Og³oszenie z dnia 2025-04-09
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa elementów umundurowania le¶nika dla pracowników Nadle¶nictwa W³odawa w roku 2025.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo W³odawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110016912
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Suszno, ul. Wspólna 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlodawa@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wlodawa.lublin.lasy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Le¶nictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa elementów umundurowania le¶nika dla pracowników Nadle¶nictwa W³odawa w roku 2025.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7a9e50ce-40a7-4239-a59c-576e10fb2827
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00183232
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00154995/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa elementów umundurowania le¶nika do Nadle¶nictwa W³odawa w 2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a9e50ce-40a7-4239-a59c-576e10fb28273.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z
zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy.
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: wlodawa@lublin.lasy.gov.pl
lub zbigniew.pasnik@lublin.lasy.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia
jest bezp³atne.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto
podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug
Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostêpny
pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zak³adce „Centrum
Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji dotycz±cej niniejszego postêpowania nie wymaga posiadania konta na
Platformie ani logowania.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 i 14 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Nadle¶nictwo W³odawa z siedzib± w Susznie, ul. Wspólna 8, 22-200 W³odawa, tel.: +48 825721441, e-mail: wlodawa@lublin.lasy.gov.pl
W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: wlodawa@lublin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem +48 825721441.
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci.
5. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy PZP, a tak¿e ustawy o dostêpie do informacji publicznej.
7. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 21.7. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne i konsultingowe.
10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Wiêcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych mo¿na uzyskaæ w dziale 23 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami dzia³u 23 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów umundurowania le¶nika dla pracowników Nadle¶nictwa W³odawa w roku 2025.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w Za³±czniku nr 3 do SWZ.
3. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 12 do SWZ.
4. Sorty mundurowe musz± byæ zgodne z wzorami umundurowania, okre¶lonymi w:
1) Rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów le¶nika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (za³±cznik nr 14 do SWZ);
2) Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 12 grudnia 2023 r. w sprawie wzorów mundurów le¶nika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (za³±cznik nr 15 do SWZ);
3) Zarz±dzeniu nr 95 Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych z dnia 1 sierpnia 2024 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm u¿ytkowania mundurów le¶nika dla pracowników Lasów Pañstwowych (za³±cznik nr 16 do SWZ);
4) Zarz±dzeniu nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych z dnia 23 sierpnia 2024 r. w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów le¶nika wed³ug rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów le¶nika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (za³±cznik nr 17 do SWZ). Wymagania techniczne stanowi dokumentacja techniczno-technologiczna stanowi±ca za³±cznik nr 1 do niniejszego Zarz±dzenia;
5) Zarz±dzeniu nr 136 Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych z dnia 21 listopada 2024 r. w sprawie zmiany zarz±dzenia nr 95 Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych z dnia 1 sierpnia 2024 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm u¿ytkowania mundurów le¶nika dla pracowników Lasów Pañstwowych (za³±cznik nr 18 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18000000-9 - Odzie¿, obuwie, artyku³y baga¿owe i dodatki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzie¿ bran¿owa
18200000-1 - Odzie¿ wierzchnia
18223200-0 - Kurtki
18232000-4 - Spódnice
18234000-8 - Spodnie
18235300-8 - Swetry
18235400-9 - Kamizelki
18317000-4 - Skarpety
18332000-5 - Koszule
18423000-0 - Krawaty
18424000-7 - Rêkawice
18440000-5 - Kapelusze i nakrycia g³owy
18443320-5 - Czapki
18800000-7 - Obuwie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich znaczeniem:
1). Cena - 60%,
2). Wyd³u¿enie okresu gwarancji - 40%.
2. Kryterium wyboru ofert bêdzie oceniane w skali punktowej przyjmuj±c, ¿e 1% = 1 pkt.
W kryterium „Cena” warto¶ci punktowe bêd± zaokr±glane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami matematyki.
3. Kryterium „Cena”:
W ramach kryterium „Cena”, ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = Cn / Co x 100 pkt x 60%
gdzie:
C - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych,
Co - cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ofertowa brutto, podana w Formularzu Oferty (Za³±cznik nr 1 do SWZ).
Je¿eli zostanie z³o¿ona oferta, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.
Maksymalna ilo¶æ punktów w kryterium „Cena” – 60,00 pkt.
4. Kryterium „Wyd³u¿enie okresu gwarancji”:
W ramach kryterium „Wyd³u¿enie okresu gwarancji”, oferta Wykonawcy uzyska, w zale¿no¶ci od zaoferowanego w ofercie okresu, odpowiednio:
12 miesiêcy (wymagany minimalny okres gwarancji) - 0 pkt,
18 miesiêcy - 20 pkt,
24 miesi±ce - 40 pkt.
Maksymalna ilo¶æ punktów w kryterium „Wyd³u¿enie okresu gwarancji” - 40,00 pkt.
Wykonawca zobowi±zany jest podaæ okres gwarancji w trzech okre¶lonych przez Zamawiaj±cego okresach, tj. 12, 18 lub 24 miesi±ce. Okres ten nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesiêcy (minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji). Je¿eli Wykonawca w Formularzu Oferty wska¿e okres gwarancji krótszy ni¿ 12 miesiêcy lub nie poda ¿adnego okresu gwarancji, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Uwaga:
Je¿eli Wykonawca wska¿e okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy lecz krótszy ni¿ 18 miesiêcy lub d³u¿szy ni¿ 18 miesiêcy lecz krótszy ni¿ 24 miesi±ce, otrzyma liczbê punktów za ni¿szy okres, odpowiednio jak za 12 lub 18 miesiêcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres wynikaj±cy z oferty.
Przy zaoferowaniu okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 24 miesi±ce, Wykonawca otrzyma 40 pkt, natomiast do umowy zostanie wpisany okres wynikaj±cy z oferty.
5. Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów (Cena + Wyd³u¿ony okres gwarancji = ilo¶æ punktów przyznanych ofercie).
6. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert bêdzie przedstawiaæ taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybierze spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych, zawieraj±cych now± cenê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), zrealizowa³ lub realizuje (przy czym w tym przypadku bêdzie uwzglêdniana warto¶æ zrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy), na podstawie jednej lub wiêkszej ilo¶ci umów, dostawy umundurowania (sortów mundurowych) dla jednostek Lasów Pañstwowych lub wojska lub policji lub Stra¿y Granicznej lub stra¿y po¿arnej, o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto, przy czym: (a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich Wykonawców powinien wykazaæ realizacjê ww. dostaw o warto¶ci stanowi±cej co najmniej 50% ³±cznej warto¶ci dostaw wymaganych w tre¶ci niniejszego warunku, (b) w przypadku polegania na do¶wiadczeniu podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów lub Wykonawca (a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z takich Wykonawców) powinien wykazaæ dostawy o warto¶ci stanowi±cej co najmniej 50% ³±cznej warto¶ci dostaw wymaganych w tre¶ci niniejszego warunku.
b) Warunek ten w zakresie potencja³u technicznego, zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ w czasie realizacji zamówienia, lokalem (magazynem) wydawania sortów mundurowych - czynnym w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, z mo¿liwo¶ci± przymiarki, w odleg³o¶ci do 150 km od siedziby Zamawiaj±cego.
c) W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia - Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± „spe³nia”/„nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.
3. Wykonawca mo¿e wykazaæ spe³nienie okre¶lonych przez Zamawiaj±cego warunków udzia³u w postêpowaniu w sposób:
1) wykazaæ siê samodzielnym ich spe³nianiem;
2) decyduj±c siê na wspólne ubieganie siê o udzielenie zamówienia z innymi Wykonawcami i ³±cz±c w tym celu wspólny potencja³ na zasadach okre¶lonych w art. 58 ustawy PZP;
3) korzystaj±c z zasobów innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 - 123 ustawy PZP.
Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
4. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Wykonawcy, Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 116 ust. 2 PZP mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów , z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 8 i 10 PZP - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie (okre¶lonymi w dziale 7 ust. 7.1. pkt 4 lit. a), wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane (wzór wykazu dostaw stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ).
2. Dowody potwierdzaj±cych, ¿e wskazane przez Wykonawcê dostawy na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa powy¿ej, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
3. Wykaz urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego (wzór wykazu urz±dzeñ technicznych stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ).
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, o¶wiadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu zpostêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te powinny
potwierdzaæ brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z
Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, do³±cza do oferty
o¶wiadczenie tego podmiotu, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ.
3. Kosztorys ofertowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± pod rygorem odrzucenia oferty.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (wzór stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ) - je¿eli dotyczy.
5. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP, je¿eli w imieniu Wykonawcy/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów
z³o¿onych wraz z ofert± (np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru), sporz±dzone pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej,
tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
6. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, je¿eli ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy
siê o udzielenie zamówienia, sporz±dzone pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - wzór
pe³nomocnictwa stanowi Za³±cznik nr 11 do SWZ.
7. O¶wiadczenie o zapoznaniu siê z procedur± zg³aszania naruszeñ prawa i podejmowania dzia³añ nastêpczych w Nadle¶nictwie W³odawa (Za³±cznik nr 13 do SWZ) - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
8. Wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniê¿nej) - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± pod rygorem odrzucenia oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³.Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku BNP PARIBAS nr rachunku: 80 1600 1462 1016 7884 0000 0004 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu na „Dostawê elementów umundurowania le¶nika dla pracowników Nadle¶nictwa W³odawa w roku 2025.” Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
4. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 13.2. ppkt 2)-4) nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê na dan± czê¶æ zamówienia przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
6. Tre¶æ wadium wnoszonego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) SWZ musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby w tre¶ci wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 13.2. ppkt 2)-4 ) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikaæ, ¿e Wykonawca, na którego gwarancja/porêczenie zosta³y wystawione dzia³a w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, b±d¼ w ich tre¶ci powinien zostaæ ujêty szerszy zakres odpowiedzialno¶ci gwaranta/porêczyciela ni¿ tylko dotycz±cy dzia³añ/zaniechañ odnosz±cych siê do Wykonawcy, na którego gwarancja/porêczenie to zosta³o wystawione (zob. wyrok KIO z dnia 24 czerwca 2020 r. sygn. akt KIO 662/20; wyrok KIO z dnia 15 czerwca 2020 r., sygn. akt KIO 970/20; wyrok KIO z dnia 31 lipca 2020 r., sygn. akt KIO 1183/20, uchwa³a KIO z dnia 11 marca 2021 r., sygn. akt KIO/KD 6/21).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W Formularzu Oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania (proponowan± tre¶æ pe³nomocnictwa przedstawia Za³±cznik nr 11 do SWZ).
3. O¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa wy¿ej powinny zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4. Dokumenty, o których mowa w pkt 9.6. ppkt 6-10 SWZ obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
5. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów.
7. Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
8. W przypadku Wykonawców wykonuj±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje siê odpowiednio, z zastrze¿eniem, ¿e do odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia dokumentów, o którym mowa w pkt 9.6. nale¿y za³±czyæ (1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem
podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci oraz (2) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej
terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adnia ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci - odrêbnie dla ka¿dego ze wspólników oraz odrêbnie dla spó³ki.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna bêdzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy PZP (w tym art. 455 PZP) oraz w przypadkach okre¶lonych w niniejszej Umowie. Strony Umowy s± uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, tj. innych, ni¿ zmiany zdefiniowane w art. 454 PZP.2. Ka¿da ze Stron mo¿e ¿±daæ wprowadzenia zmian w Umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, je¶li wyst±pi co najmniej jedna z ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci:
1) wyst±pi redukcja Przedmiotu Umowy spowodowana np. restrukturyzacj± przedsiêbiorstwa Zamawiaj±cego, ograniczeniem ¶rodków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia w wyniku decyzji w³adz zwierzchnich lub decyzji w³asnych Zamawiaj±cego, zmniejszeniem ilo¶ci przyznanych Sortów oraz punktacji przypisanej poszczególnym elementom umundurowania. Zmiana ta skutkowa³a bêdzie zmniejszeniem warto¶ci zamówienia relatywnie do wprowadzonych zmian w ilo¶ci Sortów i punktacji w stosunku do obowi±zuj±cych cen,
2) nast±pi wywieraj±ca bezpo¶redni wp³yw na dalsze wykonywanie Umowy zmiana obowi±zuj±cego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporz±dzenia), b±d¼ przepisów wewnêtrznych, obowi±zuj±cych w Pañstwowym Gospodarstwie Le¶nym Lasy Pañstwowe (zarz±dzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych),
3) w razie zaistnienia zdarzeñ niezale¿nych od Stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze dzia³ania si³y wy¿szej, które uniemo¿liwi³yby terminowe wykonanie zobowi±zañ, Strony zobowi±zuj± siê do wspólnego okre¶lenia nowego sposobu realizacji Przedmiotu Umowy,
4) w razie gdy wyst±pi konieczno¶æ zmiany lokalizacji punktu zaopatrzeniowego w Sorty mundurowe, przy czym nowa lokalizacja winna spe³niaæ warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ,
5) w przypadku objêcia Wykonawcy, który w dniu podpisania Umowy nie by³ p³atnikiem VAT, obowi±zkiem podatkowym w zakresie tego podatku.
3. Warunki zmiany Umowy:
1) inicjowanie zmian – na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego,
2) zgoda obu Stron,
3) forma zmian – podpisany przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy aneks do Umowy w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie niedotycz±cym istotnych postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty Wykonawcy, a w szczególno¶ci:
1) zmian bêd±cych nastêpstwem sukcesji uniwersalnej albo przejêcia z mocy prawa pe³ni praw i obowi±zków dotycz±cych którejkolwiek ze Stron,
2) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.
5. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane bêd± z poszanowaniem obowi±zuj±cego prawa.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-17 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-17 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶cipodmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
2. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
3. Wszelkie informacje, które nie znajduj± siê w og³oszeniu (w szczególno¶ci ze wzglêdu na ograniczenia ilo¶ci znaków) s± dostêpne w SWZ wraz z za³±cznikami.
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Etap 2 remontu i termomodernizacji budynku biurowego, po³o¿onego we W³odawie przy ul. Granicznej 8A, identyfikator dz. 061901_1.0001.322/5
- dostawa medycznego sprzêtu jednorazowego u¿ytku i nici chirurgicznych
- Dostawa elementów umundurowania le¶nika dla pracowników Nadle¶nictwa W³odawa w roku 2025.
- Zarz±dzanie Stref± P³atnego Parkowania w pasie drogi powiatowej Nr 1726L w miejscowo¶ci Okuninka
- "Opracowanie planu ogólnego miasta W³odawa"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i budowa dróg na tzw. Osiedlu Wojskowym we W³odawie wraz z infrastruktur± towarzysz±c± (dok. tech.)".
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie umundurowania oraz oznak s³u¿bowych dla pracowników Urzêdu Morskiego w Szczecinie
- Zakup i sukcesywna dostawa odzie¿y i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, ¶rodków higieny osobistej oraz pozosta³ego wyposa¿enia - 7/ZP/2025
- Sukcesywna dostawa odzie¿y ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnêtrzne
- Dostawa sukcesywna odzie¿y ochronnej, zabezpieczaj±cej i artyku³ów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup us³ug szycia odzie¿y s³u¿bowej dla uprawnionych pracowników MSZ
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.