Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-31
Lublin: Wykonanie zamówienia dodatkowego na inwestycji realizowanej pn. Przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie wiaduktu kolejowego na ul. Kunickiego w Lublinie (droga wojewódzka nr 835)
Numer ogłoszenia: 115153 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego na inwestycji realizowanej pn. Przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie wiaduktu kolejowego na ul. Kunickiego w Lublinie (droga wojewódzka nr 835).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty branży drogowej: 1. Konstrukcja jezdni ul. Kunickiego: - rozebranie podbudowy kamiennej grubości około 25 cm - 745 m2, - mechaniczne wykonanie koryta głębokości 14 cm z odwozem urobku (obniżenie niwelety)- 1600 m2, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi - 1600 m2, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem 1,5MPa gr 14 cm - 1600 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubość 20 cm - 745 m2, - oczyszczanie warstw bitumicznych - 745 m2, - skropienie warstw bitumicznych - 745 m2, - podbudowa z betonu asfaltowego AC 22 P 14 cm - 745 m2, - warstwa wzmacniająca z siatki szklanej 100/100 kN - 1600 m2, 2. Konstrukcja jezdni ul. Garbarskiej i Pocztowej: - mechaniczne wykonanie koryta głębokości 14 cm z odwozem urobku (obniżenie niwelety) -740 m2, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi - 450 m2, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem 1,5MPa gr 14 cm - 740 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubość 20 cm - 450 m2, - oczyszczanie warstw bitumicznych - 450 m2, - skropienie warstw bitumicznych - 450 m2, - podbudowa z betonu asfaltowego AC 22 P 14 cm - 450 m2. 2) Wykonanie w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z przebudową ulic, 3) Obsługa geodezyjna prowadzonych robót, 4) Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 5) Prowadzenie dzienników budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 6) Przygotowanie rozliczeń końcowych robót i sporządzenie operatów kolaudacyjnych (w ilości po 3 egz.), które mają zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania. 7) Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
W dniu 19.10.2012 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie - Przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie wiaduktu kolejowego na ul. Kunickiego w Lublinie (droga wojewódzka nr 835). W dniu 14.11.2012 r. Zamawiający w wyniku rozstrzygnięcia w/w postępowania, zawarł umowę nr 376/ZDM/12 na realizację przedmiotowej inwestycji z STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków. W chwili obecnej na przedmiotowym zadaniu zachodzi potrzeba zlecenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wartość zamówienia podstawowego wynosi zgodnie z umową: 1 394 335,01 zł brutto. Wartość szacunkowa zamówienia dodatkowego wynosi 269 842,75 zł netto, w związku z czym nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty 1 394 335,01 zł brutto. W chwili obecnej na przedmiotowym zadaniu zachodzi potrzeba zlecenia zamówienia dodatkowego, które obejmować będzie wykonanie wymiany całej konstrukcji nawierzchni, a nie jak przewidywano w zamówieniu podstawowym jedynie warstw bitumicznych na części ul. Kunickiego oraz w ul. Garbarskiej. W związku ze znacznym obniżeniem niwelety pod wiaduktem i na dojazdach oraz ze względu na wysoki poziom wód gruntowych, który istniejące podłoże piaszczyste G1 zmienia na gorsze, nawodnione i wysadzinowe należy wykonać warstwę gruntu stabilizowanego spoiwem o Rm=1,5 MPa o grubości ok. 15 cm na całej szerokości korpusu drogowego. Na etapie udzielania zamówienia podstawowego okoliczności te nie były znane Zamawiającemu. Konieczności dokonania zmian w konstrukcji nawierzchni nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego, aż do chwili obecnego zaawansowania prac. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wykonanie wzmocnienia podłoża pod nawierzchnią jezdni ul. Kunickiego poprzez wykonanie stabilizacji podłoża lub wymianę istniejącej starej podbudowy na nową jest bezpośrednio uzależnione i konieczne do wykonania przed robotami wchodzącymi w zakres zamówienia podstawowego przez co są jego dopełnieniem (kontynuacją), a po zakończeniu współtworzyć będą jedną integralną, kompatybilną i funkcjonalną całość. Wykonanie prac powiązanych wymusza konieczność ich skoordynowania z robotami objętymi Umową, w ten sposób, że uprzednie wykonanie prac powiązanych warunkuje prawidłowe wykonanie umowy stąd konieczność ich realizacji przed tego samego wykonawcę, co warunkuje prawidłowe zakończenie zadania podstawowego. Mając na uwadze powyższe spełnione zostają wszystkie przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych i dlatego proponuje się zlecenie przedmiotowego zamówienia dodatkowego w trybie zamówienia z wolnej ręki, Wykonawcy będącemu stroną umowy podstawowej, zgodnie z wyżej cytowanym przepisem ustawy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
- Klub Malucha w Szczebrzeszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.