eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie zamówienia dodatkowego na inwestycji realizowanej pn. Przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie wiaduktu kolejowego na ul. Kunickiego w Lublinie (droga wojewódzka nr 835)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Lublin: Wykonanie zamówienia dodatkowego na inwestycji realizowanej pn. Przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie wiaduktu kolejowego na ul. Kunickiego w Lublinie (droga wojewódzka nr 835)
Numer ogłoszenia: 118055 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115153 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego na inwestycji realizowanej pn. Przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie wiaduktu kolejowego na ul. Kunickiego w Lublinie (droga wojewódzka nr 835).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty branży drogowej: 1. Konstrukcja jezdni ul. Kunickiego: - rozebranie podbudowy kamiennej grubości około 25 cm - 745 m2, - mechaniczne wykonanie koryta głębokości 14 cm z odwozem urobku (obniżenie niwelety)- 1600 m2, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi - 1600 m2, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem 1,5MPa gr 14 cm - 1600 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubość 20 cm - 745 m2, - oczyszczanie warstw bitumicznych - 745 m2, - skropienie warstw bitumicznych - 745 m2, - podbudowa z betonu asfaltowego AC 22 P 14 cm - 745 m2, - warstwa wzmacniająca z siatki szklanej 100/100 kN - 1600 m2, 2. Konstrukcja jezdni ul. Garbarskiej i Pocztowej: - mechaniczne wykonanie koryta głębokości 14 cm z odwozem urobku (obniżenie niwelety) -740 m2, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi - 450 m2, - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem 1,5MPa gr 14 cm - 740 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm grubość 20 cm - 450 m2, - oczyszczanie warstw bitumicznych - 450 m2, - skropienie warstw bitumicznych - 450 m2, - podbudowa z betonu asfaltowego AC 22 P 14 cm - 450 m2. 2) Wykonanie w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z przebudową ulic, 3) Obsługa geodezyjna prowadzonych robót, 4) Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 5) Prowadzenie dzienników budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 6) Przygotowanie rozliczeń końcowych robót i sporządzenie operatów kolaudacyjnych (w ilości po 3 egz.), które mają zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania. 7) Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 269842,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 330284,00

  • Oferta z najniższą ceną: 330284,00 / Oferta z najwyższą ceną: 330284,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 19.10.2012 r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie - Przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie wiaduktu kolejowego na ul. Kunickiego w Lublinie (droga wojewódzka nr 835). W dniu 14.11.2012 r. Zamawiający w wyniku rozstrzygnięcia w/w postępowania, zawarł umowę nr 376/ZDM/12 na realizację przedmiotowej inwestycji z STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków. W chwili obecnej na przedmiotowym zadaniu zachodzi potrzeba zlecenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wartość zamówienia podstawowego wynosi zgodnie z umową: 1 394 335,01 zł brutto. Wartość szacunkowa zamówienia dodatkowego wynosi 269 842,75 zł netto, w związku z czym nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty 1 394 335,01 zł brutto. W chwili obecnej na przedmiotowym zadaniu zachodzi potrzeba zlecenia zamówienia dodatkowego, które obejmować będzie wykonanie wymiany całej konstrukcji nawierzchni, a nie jak przewidywano w zamówieniu podstawowym jedynie warstw bitumicznych na części ul. Kunickiego oraz w ul. Garbarskiej. W związku ze znacznym obniżeniem niwelety pod wiaduktem i na dojazdach oraz ze względu na wysoki poziom wód gruntowych, który istniejące podłoże piaszczyste G1 zmienia na gorsze, nawodnione i wysadzinowe należy wykonać warstwę gruntu stabilizowanego spoiwem o Rm=1,5 MPa o grubości ok. 15 cm na całej szerokości korpusu drogowego. Na etapie udzielania zamówienia podstawowego okoliczności te nie były znane Zamawiającemu. Konieczności dokonania zmian w konstrukcji nawierzchni nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego, aż do chwili obecnego zaawansowania prac. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Wykonanie wzmocnienia podłoża pod nawierzchnią jezdni ul. Kunickiego poprzez wykonanie stabilizacji podłoża lub wymianę istniejącej starej podbudowy na nową jest bezpośrednio uzależnione i konieczne do wykonania przed robotami wchodzącymi w zakres zamówienia podstawowego przez co są jego dopełnieniem (kontynuacją), a po zakończeniu współtworzyć będą jedną integralną, kompatybilną i funkcjonalną całość. Wykonanie prac powiązanych wymusza konieczność ich skoordynowania z robotami objętymi Umową, w ten sposób, że uprzednie wykonanie prac powiązanych warunkuje prawidłowe wykonanie umowy stąd konieczność ich realizacji przed tego samego wykonawcę, co warunkuje prawidłowe zakończenie zadania podstawowego. Mając na uwadze powyższe spełnione zostają wszystkie przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych i dlatego proponuje się zlecenie przedmiotowego zamówienia dodatkowego w trybie zamówienia z wolnej ręki, Wykonawcy będącemu stroną umowy podstawowej, zgodnie z wyżej cytowanym przepisem ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.