Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c0b85e9-7998-4b4e-b109-2a29d82978fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8c0b85e9-7998-4b4e-b109-2a29d82978fe3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie Zamawiającemu oferty (a także jej wycofanie) odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zakładka „Oferty/wnioski”).
2. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
3. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w postępowaniu, w sprawach innych niż składanie oferty np. składanie
Zamawiającemu wniosków o wyjaśnienie SWZ odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu:
1) Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”) lub
2) poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”, o których mowa w ust 3 pkt 1 powyżej,
wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej to 100 MB
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca chcący wziąć udział w
postępowaniu, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl, oraz informacje zamieszczone w zakładce ”Centrum
Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporządzenia i przekazania ofert, innych oświadczeń i dokumentów wymaganych
w niniejszym postępowaniu na podstawie SWZ musi być zgody z wymaganiami określonymi w:
1) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), zw. dalej „rozporządzeniem w spr. wymagań dla dokumentów
elektronicznych”,
2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23.12.2020r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
4. Ofertę oraz inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia w spr. wymagań dla dokumentów
elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady
Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
5. Ofertę oraz inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu
elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w
postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
jako załącznik) lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”.
7. Jeżeli przekazywane dokumenty elektroniczne, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych
informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczanym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku
„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
8. Formularze do komunikacji (na Platformie e-Zamówienia) umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk
„dodaj załącznik”).
9. Możliwość korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-
Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do
zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Wskazana w sekcji III.3.5) ogłoszenia poczta e-mail po stronie Zamawiającego jest standardową pocztą elektroniczną (Office365
lub też znana pn. Microsoft365).
11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e–Zamówienia.
12. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia możliwe jest po zaakceptowaniu Regulaminu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została podana w Załączniku nr 1 SWZ (zob. również dział II SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z klauzulą informacyjną RODO (Załącznik nr 1 SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/WI/229/230/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien wraz z malowaniem pomieszczeń na Wydziale Informatyki, zlokalizowanym przy ul. Żołnierskiej 49 w Szczecinie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają określonyw ramach art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP warunek dotyczący zdolności zawodowej do należytego wykonania niniejszego zamówienia, tj. wykażą Zamawiającemu, że dysponują odpowiednim, tj. na poziomie określonym w ust. 2 poniżej, doświadczeniem zawodowym.
2. Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 3 i 4 niniejszego działu, Zamawiający uzna wskazany w ustępie powyższym warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu fakt wykonania dwóch robót budowlanych (każda zwana dalej jako „ROBOTA” a więcej niż jedna jako „ROBOTY”), spełniających dodatkowo następujące cechy:
1) Każda z dwóch ROBÓT była prowadzona na podstawie odrębnie zawartej umowy i w ramach tej umowy została wykonana (zakończona) w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat, to w tym okresie);
2) Jedna z dwóch ROBÓT, o których mowa w pkt 1) powyżej, była o wartości nie mniejszej
niż równowartość 350 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), a druga o wartości nie mniejszej, niż równowartość 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). Przez wskazaną w niniejszym punkcie wartość danej ROBOTY, Zamawiający rozumiał będzie kwotę stanowiącą cenę zapłaty (wynagrodzenie) z tytułu umowy o wykonanie tej ROBOTY pomniejszoną o należny podatek VAT (tym samym wskazane wyżej wartości: 350 000,00 zł i 300 000,00 zł są wartościami netto, tj. bez podatku VAT);
3) Każda z dwóch ROBÓT, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej stanowiła robotę budowlaną, w ramach której wykonywane były prace związane z wymianą stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku lub budynkach przeznaczonych do przebywania w nich ludzi, tj.: zamieszkania, pracy, nauki, wypoczynku, sportu i rekreacji (przy czym w zakres tej ROBOTY – obok prac wyżej wymaganych mogły dodatkowo wchodzić również inne prace budowlane w tym np. inne roboty branży ogólnobudowlanej, czy też roboty branży sanitarnej czy elektrycznej);
4) Każda z dwóch ROBÓT, o których mowa w pkt 1) – 3) powyżej została wykonana należycie.
3. Z zastrzeżeniem wyjątku dopuszczonego w ust. 4 pkt 1) niniejszego działu, ROBOTY wymagane na podstawie ust. 2 niniejszego działu, muszą być ROBOTAMI wykonanymi przez Wykonawcę (Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył w wykonaniu ROBÓT), z tym że w przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 58 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie) powyższy wymóg może być też spełniony łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Stosownie do postanowień art. 118 ust. 1 ustawy PZP Wykonawca - w celu potwierdzenia spełniania wskazanego w ust. 2 powyżej warunku udziału w niniejszym postępowaniu - może polegać na zdolnościach zawodowych innego podmiotu/podmiotów (dalej zwanego „PODMIOTEM TRZECIM”), niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z nim stosunków prawnych, pod warunkiem, że Wykonawca taki wykaże Zamawiającemu, że realizując zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będzie dysponował niezbędnymi zasobami PODMIOTU TRZECIEGO. W takim przypadku wymagane będzie również spełnienie następujących warunków łącznie:
1) Ta ROBOTA/ROBOTY spośród wymaganych na podstawie ust. 2 powyżej, które są przywoływane jako wykonane przez dany PODMIOT TRZECI (w celu wykazywania spełnienia określonego w ust. 2 niniejszego działu warunku udziału w niniejszym postępowaniu) – będą wykonane przez ten PODMIOT TRZECI (jako podmiot, który bezpośrednio uczestniczył
w wykonaniu ROBOTY/ROBÓT);
2) Dany PODMIOT TRZECI, na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 niniejszego działu warunku udziału w niniejszym postępowaniu musi (na podstawie art. 118 ust. 2 ustawy PZP) być tym podmiotem (PODMIOTEM TRZECIM), który jako podwykonawca Wykonawcy zrealizuje roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia minimum w zakresie, jaki odpowiada ROBOCIE/ROBOTOM, które przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 niniejszego działu warunku udziału w niniejszym postępowaniu zostały przedstawione jako ROBOTA/ROBOTY wykonane przez ten PODMIOT TRZECI.
3) W stosunku do PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej, na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału
w niniejszym postępowaniu nie będą zachodzić podstawy wykluczenia, o których mowa
w dziale VII ust. 1 i 5 SWZ. W takim przypadku, ilekroć w dziale VII ust. 1 i 5 powyżej, mowa
jest o Wykonawcy należy przez to rozumieć również PODMIOT TRZECI;
4) Informacja o zamiarze powołania się na zasoby PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu określonego w ust. 2 powyżej spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu musi zostać zakomunikowana Zamawiającemu (poprzez oświadczenia i dokumenty, o których mowa w dziale IX ust. 7 – 9 SWZ) nie później niż w terminie składania ofert.
5. W kwestiach nieuregulowanych powyżej w niniejszym dziale, ocena spełnienia określonego tam warunku udziału w niniejszym postępowaniu następuje zgodnie z ustawą PZP oraz z uwzględnieniem dokumentów, o których mowa w dziale IX ust. 1 - 11 SWZ (stosownie do postanowień tam wskazanych dotyczących warunku udziału w postępowaniu).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dowody na okoliczność, że
Wykonawca/ PODMIOT TRZECI spełnił łącznie przesłanki o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP – przy czym tylko w
przypadku, gdy w odniesieniu do Wykonawcy składającego ofertę
(a w przypadku Oferty wspólnej składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do tego
Wykonawcy) lub PODMIOTU TRZECIEGO ma miejsce sytuacja, o której mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP w zakresie podstaw
wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy PZP.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując
niniejsze zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (PODMIOTU TRZECIEGO) z informacjami
stosownie do art. 118 ust. 4 ustawy PZP - przy czym tylko w przypadku, gdy Wykonawca, który, stosownie do sekcji V.5.4.) ust. 4
ogłoszenia, przy wykazywaniu spełnienia określonego w V.5.4.) ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu
powołuje się na zasoby wskazanego tam PODMIOTU TRZECIEGO;
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane spośród
stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie – przy
czym tylko w przypadku, gdy spełnienie określonego w sekcji V.5.4.) ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu
opiera się na zdolnościach Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
3. Od Wykonawcy oferty najkorzystniejszej (najwyżej ocenionej) wymagane będą do złożenia,
na odrębne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (ustalonym stosownie do art. 274 ust. 1
ustawy PZP, nie krótszym jednak niż 5 dni), następujące oświadczenia i dokumenty, aktualne na dzień ich złożenia, potwierdzające
spełnienie określonego w sekcji V.5.4.) ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu:
1) Wykaz ze wskazaniem dwóch wykonanych robót budowlanych (ROBÓT), wymaganych
na podstawie sekcji V.5.4.) ust. 2 ogłoszenia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania (ukończenia), miejsca wykonania, a
także podmiotu/podmiotów, na rzecz których te ROBOTY zostały wykonane. Wyżej wskazane informacje będą wymagały podania w
wykazie w takim zakresie, aby pozwalało to Zamawiającemu potwierdzić spełnianie wymogów określonych w sekcji V.5.4.) ust. 2
ogłoszenia, z wyjątkiem informacji, o których mowa w sekcji V.5.4.) ust. 2 pkt 6) o należytym wykonaniu ROBÓT, które to informacje
podlegają wykazaniu w sposób wskazany w pkt 2) poniżej. Zaleca się, aby wezwany (Wykonawca oferty najwyżej ocenionej)
przygotował i złożył ww. wykaz (zwany dalej WYKAZEM) wykorzystując do tego formularz, którego wzór stanowi Załącznik nr 5
SWZ;
2) Dowody określające, że wymagane ROBOTY z WYKAZU spełniają wymóg określony w sekcji V.5.4.) ust. 2 pkt 5) ogłoszenia.
Takimi dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego ROBOTY zostały wykonane, z
zastrzeżeniem pkt 3) poniżej;
3) Zamiast wskazanych w pkt 2) powyżej dokumentów potwierdzających należyte wykonanie ROBÓT, wystawionych przez
podmiot/podmioty, na rzecz których roboty te były wykonane – Wykonawca może przedstawić również inne odpowiednie dokumenty,
przy czym tylko wtedy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa
w pkt 2) powyżej. Obowiązek wykazania Zamawiającemu istnienia wyżej wskazanej przyczyny stanowiącej przeszkodę w złożeniu
dokumentu lub dokumentów wymaganych na podstawie wyżej wskazanego pkt 2) niniejszego ustępu, należy do Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia podają postanowienia § 21-21g Wzoru Umowy (Klauzule zmianyUmowy).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zakładka „Oferty/Wnioski”).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wskazany w sekcji IV.4.3 ogłoszenia sposób określenia kryteriów oceny ofert (procentowo) podlega w SWZ przeliczeniu napunkty według zasady: jeden procent (%) = jeden punkt wagowy. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1)
Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych, 2) SWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację warunków
zamówienia, o której mowa w art. 281 ustawy PZP, właściwą dla trybu podstawowego bez negocjacji, przyjętego w
niniejszym postępowaniu; 3) Wzór Umowy – należy przez to rozumieć wzór umowy w sprawie niniejszego zamówienia,
którego treść zawiera załącznik nr 7 SWZ. W niniejszym postępowaniu, obok obligatoryjnych podstaw (przesłanek)
wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP, zastosowanie
mają również obligatoryjne podstawy (przesłanki) wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wskazane
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego
- EP/220/30/2025 Konserwacja i serwis systemu cieplnego w SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. Arkońskiej 4
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.