Ogłoszenie z dnia 2015-05-15
Sokółka: Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania zwłok dzików i świń z terenu powiatu sokólskiego
Numer ogłoszenia: 115382 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sokółce , ul. 3 Maja 13, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 0 85 711 23 27, faks 0 85 711 23 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: piwsokolka.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania zwłok dzików i świń z terenu powiatu sokólskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór dzików następować będzie z chłodni będących w posiadaniu Zamawiającego, których wykaz będzie zawarty w załączniku do umowy, przynajmniej raz w tygodniu bez względu na ilość sztuk zwłok dzików lub częściej, jeżeli w danym tygodniu w danej chłodni znajdzie się następna partia dzików w ilości co najmniej 15 sztuk. Odbiór zostanie dokonany w ciągu maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia. Odbiór dzików może następować także z chłodni będących w posiadaniu kół łowieckich, umieszczonych na ich terenie, których wykaz będzie zawarty w załączniku do umowy. Odbiór zostanie dokonany w ciągu maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia. Zamówienie obejmuje także wykonanie kompleksowej usługi polegającej na łapaniu i unieruchomieniu świń w celu ich zabicia, a następnie - załadunku zwłok na ładowarkę lub do kontenera, wywozie i unieszkodliwieniu zwłok. Ten zakres zamówienia będzie miał zastosowanie jedynie w sytuacji wykrycia wirusa wywołującego afrykański pomór świń lub wykonania decyzji Powiatowego Lekarza Weterynarii w Sokółce nakazującej zabicie świń w ramach realizacji Programu bioasekuracji mającego na celu zapobieganie szerzeniu się afrykańskiego pomoru świń na lata 2015-2018 na terenie gospodarstw wskazanych przez Zamawiającego. Odbiór zostanie dokonany w ciągu maksymalnie 48 godzin od chwili zgłoszenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.43.00 - Usługi usuwania odpadów biologicznych 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10.000,00 zł, wniesionym na zasadach opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o posiadają stosowne zezwolenia (rejestrację i/lub zatwierdzenia) na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odbieranych zwłok zwierząt zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. U. UE L 2009.300.1 ze zm.) oraz rozporządzeniu Komisji (UE) Nr 142/2011 z dnia 25 lutego 2011 r. w sprawie wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. U. UE L 2011.54.1 ze zm.) - zwłok zwierząt kategorii 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na odbiór, transport lub unieszkodliwianie zwłok zwierząt, o wartości min. 30.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dysponują co najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do transportu zwłok zwierząt określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającym przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. U. UE L z dnia 14.11.2009) - surowca kategorii 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dysponują osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin odbioru - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy, ograniczenia jej zakresu (w tym wykonania usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania zwłok wyłącznie dzików albo świń), zmiany częstotliwości odbioru z chłodni będących w posiadaniu Zamawiającego, w związku z np. zmianami obowiązującego prawa lub dostępnością środków budżetowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania na etapie realizacji umowy zmian w wykazie chłodni będących w posiadaniu Zamawiającego. Wykonawca ma prawo zmiany zakładów utylizacji wskazanych przez siebie w formularzu ofertowym pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu spełniania przez nowo wskazane podmioty wymogów postawionych zakładom utylizacji w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania przetargowego PIW.26.1.2015. Zamawiającemu przysługuje prawo wydłużenia okresu obowiązywania umowy w sytuacji, gdyby w okresie 12 miesięcy nie została wyczerpana maksymalna wartość umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.piwsokolka.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.piwsokolka.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sokółce, ul. 3-go Maja 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, rozwiązania umowy, ograniczenia jej zakresu (w tym wykonania usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania zwłok wyłącznie dzików albo świń), zmiany częstotliwości odbioru z chłodni będących w posiadaniu Zamawiającego, w związku z np. zmianami obowiązującego prawa lub dostępnością środków budżetowych. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, dotyczący tych podmiotów, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Sokółce, ul. 3-go Maja 13, w dniu 27 maja 2015 r. o godz. 11:30. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Powiatowy lekarz Weterynarii w Sokółce Paweł Antoni Mędrek, tel. 606376476 e-mail: pmedrek@piwsokolka.gov.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Dolina Krynki Sp. z o.o.
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1269B w m. Suchynicze
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów elektrycznych/rozdzielnice na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów szewnych tj. szwy chirurgiczne, siatki przepuklinowe.
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usunięcie odpadów z naczepy Tir-a znajdującego się na parkingu stacji paliw we wsi Łąka
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych i odpadów niebezpiecznych.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grabica w 2025 r.
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Pułtusk
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze Szpitala św. Anny w Miechowie
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.