.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego (w tym: elektromiografu, lampa czołowa z lupą oraz źródło zimnego światła, wirówka laboratoryjna, ssaki elektryczne, pompa infuzyjna objętościowa, regenerator dializatorów, podgrzewacz płynów infuzyjnych, torba reanimacyjna z wyposażeniem, rejestratora holtera EKG). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.12.13.00, 33.19.00.00, 33.12.10.00, 33.16.21.00, 33.19.41.10. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 60 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia sal operacyjnych oraz sali pooperacyjnej (w tym: stoły operacyjne 3 sztuki z systemem wymiennych blatów, lampy operacyjne 3 sztuki, kolumny anestezjologiczne 3 sztuki, przewoźny aparat RTG do diagnostyki śródoperacyjnej z ramieniem C, podgrzewacz płynów infuzyjnych, zestaw do wykonywania znieczuleń metodą Biera, monitory pacjenta 4 sztuki, defibrylatory, respirator stacjonarny, respirator transportowy, pompy infuzyjne strzykawkowe 4 sztuki, ssaki elektryczne 2 sztuki, szyny "Modra" z osprzętem dla 4 stanowisk, wózek anastezjologiczny, wózki do przewożenia chorych o konstrukcji zapewniającej zmianę pozycji 4 sztuki). 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji Oryginalny kod CPV: 33.11.18.00 - Diagnostyczny system rentgenowski Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.18.00 - Diagnostyczny system rentgenowski Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: powyżej 130 000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 06.2006. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PZ/DZP/2006/2.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 20.02.2006.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
- "Dodatek nr 2 do Dokumentacji hydrogeologicznej Pompowni Głębinowej "Jan Kanty" "Centralnego Zakładu Odwadniania Kopalń" określającej warunki hydrogeologiczne dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Dostawa produktów spożywczych
- Dostawa wyrobów medycznych
- Usługa serwisu oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/Amms dla Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Remont cząstkowy nawierzchni jezdni asfaltem lanym na drogach Gminy Bytom w 2025r.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu AKTYWNA SZKOŁA 3
- Dostawa urządzeń obsługujących wystawę stałą w Galerii G9 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- Dostawa: laptopy, tablety, urządzenie wielofunkcyjne, monitory
- BUDOWA BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA FRAGMENTU BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA POWIATOWEGO W OŚWIĘCIMIU WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- dostawa produktów leczniczych.
- dostawa produktów leczniczych, środków do mycia, odkażania, dezynfekcji do Apteki Szpitalnej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.