Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. „Autostradą do Transformacji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 4 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 4 im .ks. Jerzego Popiełuszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592187273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 10/12
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp4@zsp4.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp4.piotrkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. „Autostradą do Transformacji”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6d73084-9194-48b0-9c38-e9c1a4e9f499
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. „Autostradą do Transformacji”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6d73084-9194-48b0-9c38-e9c1a4e9f4993.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą,
z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się w języku
polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej4 za pośrednictwem Platformy e-
Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e6d73084-9194-48b0-9c38-e9c1a4e9f499
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy
i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zsp4@zsp4.piotrkow.pl z zastrzeżeniem składania oferty.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej:
1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji”
w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia
oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane
w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady
i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących
treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego
na Platformie e-Zamówienia.
Korzystanie przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania
nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki
do jednego formularza).
Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych
wraz z ofertą to 250 MB.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z
usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego
pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś
problem”.
2) W przypadku komunikowania się za pośrednictwem poczty elektronicznej:
łączny rozmiar wiadomości wraz z wszystkimi załącznikami przesyłanej przy użyciu
poczty elektronicznej nie może przekraczać 50 MB,
wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną nie jest jednoznaczne z jej doręczeniem
zamawiającemu,
w przypadku skorzystania z poczty elektronicznej zaleca się, aby wykonawca żądał niezwłocznego potwierdzenia otrzymania przez niego wiadomości.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych wykonawcy jest Dyrektor
Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Sienkiewicza 10/12,
97-300 Piotrków Trybunalski.
2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
3. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień
publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym
z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom
przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
5. Dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy
a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE,
począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu
obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie
zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy).
6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
1) dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego
z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający
może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
2) sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach
określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania
danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani
zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z
przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu;
3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić
zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz
zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może
wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP4.271.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1
Przeprowadzenie szkolenia dotyczącego kwalifikacji wstępnej oraz kursu na prawo jazdy kategorii C oraz kursu na kierowcę-operatora wózków widłowych podnośnikowych
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II – odpowiednio dla części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie instruktora
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2
Kurs spawania metodą MMA oraz kurs spawanie łukowe w osłonie gazu elektrodą topliwą
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II – odpowiednio dla części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzącego kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3
Szkolenia dla kierunku technik spedytor
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II – odpowiednio dla części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie prowadzącego kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Część 1:
Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców
prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy
z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww.
warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia posiada ww. uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane.
Część 2, Część 3,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Część 1, Część 2, Część 3,:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Część 1:
- dotyczący osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest dysponować i skierować do realizacji co najmniej:
a) 1 osobę instruktora nauki zawodu w zakresie prawa jazdy, posiadającą:
wymagane uprawnienia do prowadzenia kursów/szkoleń z zakresu prawa jazdy
kat. C (aktualna legitymacja instruktora, aktualny wpis do ewidencji instruktorów
nauki prawa jazdy kat. C),
doświadczenie uzyskane w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu
składania ofert, polegające na przeprowadzeniu kursu dla co najmniej 20
kursantów - kandydatów na kierowców w zakresie uzyskiwania uprawnienia do
kierowania pojazdami kategorii prawa jazdy C.
b) 1 osobę wykładowcę nauki zawodu w zakresie prawa jazdy), posiadającego:
wymagane uprawnienia do prowadzenia kursów/szkoleń z zakresu prawa jazdy
kat. C (aktualny wpis do ewidencji wykładowców nauki prawa jazdy kat. C),
doświadczenie uzyskane w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu
składania ofert, polegające na przeprowadzeniu co najmniej 10 kursów/szkoleń
dla kandydatów na kierowców w zakresie uzyskiwania uprawnienia do kierowania
pojazdami kategorii prawa jazdy C.
albo
1 osobę łączącą funkcję instruktora i wykładowcy, posiadającą wymagania
określone w ppkt a i b.
c) 1 osobę prowadzącą kurs/szkolenie (dotyczy zajęć teoretycznych
i praktycznych), która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert,
przeprowadziła minimum 3 kursy lub szkolenia lub warsztaty lub wykłady z obsługi
wózków widłowych jezdniowych.
- dotyczący doświadczenia wykonawcy:
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające
na przeprowadzeniu szkolenia grupowego z obsługi wózków widłowych,
obejmujące przeprowadzenie egzaminu przez Urząd Dozoru Technicznego.
Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wykonawca polega na doświadczeniu grupy
wykonawców, której był członkiem, doświadczenie to oceniane będzie
na podstawie konkretnego zakresu udziału tego wykonawcy, a więc jego faktycznego
wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach danego
zamówienia publicznego.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww.
warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże się ww. doświadczeniem i zrealizuje
usługi.
W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/ umowy większy
zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres usług,
o którym mowa powyżej i podać jego wartość.
Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na
doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie
wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia
się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego
zakresu prac przez wykonawcę oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy
konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę
faktur.
Część 2:
- dotyczący doświadczenia wykonawcy:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na
przeprowadzeniu szkolenia/ kurs spawania metodą MMA ,
Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wykonawca polega na doświadczeniu grupy
wykonawców, której był członkiem, doświadczenie to oceniane będzie
na podstawie konkretnego zakresu udziału tego wykonawcy, a więc jego faktycznego
wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach danego
zamówienia publicznego.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww.
warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże się ww. doświadczeniem i zrealizuje
usługi.
W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/ umowy większy
zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres usług,
o którym mowa powyżej i podać jego wartość.
Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/
umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na
doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie
wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia
się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego
zakresu prac przez wykonawcę oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
Część 3:
- dotyczący doświadczenia wykonawcy:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające
na przeprowadzeniu szkolenia dla kierunku technik spedytor
Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wykonawca polega na doświadczeniu grupy
wykonawców, której był członkiem, doświadczenie to oceniane będzie
na podstawie konkretnego zakresu udziału tego wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach danego zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże się ww. doświadczeniem i zrealizuje usługi.
W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego kontraktu/ umowy większy
zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić zakres usług, o
którym mowa powyżej i podać jego wartość.
Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/
umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (konsorcjum), zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na
doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie
wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia
się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac przez wykonawcę oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania
wykluczeniu:
1) oświadczenie o aktualności informacji w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SWZ IDW,
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ IDW,
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu.
Wykonawca dołącza do oferty (jeśli dotyczy):
1) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 118 ust.
3 ustawy Pzp – w przypadku wykonawcy polegającego na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby – załącznik nr 3 do IDW.
2) Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy współwykonawców, o którym mowa
w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do IDW.
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania:
Część 1:
1) aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców,
zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami,
2) wykaz osób – załącznik nr 8 do IDW, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale VIII Warunki udziału w postępowaniu w pkt 2 ppkt 4 lit. a), b) albo c).
3) wykaz usług – załącznik nr 7 do SWZ IDW, o których mowa w Rozdziale VIII Warunki udziału w postępowaniu w pkt 2 ppkt 4 - odpowiednio dla części,
Część 2, Część 3:
1) wykaz usług – załącznik nr 7 do SWZ IDW, o których mowa w Rozdziale VIII Warunki udziału w postępowaniu w pkt 2 ppkt 4 - odpowiednio dla części,
2) dowody określające czy usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie 2 wraz z podaniem ich wartości3, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (są wykonywane). Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie może podlegać
wykluczeniu. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw wykluczenia.
4. Zamawiający, mając na uwadze, charakter zamówienia i proporcjonalność, określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Warunek określony w Rozdziale VIII SWZ IDW, dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów zostanie spełniony zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp (dotyczy Części 1).
2) Warunek określony w Rozdziale VIII SWZ IDW, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenia wykonawcy), musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców działających wspólnie zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (dotyczy Części 1, Części 2, Części 3),
3) Warunek określony w Rozdziale VIII SWZ IDW, dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia) mogą spełniać łącznie wykonawcy działający wspólnie zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp (dotyczy Części 1).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
– w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty, w celu wykazania spełniania warunków udziału, oświadczenie o podziale zadań pomiędzy współwykonawców, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących CZĘŚĆ III SWZ (PPU).2. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
3. Zamawiający rekomenduje, aby umowa została zawarta w formie równoważnej z formą pisemną (tj. opatrzona własnoręcznym podpisem), tzn. w formie elektronicznej podpisanej podpisem elektronicznym kwalifikowanym.
4. Zamawiający przewiduje dokonać zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1, określonych w § 8 PPU.
5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Zamawiający nie przewiduje skorzystać z opcji.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę,
na podstawie umowy o pracę (dotyczy części 1), osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.
a) 1 osobę instruktora nauki zawodu w zakresie prawa jazdy,
b) 1 osobę wykładowcę nauki zawodu w zakresie prawa jazdy,
albo
c) 1 osobę łączącą funkcję instruktora i wykładowcy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds -148610-e6d73084-9194-48b0-9c38- e9c1a4e9f499
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-08 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-06
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Dostawa zestawów ochronnych udaroodpornych.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Sprzedaż i dostawa rękawic nitrylowych, niesterylnych (diagnostycznych).
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych)i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Tryb.
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 3926E na odcinku Trzepnica - Żerechowa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech obozów resocjalizacyjno-terapeutycznych dla 150 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I
- "Organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego z zarządzania projektami w oparciu o funkcjonalności oprogramowania MS Project"
- "Organizacja i przeprowadzenie superwizji grupowej dla zawodowych i niezawodowych rodzin zastępczych w ramach projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
- Realizacja zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w ramach usług szkoleniowych świadczonych przez Zamawiającego w 2025 r.
- Warsztaty tematyczne dla opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla Liderów Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą SCWEW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.