eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu Czas na pracę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Usługi stanowią część całości zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Olsztyn: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu Czas na pracę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Usługi stanowią część całości zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania
Numer ogłoszenia: 115408 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie , Al. Piłsudskiego 64 B, 10-450 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5372800, 5372823, faks 89 5372801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uppo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu Czas na pracę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Usługi stanowią część całości zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - Obsługa komputera-podstawy.Szkolenie przeznaczone dla bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego.Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób.Termin wykonania zamówienia- maksymalnie 2,5 tygodnia, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - maj 2013 roku. CZĘŚĆ II- Pokojowa. Szkolenie przeznaczone dla bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego.Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób.Termin wykonania zamówienia- maksymalnie 1 miesiąc, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - maj 2013 roku. CZĘŚĆ III- Kurs gastronomiczny- nauka gotowania.Szkolenie przeznaczone dla bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego.Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 12 osób.Termin wykonania zamówienia- maksymalnie 2 miesiące, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - maj 2013 roku.CZĘŚĆ IV- Nowoczesne techniki sprzedaży z obsługą komputera w stopniu podstawowym i kas fiskalnych.Szkolenie przeznaczone dla bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego.Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 6 osób.Termin wykonania zamówienia- maksymalnie 1 miesiąc, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - maj 2013 roku.CZĘŚĆ V- Glazurnik-posadzkarz.Szkolenie przeznaczone dla bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego.Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 14 osób.Termin wykonania zamówienia- maksymalnie 1 miesiąc, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - czerwiec 2013 roku. CZĘŚĆ VI- Operator koparko-ładowarki kl. III.Szkolenie przeznaczone dla bezrobotnych zarejestrowanych wFilii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Biskupcu.Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 6 osób.Termin wykonania zamówienia- maksymalnie 1,5 miesiąca, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - czerwiec 2013 roku. CZĘŚĆ VII- Kasjer kas fiskalnych z podstawową obsługą komputera.Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu -10 osób.Termin wykonania zamówienia- maksymalnie 1 miesiąc, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - lipiec 2013 roku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadanie zaktualizowanego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.). Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o posiadaniu ww. wpisu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ponadto Zamawiający zweryfikuje czy Wykonawca zaktualizował na 2013 rok wpis w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym dla siedziby Instytucji Szkoleniowej poprzez elektroniczną bazę udostępnioną przez Wojewódzki Urząd Pracy. - posiadanie zgody na przeprowadzenie szkolenia w zakresie operatora koparko-ładowarki kl. III wydanej przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o posiadaniu ww. zgody - załącznik nr 5A do SIWZ- dotyczy wyłącznie CZĘŚCI VI.Zamawiający dokona oceny warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy - wg metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy - wg załacznika 4 metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I -Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Zajęcia powinny być przeprowadzone w miejscu umożliwiającym indywidualizację kształcenia, tak aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Ponadto Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko komputerowe z komputerem stacjonarnym z dostępem do Internetu. CZĘŚĆ II- Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zajęcia praktyczne przeprowadził w co najmniej dwóch grupach w hotelu -pensjonacie. Zajęcia w grupach muszą odbywać się równocześnie (w tym samym czasie), co oznacza, że każda z grup realizować będzie zajęcia praktyczne zgodnie z harmonogramem w odrębnym lokalu (hotelu-pensjonacie). CZĘŚĆ III - Lokal, w którym prowadzone będą zajęcia teoretyczne musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne; gwarantować pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Lokal z zapleczem gastronomicznym ( tj. szkoła z zapleczem gastronomicznym, przedszkole z zapleczem gastronomicznym, placówka opiekuńczo-wychowawcza z zapleczem gastronomicznym; restauracja lub hotel z wydzieloną częścią gwarantującą wyłączność uczestników do części kuchni, itp.) musi być przystosowany do przygotowywania i wydawania gorących posiłków oraz wyposażony w odpowiedni sprzęt. Zajęcia praktyczne nie mogą być realizowane w lokalach typu : bar szybkiej obsługi oraz w lokalach oferujących dania typu fast food. Lokal musi być zapewniony dla każdej grupy odbywającej zajęcia praktyczne ( równocześnie, tj. w tym samym czasie), co oznacza, że każda z grup realizować będzie zajęcia praktyczne w odrębnym lokalu lub w jednym lokalu posiadającym co najmniej dwa lub trzy wyodrębnione pomieszczenia, każde z zapleczem gastronomicznym. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt i narzędzia do realizacji 175 godzin zajęć praktycznych, tj. m.in. kuchnie, kuchenki, lodówki, piece, garnki, patelnie, drobny sprzęt kuchenny, itp. CZĘŚĆ IV-Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia.Zajęcia powinny być przeprowadzone w miejscu umożliwiającym indywidualizację kształcenia, tak aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Ponadto Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko z kasą fiskalną oraz samodzielne stanowisko komputerowe z komputerem stacjonarnym z dostępem do Internetu. CZĘŚĆ V- Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia.Zajęcia z zakresu prac budowlanych ( m.in. układanie glazury, posadzek) muszą odbywać się w formie praktyki-1. w zakładzie zajmującym się ww. tematyką (może to być przedsiębiorstwo-firma, która zajmuje się budownictwem bądź usługami remontowo - wykończeniowymi, która zapewni plac-miejsce robót). Wymaga się, aby zajęcia praktyczne odbywały się w co najmniej dwóch przedsiębiorstwach-firmach, a w każdym z nich będzie zapewniony opiekun nadzorujący pracę uczestników szkolenia LUB 2. w jednym zakładzie (przedsiębiorstwie lub firmie) bądź miejscu dostosowanym do odbywania zajęć praktycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość zorganizowania w nim praktyki, pod warunkiem, że na poligonie budowlanym będzie można wykonać wszelkie prace, które są przedmiotem zamówienia, a Wykonawca zapewni co najmniej dwa miejsca robót dla uczestników szkolenia, którzy zostaną podzieleni na co najmniej dwie grupy robocze, a każda z grup zrealizuje zajęcia praktyczne z zakresu prac glazurniczych oraz posadzkarskich. Ważnym jest, aby na zajęciach praktycznych uczestnicy szkolenia wykonywali czynności, które Zamawiający wskazał przy opisie zajęć praktycznych. Zajęcia powinny być przeprowadzone w miejscu umożliwiającym indywidualizację kształcenia, tak aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. CZĘŚĆ VI-Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował - placem manewrowym przystosowanym do realizacji zajęć praktycznych, - sprawnymi technicznie koparko-ładowarkami wszystkich typów kl. III (musi być zapewniona minimum jedna). CZĘŚĆ VII -Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia.Zajęcia powinny być przeprowadzone w miejscu umożliwiającym indywidualizację kształcenia, tak aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Ponadto Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko z kasą fiskalną oraz samodzielne stanowisko komputerowe z komputerem stacjonarnym z dostępem do Internetu.Oceny spełniania tego warunku ( CZĘŚCI I -VII)Zamawiający dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I -Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu - obsługi komputera, -aktywizacji zawodowej i motywacji. CZĘŚĆ II -Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu - pokojowej (w przypadku zajęć praktycznych należy wykazać doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch warsztatów praktycznych dla praktykantów- uczestników szkolenia z zakresu pokojowej),- aktywizacji zawodowej i motywacji. CZĘŚĆ III -Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu - nauki gotowania/żywienia ( wykłady- zajęcia teoretyczne), - nauki gotowania (należy wykazać doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch warsztatów praktycznych dla praktykantów- uczestników szkolenia z nauki gotowania),- aktywizacji zawodowej i motywacji. CZĘŚĆ IV- Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu -obsługi sprzedaży/sprzedawcy,- obsługi kas fiskalnych,- obsługi komputera, - aktywizacji zawodowej i motywacji. CZĘŚĆ V-Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu glazurnika (układania glazury),- posadzkarza (układanie posadzek),- aktywizacji zawodowej i motywacji. CZĘŚĆ VI-Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu operatora koparko-ładowarki kl. III, -aktywizacji zawodowej i motywacji. VII-Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu obsługi kas fiskalnych, - obsługi komputera, -aktywizacji zawodowej i motywacji. Oceny spełniania tego warunku ( CZĘŚCI I -VII)Zamawiający dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ - metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy -załącznik nr 1, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Ustawy - załącznik nr 4, - oświadczenie o posiadaniu zaktualizowanego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.)-załącznik nr 5), -oświadczenie o posiadaniu zgody na przeprowadzanie szkoleń w zakresie operatora koparko-ładowarki kl. III wydanej przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie (załącznik nr 5A) - dotyczy wyłącznie CZĘŚCI VI, -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na niezbędnych zasobach tych podmiotów, -Program szkolenia (załącznik nr 8),- Kalkulacja kosztów-( załącznik nr 9),- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik (Ma być ono przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez Wykonawcę lub notarialnie, -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Listy referencyjne z podaniem nazwy szkoleń, wystawione przez Zamawiających, na których zlecenie realizowane były usługi, potwierdzające należyte wykonanie szkoleń z zakresu - obsługi komputera w stopniu podstawowym (CZĘŚĆ I ),- pokojowej (CZĘŚĆ II)- gastronomii- nauki gotowania-kucharza (CZĘŚĆ III),- sprzedaży z obsługą komputera i kas fiskalnych (CZĘŚĆ IV), - glazurnika-posadzkarza (CZĘŚĆ V),- operatora koparko-ładowarki (CZĘŚĆ VI), - kasjera kas fiskalnych z obsługą komputera w stopniu podstawowym ( CZĘŚĆ VII).Wykonawca dołącza listy referencyjne, w przypadku, gdy zrealizował szkolenia z ww. zakresów i chce otrzymać przy ocenie dodatkowe punkty - Decyzja przyznająca akredytację na szkolenie będące przedmiotem zamówienia przyznawana przez Kuratorium Oświaty lub Certyfikat Jakości Usług ISO 9001. Wykonawca dołącza dokument, w przypadku, gdy otrzymał ww. akredytację lub gdy posiada ww. certyfikat i chce otrzymać przy ocenie dodatkowy punkt.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Kryterium Instytucji Szkoleniowej - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych.W przypadku, gdy nastąpią okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć (zdarzenia losowe lub inne, np. choroba wykładowcy), powodujące konieczność ustalenia nowego terminu, zmiana zostanie uwzględniona przy założeniu, że zajęcia zostaną odpracowane w nowym terminie. Ustalenia będą wymagały formy pisemnej, nie później niż w dniu zaistnieniem zdarzenia. W przypadku wystąpienia innych zmian (np. harmonogramu, materiałów szkoleniowych lub miejsca odbywania szkolenia) wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, fakt wprowadzenia zmian musi być poprzedzony pisemną zgodą Zamawiającego, tj. Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Warunkiem jest, aby wprowadzane zmiany były zgodne z SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, że osoby uwzględnione w tym wykazie będą posiadać co najmniej równorzędne kwalifikacje i doświadczenie, a zmiana nie wpłynie na jakość oraz koszt szkolenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppo.olsztyn.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, Al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn pokój 31, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, Al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn pokój 25, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu Czas na pracę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.Beneficjent - Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OBSŁUGA KOMPUTERA-PODSTAWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone dla bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. - ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia: maksymalnie 2,5 tygodnia, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - maj 2013 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: POKOJOWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone dla bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. - ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia- maksymalnie 1 miesiąc, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - maj 2013 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS GASTRONOMICZNY-NAUKA GOTOWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, - ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 12 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia - maksymalnie 2 miesiące, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia - maj 2013 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA W STOPNIU PODSTAWOWYM I KAS FISKALNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. - ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 6 osób Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia -maksymalnie 1 miesiąc. - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia-maj 2013 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GLAZURNIK -POSADZKARZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego.Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 14 osób Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia- maksymalnie 1 miesiąc, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia- czerwiec 2013 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI KL. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Biskupcu. - ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 6 osób Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia- maksymalnie 1,5 miesiąca, - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia- czerwiec 2013 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KASJER KAS FISKALNYCH Z PODSTAWOWĄ OBSŁUGĄ KOMPUTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. - ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób, Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. - termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1 miesiąc. - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: lipiec 2013 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.