eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyRealizacja usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-12

Puławy: Realizacja usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach.
Numer ogłoszenia: 115200 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach , ul. Lubelska 2G, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 0-81 8864096, faks 0-81 8864096.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie dwóch usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach. Zamówienie podzielono na dwie części: CZĘŚĆ I: KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO z napędem silnikowym - 12 osób; CZĘŚĆ II: KELNER - BARMAN - BARISTA-10 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają aktualny na dzień upływu terminu składania ofert wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz.U. z 2008r. Nr.69, poz. 415 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236 poz 2365 z późn. zm.).-DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA. Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załączonym wzorem nr 1 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi szkoleniowe w zakresie: dla CZĘŚCI I:   KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO; dla CZĘŚCI II: KELNER lub BARMAN lub BARISTA, w wyniku, których zostało przeszkolonych co najmniej 30 osób. Do wykazu Wykonawca musi załączyć dokument potwierdzający należytą realizację usług. Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie wykazu wykonanych usług - zgodnie z załączonym wzorem nr 4 do SIWZ - wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że do potrzeb przedmiotowego szkolenia będą dysponowali odpowiednimi warunkami lokalowymi i wyposażeniem dydaktycznym, tj.: dla CZĘŚCI I: KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO z napędem silnikowym A) DO CZĘŚCI TEORETYCZNEJ SZKOLENIA: Pomieszczeniem wykładowym, dostosowanym do potrzeb szkolenia uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanym do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w co najmniej: stoliki w ilości dostosowanej do ilości osób uczestniczących w szkoleniu;12 miejsc siedzących; tablicę lub flipchart; pomoce dydaktyczne (np. plansze, przezrocza, filmy, literaturę techniczną); zapleczem sanitarnym (toalety, umywalki). B) DO CZĘŚCI PRAKTYCZNEJ SZKOLENIA: Placem manewrowym uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, na którym osoby bezrobotne będą mogły samodzielnie, pod nadzorem osoby prowadzącej zajęcia, wykonywać prace określone programem szkolenia; co najmniej dwoma rodzajami wózków, w tym jezdniowym wózkiem podnośnikowym; zapleczem sanitarnym (toalety, umywalki). Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia - zgodnie z załączonym wzorem nr 5 do SIWZ - wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty. dla CZĘŚCI II - KELNER - BARMAN - BARISTA A) DO CZĘŚCI TEORETYCZNEJ SZKOLENIA: Pomieszczeniem wykładowym, dostosowanym do potrzeb szkolenia uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanym do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w co najmniej: stoliki w ilości dostosowanej do ilości osób uczestniczących w szkoleniu; 10 miejsc siedzących;tablicę lub flipchart; zapleczem sanitarnym (toalety, umywalki). B) DO CZĘŚCI PRAKTYCZNEJ SZKOLENIA: do modułu tematycznego Obsługa kasy fiskalnej: Pomieszczeniem wykładowym, dostosowanym do potrzeb szkolenia uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanym do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w co najmniej: stoliki w ilości dostosowanej do ilości osób uczestniczących w szkoleniu; 10 miejsc siedzących; tablicę lub flipchart; 10 kas fiskalnych, co najmniej trzech różnych typów, spełniających warunki techniczne określone w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 28.11.2008r. w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące oraz warunków ich stosowania (DZ. U. nr 212 poz.1338); do modułu tematycznego zajęcia praktyczne z zakresu pracy kelnera i barmana oraz wszystko o kawie: Pomieszczeniem dostosowanym do realizacji zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia uwzględniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, dostosowanym do liczby uczestników oraz potrzeb szkolenia, wyposażonym w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory tj. minimum: naczynia kuchenne (talerze, sztućce, szklanki, filiżanki, kieliszki różnego rodzaju itp).; minimum trzy ekspresy do kawy różnego typu, w tym co najmniej jeden ciśnieniowy; akcesoria do parzenia różnego rodzaju kaw (np. miarki do kawy, tamper, spieniacze do mleka, dzbanki); tace kelnerskie - 10 sztuk; shaker - 2 sztuki; zapaski kelnerskie - 10 sztuk. Urządzenia, akcesoria i przybory muszą być zabezpieczone w ilości umożliwiającej samodzielne wykonywanie prac określonych programem szkolenia każdemu uczestnikowi kursu. zapleczem sanitarnym (toalety, umywalki). Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia - zgodnie z załączonym wzorem nr 5 do SIWZ - wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że do potrzeb przedmiotowego szkolenia będą dysponowali: dla CZĘŚCI I: KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO z napędem silnikowym co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi: wykształcenie: min. średnie doświadczenie zawodowe: udokumentowane doświadczenie potwierdzające przeprowadzenie, co najmniej trzech szkoleń lub innych form kształcenia z zakresu KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z załączonym wzorem nr 6 do SIWZ. Wykonawca musi wyszczególnić w wykazie minimum dwie, maksymalnie pięć osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku wyszczególnienia większej liczby osób Zamawiający uwzględni jedynie pięć pierwszych wyszczególnionych w wykazie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty. dla CZĘŚCI II: KELNER - BARMAN - BARISTA co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi: wykształcenie: min. średnie doświadczenie zawodowe: udokumentowane doświadczenie potwierdzające przeprowadzenie, co najmniej dwóch szkoleń lub innych form kształcenia z zakresu: - KELNER - 1 osoba; BARMAN - 1 osoba; BARISTA - 1 osoba. Weryfikacja tego warunku następuje na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - zgodnie z załączonym wzorem nr 6 do SIWZ. Wykonawca musi wyszczególnić w wykazie minimum trzy, maksymalnie pięć osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku wyszczególnienia większej liczby osób Zamawiający uwzględni jedynie pięć pierwszych wyszczególnionych w wykazie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów 3. Program szkolenia 4. Preliminarz kursu zawierający wszystkie elementy składowe ceny wraz z podaniem ich wartości

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie przetargowej. 2. Zamawiający przekazuje wzór umowy, określającej warunki wykonania zamówienia formie załącznika nr 9 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w szczególnie uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze, niezależnych od wykonawcy za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) i dotyczyć mogą: A) osób prowadzących szkolenie, w następujących przypadkach: niewywiązywania się wykładowcy z obowiązków wynikających z umowy lub zerwania współpracy z Wykonawcą z przyczyn od niego niezależnych; udokumentowanej (potwierdzonej stosownym zaświadczeniem lekarskim) niezdolności do wykonywania pracy wskutek choroby lub opieki nad chorym członkiem rodziny lub pobytu w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej; konieczności stawienia się przed sądem lub organem administracji publicznej (potwierdzone stosownym wezwaniem) zdarzeń losowych, nagłej choroby lub śmierci wykładowcy; wystąpienia klęski żywiołowej (tj. powodzi, pożaru, osuwisk ziemi itp.), katastrofy lub wypadków uniemożliwiających wykładowcy dotarcie do miejsca odbywania szkolenia. B) godzin realizacji zajęć, w następujących przypadkach: nie możliwych do przewidzenia awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (np.: brak światła, awarie wodno-kanalizacyjne itp.); wystąpienia klęski żywiołowej (tj. powodzi, pożaru, osuwisk ziemi itp.), katastrofy lub wypadków uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia w określonych godzinach; uzasadnionej konieczności poprawienia warunków w zakresie bhp prowadzonego szkolenia; zdarzeń losowych, nagłej choroby lub śmierci wykładowcy; C) miejsca prowadzenia szkolenia, w następujących przypadkach: nie możliwych do przewidzenia usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (np.: brak światła, awarie wodno-kanalizacyjne itp.); wystąpienia klęski żywiołowej (tj. powodzi, pożaru, osuwisk ziemi itp.), katastrofy lub wypadków uniemożliwiających prawidłowe przeprowadzenie zajęć; Wypowiedzenia wynajmu lub użyczenia lokalu przez wynajmującego; uzasadnionej konieczności zmiany miejsca szkolenia ze względu na brak odpowiednich warunków bhp, o których wykonawca nie miał wiedzy. D) materiałów dydaktycznych przekazywanych nieodpłatnie uczestnikom szkolenia, w następujących przypadkach: wstrzymania przez dane wydawnictwo druku pozycji książkowej wskazanej przez Wykonawcę; braku możliwości zakupu (z przyczyn niezależnych od wykonawcy), wskazanych materiałów dydaktycznych; E) terminu rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, w następujących przypadkach: wystąpienia klęski żywiołowej (tj. powodzi, pożaru, osuwisk ziemi itp.), katastrofy lub wypadków uniemożliwiających rozpoczęcie lub zakończenie szkolenia w określonym przez Zamawiającego terminie; nie możliwych do przewidzenia awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (np.: brak światła, awarie wodno-kanalizacyjne itp.); zdarzeń losowych, nagłej choroby lub śmierci wykładowcy. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest: A) niezwłocznie zawiadomienie strony o zaistniałej okoliczności oraz złożenie na piśmie wniosku zawierającego: opis okoliczności, której zmiana dotyczy; uzasadnienie zmiany; propozycję zmiany, która musi być korzystna dla Zamawiającego i nie może być mniej korzystna niż określona w ofercie na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. B) Ocena przez Zamawiającego proponowanych zmian i podjęcie decyzji o ich słuszności. C) Podpisanie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach, ul. Lubelska 2G, 24-100 Puławy województwo lubelskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach, ul. Lubelska 2G, 24-100 Puławy województwo lubelskie (pok. 205).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO z napędem silnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja usługi szkoleniowych dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach z zakresu KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO z napędem silnikowym. Liczba uczestników szkolenia: 12 osób. Liczba godzin szkolenia: 124 godziny zajęć ogółem, 79 godzin na jednego uczestnika..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KELNER-BARMAN-BARISTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Puławach z zakresu KELNER-BARMAN-BARISTA. Liczba uczestników szkolenia: 10 osób. Liczba godzin szkolenia: 180.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.