To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-15
Warka: Zaprojektowanie i budowa ścieżki pieszo-rowerowej nad Pilicę
Numer ogłoszenia: 115294 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63414 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Warka, Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa ścieżki pieszo-rowerowej nad Pilicę.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie: Zadanie 1. Utwardzenie działki budowlanej z przeznaczeniem na cele rekreacyjne - ścieżka rekreacyjna pieszo-rowerowa na działkach o nr ew. 1885/18; 1885/17; 127/5 i 127/4 położonych w Warce przy ul. Mostowej , ścieżka szerokości 250,00 cm i długości około 780,00 m Zadanie 2. Utwardzenie terenu działki budowlanej z przeznaczeniem na teren rekreacyjny o powierzchni 200,00 m2 na działce nr ew. 1885/17 położonej w Warce przy ul. Mostowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji: a. projekt wykonawczy branży drogowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - 4 egz., b. projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz., c. projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót - 4 egz. (w razie konieczności), d. projekt zieleni - 4 egz. e. inwentaryzacja zieleni kolidującej - 4 egz. (w przypadku wystąpienia kolizji), (w przypadku wystąpienia konieczności wycinki drzew i krzewów wykonawca w ramach dokumentacji opracuje wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (2 egz.) f. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. g. informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz., 2) Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej w formacie PDF, oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji. 3) Opracowanie harmonogramu rzeczowo finansowego - 3 egz., 4) Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 5) Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora. 6) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409) 7) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 3 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, tabele elementów rozliczeniowych, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, badania typu, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjna inwentaryzacje powykonawczą, inwentaryzację oznakowania, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 8) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie PDF i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej - 5 egzemplarzy 9) Przywrócenie przyległego do terenu budowy terenu do stanu przed przystąpieniem do robót 10) Przekazanie zrealizowanych robót rozliczeniem rzeczowym (m2; mb; szt.) w rozbiciu na zadanie nr 1 i nr 2 . Rozlicznie podpisane przez kierownika budowy , uprawnionego geodetę i inspektora nadzoru. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: Zadanie 1. Utwardzenie działki budowlanej z przeznaczeniem na cele rekreacyjne - ścieżka rekreacyjna Planowana ścieżka wzdłuż ulicy Mostowej z włączeniem do ul. Powstańców 1863 do wykonania na działkach o nr ew. 1885/18; 1885/17; 127/5 i 127/4 zlokalizowanych obok ul. Mostowej. Poprowadzenie ścieżki możliwie w linii prostej w pewnej odległości od granicy działki na której znajduje się ulica Mostowa. Na planowanej ścieżce przewidywany jest ruch pieszy i rowerowy- należy zaprojektować rozwiązanie uniemożliwiające wjazd na ścieżkę pojazdów samochodowych. Odwodnienie terenu na teren przyległy biologicznie czynny. W przypadku poprowadzenia ścieżki na nasypie należy przewidzieć przepusty pod ścieżką lub odwodnienie liniowe w celu odwodnienia terenu między planowaną ścieżką i nasypem pod ul. Mostową. Charakterystyka techniczna: - szerokość ścieżki 250,00 cm w świetle obrzeży 8/30 cm - długość ścieżki około 780,00 m. Na całej długości ścieżki należy wykonać mniej więcej w równych odległościach 4 poszerzenia ścieżki w obszarze objętym zgłoszeniem z przeznaczeniem na ławki i kosze na śmieci (4 ławki i 4 kosze na śmieci). Preferowane ławki z bali drewnianych grubo gabarytowych z oparciami lub z elementami betonowymi , kosze obudowa betonowa , wkład metalowy lub tworzywo sztuczne. Fundament pod ławki i kosze musi być betonowy mocno posadowiony uniemożliwiający dewastację i kradzież elementów. Ponadto wszystkie elementy drewniane należy zaimpregnować środkami grzybobójczymi, owadobójczymi i przeciwpożarowymi. Środki impregnujące muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w budownictwie i do kontaktu z ludźmi. Dopuszcza się zastosowanie impregnatów koloryzujących dający kolor naturalny różnych gatunków drewna. Obsadzenie wzdłuż ścieżki drzewami (np. klon) i krzewami ozdobnymi (np. berberys) w ilości minimum 49 szt. drzew i 49 szt. krzewów Zadanie 2. Utwardzenie terenu działki budowlanej z przeznaczeniem na teren rekreacyjny Planowane utwardzenie terenu na działce nr ew. 1885/17 położonej w Warce przy ul. Mostowej. Utwardzony teren przewidziany dla ruchu pieszego i rowerowego połączony z planowaną ścieżką, należy zaprojektować rozwiązanie uniemożliwiające wjazd na teren pojazdów samochodowych. Odwodnienie utwardzonego terenu na tereny przyległy biologicznie czynne Charakterystyka techniczna: - Powierzchnia utwardzenia terenu : 200,00 m2 Na terenie należy zaprojektować i wykonać minimum 2 stoły z bali drewnianych lub z elementami betonowymi , z dwoma ławami przynajmniej na 8 osób każdy stół, minimum 2 kosze na śmieci oraz stojak na rowery minimum 10 stanowisk. Stoły, ławy, kosze i stojaki na rowery na fundamencie betonowym. Fundament pod stoły, ławy i kosze musi być betonowy mocno posadowiony uniemożliwiający dewastację i kradzież elementów. Ponadto wszystkie elementy drewniane należy zaimpregnować środkami grzybobójczymi, owadobójczymi i przeciwpożarowymi. Środki impregnujące muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w budownictwie i do kontaktu z ludźmi. Dopuszcza się zastosowanie impregnatów koloryzujących dający kolor naturalny różnych gatunków drewna. W teren utwardzony należy wkomponować min. 2 różne plansze do gry Gra w Klasy. Wszystkie elementy zagospodarowania w trakcie projektowania należy uzgodnić z Zamawiającym, natomiast przed wbudowaniem elementów zaprezentować Zamawiającemu do zatwierdzenia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach projektu Warka turystyczną perłą Mazowsza - utworzenie kompleksowej oferty turystycznej Miasta i Gminy Warka współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI Wykorzystywanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji Działania 6.2 Turystyka Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH W GRÓJCU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH W GRÓJCU SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Spółka z o.o., ul. Asfaltowa 2, 05-604 Jasieniec, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 441930,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 449000,00
Oferta z najniższą ceną: 338250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 984000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Dostawa polielektrolitu w postaci emulsji do zagęszczania osadu nadmiernego dla Oczyszczalni ścieków w Warce
- Ubezpieczenie Gminy Warka
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.