Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-10
Opole: Opracowanie, sprzedaż, wdrożenie Zintegrowanego systemu wspomagającego procesy zarządzania, szkolenie pracowników, zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego i opieki autorskiej.
Numer ogłoszenia: 115641 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radio Opole S.A., ul. Strzelców Bytomskich 8, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. +48 077 4013216, fax +48 77 4543656.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radio.opole.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie, sprzedaż, wdrożenie Zintegrowanego systemu wspomagającego procesy zarządzania, szkolenie pracowników, zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego i opieki autorskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opracowanie i sprzedaż na rzecz Zamawiającego Zintegrowanego systemu wspomagającego procesy zarządzania zwanego w dalszej części systemem. 2.Wdrożenie systemu oraz przeszkolenie pracowników - użytkowników systemu. 3.Zapewnienie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego zapewniającego niezawodne i zgodne z założeniami funkcjonowanie systemu na okres 30 miesięcy od daty oddania systemu do eksploatacji. Zapewnienie w okresie gwarancyjnym i po okresie gwarancyjnym: a) opieki autorskiej polegającej na dostarczaniu Zamawiającemu wszystkich nowych wersji systemu dostosowanych do zmieniających się przepisów prawnych oraz będących wynikiem prac rozwojowych Wykonawcy, b) opieki serwisowej polegającej na pomocy i doradztwie w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącym funkcjonowaniem systemu. Zintegrowany system wspomagający procesy zarządzania winien opierać się na dostępnych standardach i typowych mechanizmach księgowań zgodnych z aktualnym stanem prawnym, współpracować z programem Płatnik i z programem typu Multi Cash (bankowość elektroniczna), uwzględniać standardowe rozliczenia z ZUS, GUS i organami podatkowymi, dostarczać standardowe rejestry w zakresie zarządzania personelem oraz uwzględniać specyfikę Radia w zakresie rozliczeń płac ze względu na wypłacane w nim honoraria z tytułu przeniesienia praw autorskich. Ponadto system powinien zapewnić komunikację danych z innymi stosowanymi w Radiu programami autorskimi oraz używanym pakietem MS OFFICE (Word, Exell) System musi opierać się na rozwiązaniach zgodnych z polskim prawem, a w szczególności spełniać wymagania: Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694) z dodatkowym uwzględnieniem MSR Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926). Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa (Tekst pierwotny: Dz. U. z 1997 r. Nr 137, poz. 926) Ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tekst jednolity Dz. U. 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.) oraz ustaw zmieniających. Ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jednolity Dz. U. 2000 r. Nr 14, poz. 176) Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. 2004 r. Nr 54, poz. 535 ze zm.) Przepisów i rozporządzeń dotyczących podatków od towarów i usług, Przepisów i rozporządzeń dotyczących podatków dochodowych, Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. 1998 r. Nr 21, poz. 94) wraz z ustawami nowelizującymi Przepisów i rozporządzeń w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych Przepisów i rozporządzeń dotyczących prawa pracy. Przepisów i rozporządzeń o statystyce publicznej. Ponadto system musi umożliwiać realizację obowiązków nałożonych na spółki radiofonii publicznej poprzez art. 31a i b ustawy o RTV (ustawa z dnia 29 grudnia 1992 r. o Radiofonii Telewizji (Dz. U. Z 2001r. Nr 101, poz. 1114, z późn. zm. - tekst jednolity) polegających na określeniu zasad rachunkowości, w tym zakładowego planu kont, w sposób zapewniający ujęcie w księgach rachunkowych przychodów i kosztów z nimi związanych odrębnie w odniesieniu do działalności: finansowanej ze środków otrzymywanych z Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (abonament - działalność misyjna, środki pozaabonamentowe), finansowanej ze środków pochodzących ze sprzedaży własnej (działalność pozostała). Założenie powyższe dotyczy również rozliczenia wpływów i wydatków w ujęciu kasowym oraz rozliczeń zobowiązań i należności. System powinien być skalowalny i łatwy do ewentualnej przebudowy i rozbudowy. Zakłada się, że niektórzy użytkownicy mogą mieć dostęp do kilku modułów i możliwość pracy w tych modułach. Wszystkie moduły systemu muszą współpracować ze sobą, zapewniając pełną komunikację i ochronę danych systemowych. System, o którym mowa w niniejszym zamówieniu powinien zawierać następujące moduły użytkowe: 1.1.Finanse - księgowość - umożliwiający m.in.: rejestrowanie wszystkich zdarzeń gospodarczych, prowadzenie rozrachunków, rozliczanie kosztów, podatków, prowadzenie rejestru kontrahentów, rejestru faktur, prowadzenie kasy, wypełnienie obowiązków w zakresie sprawozdawczości oraz rejestrowanie innych standardowych zdarzeń gospodarczych wymaganych ogólnie obowiązującymi przepisami prawa. Zakłada się, że ww. moduł będzie obsługiwany przez 8 użytkowników. 1.2. Sprzedaż - umożliwiający m.in.: rejestrację procesu sprzedaży dla podmiotów krajowych, unijnych i pozostałych, tworzenie rejestrów sprzedaży, raportowanie sprzedaży, współpracę z modułem odpowiedzialnym za gospodarkę magazynową jak i z bazą kontrahentów zgodną z modułem FK. Zakłada się, że ww. moduł będzie obsługiwany przez 3 użytkowników. 1.3. Gospodarka materiałowa - umożliwiający m.in.: prowadzenie kartotek indeksów materiałowych z możliwością podania symbolu PKWIU, księgowości materiałowej, ewidencji kosztów, inwentaryzacji oraz innych standardowych zdarzeń wymaganych ogólnie obowiązującymi przepisami prawa. Zakłada się, że ww. moduł będzie obsługiwany przez 4 użytkowników. 1.4. Środki trwałe, Wartości Niematerialne i Prawne, Wyposażenie - umożliwiający prowadzenie szczegółowej ewidencji wszelkich zdarzeń gospodarczych związanych ze środkami trwałymi (ST), wartościami niematerialnymi i prawnymi (WNiP) oraz trwałymi składnikami majątkowymi (wyposażenie), prowadzenie książki inwentarzowej. Zakłada się, że ww. moduł będzie obsługiwany przez 4 użytkowników. 1.5. Kadry - płace - umożliwiający m.in.: ewidencjonowanie danych osobowych wymaganych przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowego, naliczenia wynagrodzenia zgodnie z przepisami Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy oraz prawa pracy, rozliczenia kosztów pracy według miejsca powstawania kosztów, prowadzenia ewidencji czasu pracy, obowiązującej statystki w zakresie zatrudnienia i wynagrodzeń oraz innych zdarzeń wymaganych ogólnie obowiązującymi przepisami prawa pracy. Wymagane jest aby w ramach tego modułu możliwe było zarządzanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych, szkoleniami pracowniczymi, procesem ocen pracowniczych, kasą zapomogowo - pożyczkową. Zakłada się, że ww. moduł obsługiwany będzie przez : -2 użytkowników w zakresie kadr -3 użytkowników w zakresie płac 1.6. Controling - analizy finansowe - umożliwiający realizację takich funkcji jak: budżetowanie, analiza i kontrola kosztów, analiza wskaźnikowa. Zakłada się, że ww. moduł będzie obsługiwany przez 4 użytkowników. Należy przewidzieć, że dany użytkownik będzie miał dostęp do kilku modułów i możliwość pracy w tych modułach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.94.00 - Oprogramowanie systemów finansowych Kod CPV wg słownika 2008: 48.44.20.00 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych Oryginalny kod CPV: 30.24.94.10 - Oprogramowanie księgowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych Oryginalny kod CPV: 30.24.83.00 - Uaktualnienia oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów Oryginalny kod CPV: 30.24.40.00 - Oprogramowanie do zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5.000 (pięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: spełnia bądź nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają któregokolwiek z warunków albo nie przedłożą wymaganych dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 , Zamawiający dokona kwalifikacji Wykonawców i zaprosi do negocjacji 5 Wykonawców, którzy otrzymają największa liczbę punktów. Ocenę spełniania przez Wykonawców powyższych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzi komisja Zamawiającego - na podstawie złożonych oświadczeń oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków. Punkty przyznawane będą zgodnie z poniższymi warunkami: Warunki: Ilość podmiotów, na rzecz których zrealizowano usługi wdrożenia systemu o porównywalnej wielkości przedmiotu zamówienia tj. zamówienie obejmujące nie mniej niż:15 stanowisk roboczych, 24 użytkowników , 5 modułów. Uwaga :Spełnienie warunku ilości modułów zostanie zaakceptowane również w sytuacji kiedy Wykonawca udokumentuje, że nazwany przez Zamawiającego moduł użytkowy stanowi cześć oferowanego przez Wykonawcę produktu (oprogramowania) o innej nazwie handlowej. Wartości graniczne: min 4. sposób przyznawania punktów - Za każde zrealizowane zamówienie powyżej czterech zostanie przyznany 1 punkt. W przypadku takiej samej ilości punktów o kolejności decydować będzie większa wartość zamówień o których mowa w pkt. III.3.e5. Wniosek i oświadczenie, o których mowa w p. III.3.e1 i e2, a także wykaz, o którym mowa w p.III.3.e5 i e.6, składa się w formie oryginału, natomiast pozostałe dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, z zastrzeżeniem, że ewentualne referencje w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Zaleca się, aby wykazy o których mowa w pkt.III.3 e5 i e6, były w formie tabel, co zapewni ich przejrzystość i umożliwi komisji sprawną weryfikację i ocenę wniosków. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wniosek i oświadczenie, o których mowa w pkt. III.3 e1 i e4, składają wspólnie wszyscy wykonawcy, dokumenty, o których mowa w pkt.III.3 e2 i e3 składa każdy z wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty składa jeden, kilku lub wszyscy wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają również dokument, w formie oryginału, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.3) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający następujące warunki: a.Są uprawnieni do udziału w obrocie prawnym; b.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających termin składania ofert, cztery usługi o podobnym charakterze. c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym akceptują 21 dniowy termin płatności faktur przez Zamawiającego; d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; e.Złożą oświadczenia i dokumenty: e1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. e2.Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. e3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające status prawny Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e4.Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania wniosku, jeżeli nie wynika ono z dokumentu wymienionego w punkcie 3. e5.Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęścia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie np. referencje. Wykaz o którym mowa powinien zawierać co najmniej takie dane jak ilość modułów z których składał się system, ilość użytkowników systemu, ilość stanowisk roboczych. e6.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki opieki autorskiej i serwisowej systemu - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Radio Opole S.A., ul. Strzelców Bytomskich 8, 45-084 Opole, Biuro Zarządu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.