eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Termomodernizacja budynku - wymiana okien w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie przy ul. Staszica 19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Piaseczno: Termomodernizacja budynku - wymiana okien w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie przy ul. Staszica 19
Numer ogłoszenia: 115294 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, ul. Staszica 19, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7567243, fax 022 7569815.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppsppiaseczno.binp.info
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://kppsppiaseczno.binp.info/kppsppiaseczno/?id=84&p_id=34

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku - wymiana okien w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie przy ul. Staszica 19.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana okien (79 szt.) w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie przy ul. Staszica 19, zgodnie z wymogami inwestora i dokumentacją projektową

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (w tym kierownik budowy z uprawnieniami w branży budowlanej), wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością (o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł) robotom budowlanym stanowiącym główny przedmiot zamówienia (tj. wymiana okien) i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, 5. podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie i udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres 5 lat. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta wykonawcy złożona na formularzu ofertowym (załącznik do SIWZ nr 1) zawierająca cenę ryczałtową brutto (z podatkiem VAT) za wykonanie zamówienia, cenę netto i należny podatek VAT, termin wykonania (ilość dni od daty podpisania umowy), 2) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i opisu przedmiotu zamówienia, z załączonymi dokumentami: aprobaty techniczne, świadectwa zgodności, certyfikaty, dopuszczenia i atesty wymienione w Warunkach Technicznych 3) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - wzór: załączniki nr 4 i nr 5, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego wykonawcę), 4) dowód wniesienia wadium, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty powyższe muszą być złożone przez każdego wykonawcę), 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, wraz z jej uprawnieniami w branży budowlanej do wykonywania tej funkcji (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie), 7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie). Zamawiający za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością uzna tylko te roboty, umieszczone w wykazie które mają zbliżony rodzaj robót (remont /termomodernizacja z wymianą okien, wymiana okien) o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł oraz posiadają załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 8) oświadczenie o gotowości podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego wykonawcę lub pełnomocnika) oraz parafowany druk projektu umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppsppiaseczno.binp.info/kppsppiaseczno/?id=84&p_id=34

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie ul. Staszica 19 05 - 500 Piaseczno..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piasecznie 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, kancelaria (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.