Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W SKARŻYSKU-KAMIENNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Warszawy 11
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zse.sekretariat@zseskarzysko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zseskarzysko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Robert Kozubek
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572785703
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Św. Leonarda 1/28
1.11.4.) Miejscowość: Kielce
1.11.5.) Kod pocztowy: 25-311
1.11.6.) Województwo: świętokrzyskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.11.9.) Numer telefonu: 509343811
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@adwokat-kozubek.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.adwokat-kozubek.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0ab487f-e453-4ea2-a08f-d02bdcf4e2df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00479751/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Skarżyski Ekonomik (od)ważny na lokalnym rynku pracy!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0ab487f-e453-4ea2-a08f-d02bdcf4e2df3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: platforma E-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
2. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia
bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: platforma E-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3. Link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia: podany w SWZ.
4. Postępowania można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj
postępowania/konkursy”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca”. E-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (dalej Platforma). . Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i
warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług
Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny
pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum
Pomocy”. 9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną
treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). Szczegółowe wymagania techniczne zawiera Sekcja X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zespół Szkół Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Skarżysku-Kamiennej, ul. Powstańców Warszawy 11, 26-110 Skarżysko-Kamienna;
2) kontakt do Inspektora Danych Osobowych – Izabela Kowalska, e-mail: izabela.kowalska@skarzysko.powiat.pl, tel. nr: 41/3953053;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych”;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy – PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy – PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy - PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy – PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) w przypadku uznania, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531-03-00, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSE.5.2024/FEŚ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych, będących uczestnikami projektu „Skarżyski Ekonomik (od)ważny na lokalnym rynku pracy!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 - Część nr 1: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych (stacjonarnych) podnoszących kompetencje dla uczniów na kierunku Technik Hotelarstwa
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wg. kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odroczonej płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne - zatrudnienie do realizacji zamówienia osób bezrobotnych lub osób do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia posiadających status osoby poszukującej pracy i pozostającej bez zatrudnienia lub osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych, będących uczestnikami projektu „Skarżyski Ekonomik (od)ważny na lokalnym rynku pracy!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 - Część nr 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych (stacjonarnych) podnoszących kompetencje dla uczniów na kierunku Technik Ekonomista i Technik Rachunkowości oraz Technik Spedytor
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wg. kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odroczonej płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne - zatrudnienie do realizacji zamówienia osób bezrobotnych lub osób do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia posiadających status osoby poszukującej pracy i pozostającej bez zatrudnienia lub osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych, będących uczestnikami projektu „Skarżyski Ekonomik (od)ważny na lokalnym rynku pracy!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 - Część nr 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie stacjonarnego kwalifikacyjnego kursu zawodowego z zakresu obsługi wózków jezdniowych z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z egzaminem UDT dla uczniów na kierunku Technik Spedytor
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wg. kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odroczonej płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne - zatrudnienie do realizacji zamówienia osób bezrobotnych lub osób do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia posiadających status osoby poszukującej pracy i pozostającej bez zatrudnienia lub osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych, będących uczestnikami projektu „Skarżyski Ekonomik (od)ważny na lokalnym rynku pracy!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 - Część nr 4: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych podnoszących kompetencje dla uczniów (stacjonarne) i nauczycieli przedmiotów zawodowych (online) na kierunku Technik Informatyk
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wg. kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odroczonej płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne - zatrudnienie do realizacji zamówienia osób bezrobotnych lub osób do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia posiadających status osoby poszukującej pracy i pozostającej bez zatrudnienia lub osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych, będących uczestnikami projektu „Skarżyski Ekonomik (od)ważny na lokalnym rynku pracy!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 - Część nr 5: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych (stacjonarnych) podnoszących kompetencje dla uczniów na kierunku Technik Reklamy
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wg. kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin odroczonej płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne - zatrudnienie do realizacji zamówienia osób bezrobotnych lub osób do 30 roku życia lub po ukończeniu 50 roku życia posiadających status osoby poszukującej pracy i pozostającej bez zatrudnienia lub osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Część nr 1:min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie co najmniej średnie (dyplom technika żywienia i usług gastronomicznych lub usług kelnerskich lub innego pokrewnego zawodu) i/lub ukończony kurs barmański min. I stopnia, oraz
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 60 godzin przeprowadzonych szkoleń i kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanych w ramach szkolenia;
szkolenie 2: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie co najmniej średnie (dyplom technika żywienia i usług gastronomicznych lub usług kelnerskich lub innego pokrewnego zawodu) i/lub ukończony kurs baristy min. I stopnia, a także
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 60 godzin przeprowadzonych szkoleń i kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
szkolenie 3: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie średnie (dyplom technika hotelarstwa, żywienia i usług gastronomicznych, usług kelnerskich lub innego pokrewnego zawodu) lub wyższe z zakresu nauk społecznych oraz co najmniej 3 ukończone szkolenia/kursy z zakresu organizacji i koordynacji imprez okolicznościowych, a także
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 60 godzin przeprowadzonych szkoleń i kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
szkolenie 4: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie średnie (dyplom technika hotelarstwa, organizacji turystyki lub innego pokrewnego zawodu) lub wyższe z zakresu nauk społecznych oraz co najmniej 3 ukończone szkolenia/kursy z zakresu animowania wolnego czasu oraz prowadzenia i organizacji różnego rodzaju zajęć rekreacyjnych, sportowych oraz artystycznych, a także
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 60 godzin przeprowadzonych szkoleń/kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
Część nr 2:
szkolenie 1: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie średnie (dyplom technika ekonomista lub rachunkowości lub innego pokrewnego zawodu) lub wyższe z zakresu nauk społecznych oraz studia podyplomowe z zakresu ekonomii/finansów/rachunkowości ekonomia lub pokrewne, a także
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 60 godzin przeprowadzonych szkoleń/kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
szkolenie 2: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie średnie (dyplom technika spedytora lub logistyka lub innego pokrewnego zawodu) lub wyższe z zakresu nauk społecznych lub inżynieryjno-technicznych oraz studia podyplomowe z zakresu: logistyki/transport i spedycja lub pokrewne, a także
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 60 godzin przeprowadzonych szkoleń/kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
Część nr 3:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował doświadczeniem w wykonaniu usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia/kursu w przedmiocie obsługi wózków jezdniowych z mechanicznym napędem podnoszenia, zakończonego egzaminem UDT kategorii 2 WJO (dawnej II WJO). Przez jedną usługę należy rozumieć usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy;
Część nr 4:
szkolenie 1: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie średnie (dyplom technika informatyka lub programisty lub innego pokrewnego zawodu) lub wyższe z zakresu nauk ścisłych lub inżynieryjno-technicznych oraz studia podyplomowe z zakresu: informatyka/programowanie lub pokrewne, a także
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 100 godzin przeprowadzonych szkoleń/kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
szkolenie 2: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie średnie (dyplom technika informatyka lub programisty lub grafiki i poligrafii cyfrowej lub innego pokrewnego zawodu) lub wyższe z zakresu nauk ścisłych lub inżynieryjno-technicznych oraz studia podyplomowe z zakresu informatyka/programowanie lub pokrewne, a także
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 100 godzin przeprowadzonych szkoleń/kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
szkolenie 3: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie średnie (dyplom technika informatyka lub programisty lub innego pokrewnego zawodu) lub wyższe z zakresu nauk ścisłych lub inżynieryjno-technicznych oraz studia podyplomowe z zakresu informatyka/programowanie lub pokrewne, a także
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 60 godzin przeprowadzonych szkoleń/kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
szkolenie 4: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie średnie (dyplom technika informatyka lub programisty lub grafiki i poligrafii cyfrowej lub innego pokrewnego zawodu) lub wyższe z zakresu nauk ścisłych lub inżynieryjno-technicznych oraz studia podyplomowe z zakresu: informatyka/programowanie lub pokrewne, a także
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 60 godzin przeprowadzonych szkoleń/kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
Część nr 5:
szkolenie 1: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie co najmniej średnie (dyplom technika reklamy, grafiki i poligrafii cyfrowej lub innego pokrewnego zawodu) lub co najmniej 3 ukończone szkolenia/kursy z zakresu filmowania i fotografowania dronami, a także
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 60 godzin przeprowadzonych szkoleń/kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
szkolenie 2: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie co najmniej średnie (dyplom technika reklamy, grafiki i poligrafii cyfrowej lub innego pokrewnego zawodu) lub co najmniej 3 ukończone szkolenia/kursy z zakresu filmowania i montażu filmów, a także
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 60 godzin przeprowadzonych szkole/kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
szkolenie 3: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie co najmniej średnie (dyplom technika reklamy, grafiki i poligrafii cyfrowej lub innego pokrewnego zawodu) lub co najmniej 3 ukończone szkolenia/kursy z zakresu fotografii reklamowej, a także
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 60 godzin przeprowadzonych szkoleń/kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
szkolenie 4: min. 1 trener posiadający:
- wykształcenie co najmniej średnie (dyplom technika reklamy, grafiki i poligrafii cyfrowej, procesów drukowania lub innego pokrewnego zawodu) lub co najmniej 3 ukończone szkolenia/kursy z zakresu obróbki cyfrowej obrazu, a także
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe przez okres co najmniej 24 miesięcy w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, w każdym miesiącu tego okresu, w sposób nieprzerwany lub min. 60 godzin przeprowadzonych szkoleń/kursów w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - w obszarze tematycznym podejmowanym w ramach szkolenia;
Dla części nr 1-5: trenerzy nie karani w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV KK, w art. 189a i art. 207 KK i w ustawie z dnia 29.07.2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przep. prawa obcego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonych w Sekcji VI SWZ, Zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów:
a) oświadczenia potwierdzającego aktualność oświadczeń wstępnych; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 12 do SWZ;
b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 9 do SWZ;
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jej złożeniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy-PZP;
d) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne skazania prawomocnego za przestępstwa, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy-PZP i skazania prawomocnie za przestępstwa, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy-PZP, członków organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólników w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta, albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; wzór oświadczenia stanowi zał. nr 10 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od wykonawcy następujących dokumentów:
a) dla części nr 1, 2, 3, 4, 5 – wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 8a do SWZ;
b) dla części nr 3 – wykaz usług z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 8b do SWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Brak5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym – zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.9) Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty (treści oferty) wykonawca powinien dołączyć:
a) oświadczenia wstępne, o których mowa w Sekcji VII pkt. 1 lit. a i b SWZ. Wzór oświadczeń stanowi zał. nr 4 i 6 do SWZ;
b) zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 118 ustawy-PZP, do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, którego wzór stanowi zał. nr 11 do SWZ – jeśli wykonawca będzie polegał na zasobach tego podmiotu;
c) oświadczenie podmiotu trzeciego, na którego zdolności lub sytuacji polega wykonawca, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 5 do SWZ – jeśli wykonawca będzie polegał na zasobach tego podmiotu;
d) oświadczenia podmiotu trzeciego, na którego zdolności lub sytuacji polega wykonawca, o braku podstaw do wykluczenia według wzoru - zał. nr 7 do SWZ – jeśli wykonawca będzie polegał na zasobach tego podmiotu;
e) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, według wzoru – zał. nr 14 do SWZ – jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie;
f) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnica przedsiębiorstwa;
g) pełnomocnictwo do podpisania oferty – o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych w niniejszym postępowaniu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne), oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy-PZP, w tym:a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy-PZP wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo;
b) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 14 do SWZ;
c) oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 lit. a i b Sekcji VII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ i wzoru umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-24 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Cena bruttoLiczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
Termin odroczonej płatności
Termin odroczonej płatności 21 dni – oferta otrzyma 20 pkt.
Termin odroczonej płatności 14 dni – oferta otrzyma 10 pkt.
Termin odroczonej płatności 7 dni – oferta otrzyma 0 pkt.
Najkrótszy termin odroczonej płatności to 7 dni. Najdłuższy termin odroczonej płatności to 21 dni. Zaoferowanie krótszego terminu odroczonej płatności spowoduje, że oferta zostanie odrzucona. Zaoferowanie innych terminów odroczonej płatności niż wskazane powyżej spowoduje, że oferta otrzyma 0 pkt.
Kryterium aspekt społeczny opisany w SWZ, z uwagi na ograniczoną liczbę znaków.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z
podstaw, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy-PZP.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (j.t. Dz.U. z 2024 r., poz. 507) – dalej
„ustawa”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r, o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia
24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Z postępowania wykluczeniu zostaną również wykonawcy, o których mowa w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr
2022/5764 z dnia 08 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków
ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej w roku 2024/25
- "Zorganizowanie, prowadzenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Skarżyska-Kamiennej wraz z zagospodarowaniem zebranych odpadów"
- Świadczenie w 2025 r. Usług pocztowych w obrocie krajowym (tj. Lokalnym - Powiat Skarżyski i krajowym obszar całej Polski) dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- Realizacja warsztatów i wsparcia merytorycznego dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.