Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Mrągowo: Drugi przetarg
Remont pomieszczeń, traktów komunikacyjnych i klatki schodowej w budynku przy ul. Królewieckiej 60 A w Mrągowie
Numer ogłoszenia: 115701 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Karo" Sp. z o.o. , ul. Kopernika 11, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7410600, faks 089 7417283.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.mragowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drugi przetarg Remont pomieszczeń, traktów komunikacyjnych i klatki schodowej w budynku przy ul. Królewieckiej 60 A w Mrągowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia. Remont pomieszczeń, traktów komunikacyjnych i klatki schodowej w budynku przy ul. Królewieckiej 60 A w Mrągowie należy wykonać na podstawie;Przedmiaru robót. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa: 1. Roboty remontowe:a/ wg Przedmiaru robót 2. Dopełnienie wszelkich spraw formalnoprawnych dotyczących przedmiotowego zadania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)akceptują i spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, 6)wyrażą zgodę na zaproponowane w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) warunki realizacji zamówienia, 7)dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzone notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty. 2.Oświadczenie o akceptacji projektu umowy.(Punkt 6 formularza ofertowego). 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę (nie dotyczy władz statutowych firmy Oferenta). Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty (jeżeli dotyczy). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty. (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem złożenia ofert). 5. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty. (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem złożenia ofert). 6. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem złożenia ofert). 7. Podpisany list intencyjny przez podmioty chcące wspólnie ubiegać się o zamówienie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika (art. 23 ustawy Pzp). Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty (jeżeli dotyczy). 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (kserokopie uprawnień). Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty. 9. Sposób ustalenia ceny - kosztorys ofertowy wg przedmiaru robót. Dokumenty te będą stanowić załączniki nr 8 do oferty. 10. Wskaźniki cenotwórcze kosztorysu ofertowego do rozliczenia robót przewidzianych w projekcie umowy Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 9 do oferty. 11. Informację o udzielonej gwarancji jakości. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 10 do oferty. 12. Zobowiązanie do posiadania na czas realizacji zamówienia polis ubezpieczeniowych. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 11 do oferty. 13. Zobowiązanie do udzielenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej zawierające wielkość, formę i termin udzielenia zabezpieczenia. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 12 do oferty. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.mragowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o.
11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 11 (sekretariat; pok. nr 13)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o. 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 11 (sekretariat; pok. nr 13)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej już umowy w zakresie: 1.terminu realizacji zamówienia jeśli nastąpi ku temu uzasadniona konieczność, potwierdzona protokołem konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonym przez Zamawiającego i Wykonawcę, 2.zakresie rzeczowym w następujących przypadkach: a)nastąpi uzasadniona konieczność zamiany robót potwierdzona protokołem konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonym przez Zamawiającego i Wykonawcę, b)nastąpi uzasadniona konieczność zrezygnowania z wykonywania niektórych robót potwierdzona protokołem konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Następstwem zmian podanych w ust. 1. i 2. będzie sporządzenie odpowiedniego Aneksu do umowy. Jeżeli zajdzie konieczność zlecenia wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających potwierdzonych protokółem konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonym przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wyceni te roboty na podstawie cen jednostkowych przyjętych przy kalkulacji w kosztorysie ofertowym. Przy czym Zamawiający zastrzega, że zlecenie tych robót nastąpi odrębną umową..
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Dostawa leków - powtórka zadań unieważnionych
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej będących własnością Gminy Miasta Mrągowa
- Zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi i niemieszkalnymi Gminy Miasta Mrągowa: budynkami komunalnymi, lokalami mieszkalnymi we wspólnotach, pomieszczeniami niemieszkalnymi, gruntami przy budynkach
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Prace remontowo - adaptacyjne oraz dostawa sprzętu do remontowanych pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kolejowa 1 w Wołowie.
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.