Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-14
Gdańsk: kompleksowa obsługa zakupu i dostawy biletów pasażerskich
na międzynarodowe połączenia lotnicze dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 115183 - 2011; data zamieszczenia: 14.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa zakupu i dostawy biletów pasażerskich na międzynarodowe połączenia lotnicze dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH: Zamawiający, poprzez Departamenty Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, stosownie do bieżących potrzeb, przesyła Wykonawcy zapytanie o możliwości połączeń lotniczych na danej trasie w jednej z następujących form: fax lub droga elektroniczna (email), na numery fax lub adres poczty elektronicznej podanej przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca niezwłocznie prześle Zamawiającemu drogą elektroniczną (email) lub faxem, maksymalną dostępną, jednak nie mniejszą niż 3, ilość możliwych połączeń lotniczych, obsługiwanych przez minimum 3 różne linie lotnicze (w ofercie należy uwzględnić propozycje biletów w różnych przedziałach cenowych, w tym tzw. tanie linie lotnicze). Zamawiający dokona wyboru przelotu, następnie dokona bezkosztowej rezerwacji biletu. Po uzyskaniu zgody przełożonych, Zamawiający wykupi bilet na podstawie ww rezerwacji. 2) DOSTARCZENIE BILETÓW przez Wykonawcę drogą elektroniczną (e-mail) lub faxem w formie elektronicznej Zamawiającemu, na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 60 minut, od momentu wykupu biletu przez Zamawiającego. 3) ADMINISTROWANIE PRZEZ WYKONAWCĘ PROGRAMAMI LOJALNOŚCIOWYMI w imieniu Zamawiającego, tj.: - informowanie Zamawiającego o wprowadzeniu przez linie lotnicze programów lojalnościowych i zapoznanie Zamawiającego z ich szczegółami; - po zgłoszeniu przez Zamawiającego woli uczestnictwa w programie lojalnościowym, zalogowanie do programu za pośrednictwem Wykonawcy i administrowanie programem przez Wykonawcę (rejestracja wszystkich biletów zakupionych w biurach Wykonawcy, np. w programie LOT DLA FIRM, negocjowanie i wprowadzanie odpowiedniego identyfikacyjnego wpisu do zakładanych rezerwacji przelotów, np. w programie Skandynawskich Linii Lotniczych, występowanie do linii lotniczych w sprawie przyznawania szczególnych bonusów dla Zamawiającego za kształtowanie przelotów); - comiesięczne informowanie Zamawiającego, w formie raportu przesłanego drogą elektroniczną (email) lub faxem, o stanie punktacji w programach lojalnościowych, sposobach i czasie wykorzystania przysługujących Zamawiającemu bonusów, przy czym raport powinien zawierać wydruk z numeracją biletów, nazwiskami pasażerów, kierunkiem i datami podróży, wykorzystanej linii lotniczej, cenami biletów oraz wartością punktową (na życzenie Zamawiającego raport będzie mógł być skonfigurowany w inny sposób), ponadto raport powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego w terminie do 10-go dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego raport dotyczy; 4) POŚREDNICTWO W KONTAKCIE Z PRZEWOŹNIKAMI W SPRAWAC REKLAMACJI, dotyczących w szczególności: elastyczności warunków taryf, możliwości bezkosztowej zmiany terminu realizacji zamówienia, nazwiska pasażera lub rezygnacji z biletów (zwrotu biletów), zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną (email) na numery lub adres poczty elektronicznej podane przez Wykonawcę w ofercie, w tym informowanie Zamawiającego o trybie i przebiegu rozpatrywania reklamacji; 5) INFORMOWANIE ZAMAWIAJĄCEGO mailowo oraz telefonicznie (numer telefonu bezpośrednio do osoby wyjeżdżającej podany zostanie w momencie wykupu biletu) o ewentualnych zmianach w godzinach, numerach lotów, odwołaniu lotu z przyczyn losowych itp. niezwłocznie po uzyskaniu takiej informacji; 6) ZAPEWNIENIE OBSŁUGI Zamawiającego 24h-dobę przez 7 dni kalendarzowych w tygodniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
reprezentowanie wszystkich linii lotniczych zrzeszonych w IATA Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt III.4), na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie na kompleksową obsługę zakupu i dostawy biletów pasażerskich na międzynarodowe połączenia lotnicze, w którym wartość brutto biletów, dostarczonych na podstawie jednej umowy, wynosiła co najmniej 200 000 zł brutto - każda. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, podmiot ten musi być podwykonawcą w realizacji zamówienia we wskazanym zakresie. W przypadku z korzystania z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu, podmiot ten musi wykazać się żądaną ilością usług w tym zakresie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt III.4), na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt III.4), na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt III.4), na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt III.4), na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - termin możliwości bezkosztowej zmiany terminu realizacji zamówienia, nazwiska pasażera lub rezygnacji z biletów (zwrotu biletów) - 30
- 3 - termin dostawy biletu do siedziby Zamawiającego - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu. Zmiany umowy mogą dotyczyć: a. warunków płatności, b. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Zmiany, o których mowa w ust. 5 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności: a. w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, śmierć, b. w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woj-pomorskie.pl w Biuletynie Informacji Publicznej Zamówienia Publiczne i Ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Gdańsku,
ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Ogólna w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4A..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego
- USŁUGA REZERWACJI, ZAKUPU I DOSTAWY BILETÓW LOTNICZYCH DLA NOSPR
- Kompleksowa obsługa w zakresie sprzedaży biletów lotniczych i kolejowych międzynarodowych i krajowych, na przejazdy służbowe pracowników i artystów gościnnych Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
- Zakup biletów lotniczych
- Usługa kompleksowej organizacji wyjazdu na targi EXPO 2025 w Osace w terminie 12-21.05.2025r.
- Kompleksowa realizacja zamówienia w zakresie rezerwacji i sprzedaży krajowych oraz zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) biletów lotniczych
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.