Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Włodawa: dostawa sprzętu jednorazowego użytku, rękawic, opakowań do sterylizacji, błon i odczynników rtg
Numer ogłoszenia: 115481 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5725817, faks 082 5724170.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wlodawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu jednorazowego użytku, rękawic, opakowań do sterylizacji, błon i odczynników rtg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu jednorazowego użytku, rękawic, opakowań do sterylizacji, błon i odczynników rtg w okresie 12 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 24.93.00.00 - Chemikalia fotograficzne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. Ocena dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr.1, - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności należy złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. - Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie tj. umowę spółki cywilnej - w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, w przypadku konsorcjum - umowę konsorcjum. - Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, lub deklaracje zgodności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.wlodawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
22-200 Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 64 , budynek administracyjny , pokój 36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego budynek administracyjny pokój 36.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzęt jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki, przyrządy do przetoczeń, Igły Ostrza chirurgiczne, Kaniula do wkłuć, Cewniki, Maski chirurgiczne, czepki chirurgiczne, Papiery ekg,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa rękawic.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice lateksowe jałowe i niejałowe, Rękawice polimerowe, Rękawice hypoalergiczne, Rękawice winilowe, Rękawice nitrylowe, Rękawice foliowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa opakowań do sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy foliowo-papierowe, Torebki foliowo papierowe, Papier krepowany.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: błony i odczynniki rtg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błony rtg, Utrwalacze rtg, Wywoływacze rtg, Koperty RTG..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego we Włodawie
- Etap 2 remontu i termomodernizacji budynku biurowego, położonego we Włodawie przy ul. Granicznej 8A, identyfikator dz. 061901_1.0001.322/5
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Włodawa w roku 2025.
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki i terapii w zakresie układu pokarmowego, oddechowego i wydalniczego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/7/2025
- Dostawa materiałów szewnych i innych materiałów przeznaczonych do zabiegów chirurgicznych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.26.2025)
- Sukcesywne dostawy nici chirurgicznych, różnych materiałów szewnych oraz siatek dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
więcej: Chemikalia fotograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.