Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Stara Kamienica: Remont dróg gminnych o numerach ewidencyjnych 57/3, 81, 176, 281, 355, 397/1, 404/2, 407/1, 412/1, 469, 486, 534
Numer ogłoszenia: 115069 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Starej Kamienicy, Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, tel. 075 7514337, fax 075 7514337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakamienica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych o numerach ewidencyjnych 57/3, 81, 176, 281, 355, 397/1, 404/2, 407/1, 412/1, 469, 486, 534.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowane prace remontowe mają na celu usunięcie skutków powodzi z 2006 roku W zakresie obecnych prac przewidziano wykonanie: 1.Remontu drogi gminnej nr 407/1 oraz 412/1 w Antonowie w tym: ETAP 1: korytowanie ze ścięciem nierówności do 10 cm - 259,3 m2, wykonanie przepustu z rur PEHD śr. 300 mm - długość 5,0 m wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 15 cm - 259,3 m2, wykonanie poboczy gruntowych 73,5 m2, ETAP 2: korytowanie ze ścięciem nierówności do 10 cm - 122 m2, wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 15 cm - 305,1 m2, wykonanie poboczy gruntowych 101,7 m2, Remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej drogi nr 397/1 w Antoniowie mieszanką mineralno - asfaltową grubość warstwy 5 cm - łączna powierzchnia uszkodzeń 57 m 2. 2. Remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej drogi nr 57/3 w Barcinku masą z betonu asfaltowego 0/12,8 grysowo żwirową grubość warstwy 6 cm. 3.Remontu drogi gminnej nr 281 w Chromcu polegającego na : Wyrównaniu i wyprofilowaniu starej nawierzchni drogi masą z betonu asfaltowego - 20 m2, Wykonanie dywanika bitumicznego z betonu asfaltowego, warstwa scieralna grub. 4 cm - 300 m2, 4.Remontu drogi gminnej nr 469 w Kopańcu w tym: ETAP 1 korytowanie na głębokość 15 cm na odcinku 150 m oraz 25 cm na odcinku 110 m z wywozem urobku na odległość 1 km, wykonanie przepustu z rur PEHD śr. 300 mm - długość 7,0 m wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 15 cm - 916 m2, wykonanie poboczy gruntowych jednostronnych szer. 0,50 na długości 260 m ETAP 2 oczyszczenie i uzupełnienie podbudowy tłuczniowej - 210 m2, korytowanie na głębokość 10 cm - 555 m2, skropienie nawierzchni tłuczniowej upłynnionym asfaltem - 210 m2, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - grubość 5 cm na powierzchni 210 m2, wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 15 cm - 555 m2, wykonanie poboczy gruntowych jednostronnych szer 0,50 na długości 260 m 5. Remontu drogi gminnej nr 534 w Kopańcu w tym: korytowanie ze ścięciem nierówności do 10 cm - 187,5 m2, wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 15 cm - 455 m2, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 455 m2, wykonanie poboczy gruntowych 125 m2 wykonanie poręczy mostowych 2 x 3,50 m 6.Remontu drogi gminnej nr 486 w Kopańcu w tym: korytowanie ze ścięciem nierówności do 10 cm - 112,5 m2, wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 15 cm - 260,4 m2, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 260,4 m2, wykonanie poboczy gruntowych 75 m2 wykonanie przepustu z rur PEHD śr 300 o długości 5,40 m, 7.Remontu drogi gminnej nr 404/2 w Kromnowie korytowanie ze ścięciem nierówności do 10 cm - 204 m2, wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 15 cm - 204 m2, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 469 m2, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna 265 m2, 8.Remontu drogi nr 355 w Kromnowie w tym: korytowanie ze ścięciem nierówności do 10 cm - 465 m2, wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 15 cm - 465 m2, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 465 m2, 9.Remontu drogi nr 176 w Małej Kamienicy w tym: korytowanie ze ścięciem nierówności do 10 cm - 200 m2, wykonanie nawierzchni tłuczniowej o grubości 15 cm - 600 m2, 10.Remontu drogi nr 81 w Małej Kamienicy w tym: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową - 84 m2, wykonanie ścianek czołowych na przepuście o średnicy rur 500 mm,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 000 zł słownie: trzy tysiące złotych 00 groszy) b/ Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3/gwarancjach bankowych, 4/gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). c/ Wadium należy wnieść na konto lub złożyć w siedzibie Zamawiającego do godz. 10.00 w dniu otwarcia ofert. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. d/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego BGŻ O/Jelenia Góra 90 2030 0045 1110 0000 0082 2500 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie określonym w ust. c znajdzie się na koncie Zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. e/ Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust 1 ustawy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi, do wy¬konania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz spełniają warunki dodatkowe jn. 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania ofertą; 2) udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 3) zapewnią po upływie każdych 12 miesięcy roku kalendarzowego w okresie gwarancji, licząc od dnia odbioru robót, przegląd gwarancyjny. Przegląd taki Wykonawca zorganizuje bez wezwania Zamawiającego i powiadomi go o tym fakcie pisemnie, minimum 14 dni przed terminem planowanego przeglądu. 4) posiadają doświadczenie w robotach drogowych polegających na wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat ( liczonych od dnia otwarcia ofert), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 tego typu roboty na kwotę nie niższą niż 25000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 3.Aktualnych oświadczeń, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ( jeśli dotyczy). 6. Dane dotyczące wykonawcy na potwierdzenie posiadanej przez niego niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowaniu potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykaz osób ( kadra kierownicza), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (załącznik nr 2 do oferty) b/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane ważne uprawnienia i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. c/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót badawczo-poszukiwawczych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 3 do oferty); 7. Dane dotyczące wykonawcy na potwierdzenie, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, (W przypadku wykonawców, którzy składają ofertę łączną Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez te podmioty polisy wystawionej łącznie na te podmioty). Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania ofertą. 8. Formularz oferty ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ 9. Dowód wpłaty/wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_stara_kamienica/wiadomosci/lista/7/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Starej Kamienicy 58-512 Stara Kamienica 41.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Starej Kamienicy 58-512 Stara Kamienica 41.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI STARA KAMIENICA
więcej: przetargi STARA KAMIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.