To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-22
Gdańsk: kompleksowa obsługa zakupu i dostawy biletów pasażerskich
na międzynarodowe połączenia lotnicze dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 173813 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115183 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa zakupu i dostawy biletów pasażerskich na międzynarodowe połączenia lotnicze dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kompleksowa obsługa obejmuje: 1) SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH: Zamawiający, poprzez Departamenty Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, stosownie do bieżących potrzeb, przesyła Wykonawcy zapytanie o możliwości połączeń lotniczych na danej trasie w jednej z następujących form: fax lub droga elektroniczna (email), na numery fax lub adres poczty elektronicznej podanej przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca niezwłocznie prześle Zamawiającemu drogą elektroniczną (email) lub faxem, maksymalną dostępną, jednak nie mniejszą niż 3, ilość możliwych połączeń lotniczych, obsługiwanych przez minimum 3 różne linie lotnicze (w ofercie należy uwzględnić propozycje biletów w różnych przedziałach cenowych, w tym tzw. tanie linie lotnicze). Zamawiający dokona wyboru przelotu, następnie dokona bezkosztowej rezerwacji biletu. Po uzyskaniu zgody przełożonych, Zamawiający wykupi bilet na podstawie w/w rezerwacji. 2) DOSTARCZENIE BILETÓW przez Wykonawcę drogą elektroniczną (e-mail) lub faxem w formie elektronicznej Zamawiającemu, na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 60 minut, od momentu wykupu biletu przez Zamawiającego. 3) ADMINISTROWANIE PRZEZ WYKONAWCĘ PROGRAMAMI LOJALNOŚCIOWYMI w imieniu Zamawiającego, tj.: - informowanie Zamawiającego o wprowadzeniu przez linie lotnicze programów lojalnościowych i zapoznanie Zamawiającego z ich szczegółami; - po zgłoszeniu przez Zamawiającego woli uczestnictwa w programie lojalnościowym, zalogowanie do programu za pośrednictwem Wykonawcy i administrowanie programem przez Wykonawcę (rejestracja wszystkich biletów zakupionych w biurach Wykonawcy, np. w programie LOT DLA FIRM, negocjowanie i wprowadzanie odpowiedniego identyfikacyjnego wpisu do zakładanych rezerwacji przelotów, np. w programie Skandynawskich Linii Lotniczych, występowanie do linii lotniczych w sprawie przyznawania szczególnych bonusów dla Zamawiającego za kształtowanie przelotów); - comiesięczne informowanie Zamawiającego, w formie raportu przesłanego drogą elektroniczną (email) lub faxem, o stanie punktacji w programach lojalnościowych, sposobach i czasie wykorzystania przysługujących Zamawiającemu bonusów, przy czym raport powinien zawierać wydruk z numeracją biletów, nazwiskami pasażerów, kierunkiem i datami podróży, wykorzystanej linii lotniczej, cenami biletów oraz wartością punktową (na życzenie Zamawiającego raport będzie mógł być skonfigurowany w inny sposób), ponadto raport powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego w terminie do 10-go dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego raport dotyczy; 4) POŚREDNICTWO W KONTAKCIE Z PRZEWOŹNIKAMI W SPRAWAC REKLAMACJI, dotyczących w szczególności: elastyczności warunków taryf, możliwości bezkosztowej zmiany terminu realizacji zamówienia, nazwiska pasażera lub rezygnacji z biletów (zwrotu biletów), zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną (email) na numery lub adres poczty elektronicznej podane przez Wykonawcę w ofercie, w tym informowanie Zamawiającego o trybie i przebiegu rozpatrywania reklamacji; 5) INFORMOWANIE ZAMAWIAJĄCEGO mailowo oraz telefonicznie (numer telefonu bezpośrednio do osoby wyjeżdżającej podany zostanie w momencie wykupu biletu) o ewentualnych zmianach w godzinach, numerach lotów, odwołaniu lotu z przyczyn losowych itp. niezwłocznie po uzyskaniu takiej informacji; 6) ZAPEWNIENIE OBSŁUGI Zamawiającego 24h/dobę przez 7 dni kalendarzowych w tygodniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBAL AIRLINE SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GLOBAL AIRLINE SERVICES SP. Z O.O.
- GLOBAL AIRLINE SERVICES Sp. z o. o., ul. Narwik 10/6, 01-471 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 404000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8,00
Oferta z najniższą ceną: 8,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa samochodów skrzyniowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.
- Dostawa odczynników do badania genów fuzyjnych metodą analizy fragmentów oraz mutacji w genie IDH1/2 metodą qPCR dla UCK
- GUM2025ZP0012 - Dostawa aparatury do pomiaru danych biomedycznych, zamrażarki niskotemperaturowej, wytrząsarki typu Vortex - 3 pakiety.
- Dostawa kamery hiperspektralnej krótkiej podczerwieni (SWIR) wraz z wyposażeniem dla Katedry Geomorfologii i Geologii Czwartorzędu Uniwersytetu Gdańskiego
- Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i usług serwisowych w zakresie systemów klimatyzacji, wentylacji i kurtyn powietrznych zainstalowanych w budynkach UMWP
- "Zabezpieczenie medyczne imprez i kąpielisk morskich, odpowiednio organizowanych i administrowanych przez Gdański Ośrodek Sportu w roku 2025"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby IMP PAN
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego rezerwacji, sprzedaży i dostawy w formie, terminie oraz miejscu określonym przez Zamawiającego biletów lotniczych na zagraniczne wyjazdy służbowe dla wskazanych osób
- Usługi rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych dla pracowników Sieć Badawcza Łukasiewicz-Poznańskiego Instytutu Technologicznego
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.