Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Skarżysko-Kamienna: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych
na rzecz realizacji projektu
pod nazwą: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III
w Gminie Skarżysko - Kamienna
- d y s l e k s j a
Numer ogłoszenia: 115416 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz realizacji projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Skarżysko - Kamienna - d y s l e k s j a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych - dysleksja do Szkoły Podstawowej Nr 2,5,7,8 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do siwz. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zastosowane materiały i wyposażenie winny odpowiadać deklaracjom zgodności z polskimi normami, atestami i aprobatami technicznymi. Dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów i wyposażenia równoważnego odpowiadającego parametrom techniczno - użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji przetargowej - jest jednorodny pod względem dydaktycznym. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego towary spełniają wymagania określone w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań. Wszystkie zaoferowane towary muszą być I gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych. Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały ( przedmioty zamówienia) w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu lub deklaracji producenta na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru ilościowo-asortymentowego w każdej ze szkół upoważniony będzie Dyrektor danej szkoły. W przypadku , jeżeli przedmiot zamówienia obejmuje urządzenia - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych . Jeżeli producent materiałów/urządzeń wchodzących w skład zestawu dydaktycznego udziela dla nich odrębnej gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu tych dokumentów wraz z oświadczeniem o przeniesieniu na Zamawiającego praw i obowiązków wynikających z gwarancji. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odrębne wynagrodzenie. Wszystkie oferowane towary musza posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do stosowania w obiektach szkolnych. 2. Sposób realizacji zamówienia, warunki rozliczenia - określa wzór umowy stanowiący zał. nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy, do złożenia Zamawiającemu szczegółowego zestawienia rzeczowo-finansowego zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Zestawienie to powinno zawierać co najmniej: nazwy poszczególnych produktów, ilość, ceny jednostkowe brutto każdej pozycji, zastosowana stawkę podatku VAT, wartość brutto każdej pozycji oraz cenę całkowitą brutto, jako sumę wartości brutto wszystkich pozycji. Całkowita cena brutto wynikająca z tego zestawienia winna odpowiadać cenie brutto podanej w formularzu ofertowym. Jakiekolwiek, ewentualne błędy w zestawieniu w zakresie cen jednostkowych obciążają Wykonawcę. Wiążąca będzie bowiem cena brutto podana w formularzu ofertowym za całe zamówienie według wymagań asortymentowych i ilościowych określonych przez Zamawiającego. UWAGA! Nie jest wymagane złożenie ww. zestawienia wraz z ofertą. 4. Zamawiający w przypadku kontroli dokonywanej przez Instytucję Pośredniczącą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji Projektu zapewnia prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z jego realizacją , przez cały okres ich przechowywania. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6 pomoce dydaktyczne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta
ul. Sikorskiego 18
26-110 Skarżysko-Kamienna
II piętro pok. nr 94.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna Biuro Obsługi Interesanta parter pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach POKL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Projekt realizowany na podstawie umowy nr UDA-POKL.09.01.02-26-283/10-00 ze Świętokrzyskim Biurem Rozwoju Regionalnego w Kielcach.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej"
- Ukwiecenie terenu miasta Skarżyska - Kamiennej w 2025 r.
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w ramach projektu "Modernizacja Centrum Kształcenia Zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Skarżysku-Kamiennej"
- Przebudowa - Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej
- "Przebudowa linii oświetleniowej wzdłuż ulic Asnyka, Górniczej, Konarskiego, Spółdzielczej i Powstańców Warszawy.''
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Przodkowo w ramach projektu "Program wsparcia edukacji włączającej dla Szkół Podstawowych Gminy Przodkowo"
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim"
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- Dostawa sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kotli
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych w ramach projektu pn. "Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego dla wybranych szkół z terenu Gminy Strzyżewice"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.